Aldrig vart så arg...

zwich Saab raggare : )
9 oktober 2006 · 887 Inlägg

FAN så arg jag vart när jag på min lunchrast den 5/10 läste detta!


Sven blev "lappad" - efter 18 år
Sven Larsson, 44, som jobbar som chaufför i Luleå har felparkerat sin personbil på exakt samma ställe. Men först efter 18 år har han fått en parkeringsbot - på 200 kronor. Han tänker inte betala.

-Jag har arbetat här i 18 år och stått här med min bil dag som natt. I dag har ju alla företag utom vi lämnat området så det är nästan helt tomt här nu. Här finns plats för flera hundra bilar men jag är nästan helt ensam om att parkera här, säger han till Aftonbladet.


DUMJÄVELN tänker inte betala en lite löjlig böter på 200 kr för att han lyckats komma undan i 18 år och.. ah.. Vm i vara arg; jag vann!

Turbo.. Because Im worth it :)
StiFf Wankel
9 oktober 2006 · 1 080 Inlägg

mmhm läste det också...
"jag har felparkerat min bil i 18 år så jag ska slippa betala böter"
idiot

MDS Västerås
zwich Saab raggare : )
9 oktober 2006 · 887 Inlägg

Och han är ju så jävla dum.. idiotförklarar sig själv inför hela svenska folket med att gå ut me det i aftonbladet + att lappnissarna lär ju va där o lappa hans bil varje dag nu.. bara för o jävlas

Turbo.. Because Im worth it :)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
9 oktober 2006 · 3 804 Inlägg

200kr är ju ingenting på en pbot iaf... och om han parkat fel kan dom ju skicka en räkning hem till han på 200kr för varjedag i 18år *devil eyes*


Bmw osv..
zwich Saab raggare : )
9 oktober 2006 · 887 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
200kr är ju ingenting på en pbot iaf... och om han parkat fel kan dom ju skicka en räkning hem till han på 200kr för varjedag i 18år *devil eyes*

1.314.000 kr om jag inte räknat fel ^^  Tank o få den p-boten!

Turbo.. Because Im worth it :)
Miklen
9 oktober 2006 ·

saftigt ! Asså dumfan erkänner ju att han felparkerat..d e väl bara att betala böterna.. Säger han så till snuten om han åker fast på den sträcka han har kört 10km/h för fort på varje dag i 18 år oxå eller???

ludde__mannen draminbil.nu
9 oktober 2006 · 1 382 Inlägg

Blev lite orolig där zwich! Trodde nästan du var arg för att han fick böter.. hehe redig idiot!

alxalx fresh'n'clean
9 oktober 2006 · 147 Inlägg

ge honom böter för varje dag han stått där senaste 18 åren då, kanske han blir nöjd då. Vilken idiot.

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"
Zander88
9 oktober 2006 · 30 Inlägg

Haha läste också om det där. Det är väl det dummaste man kan göra att gå ut med det i Aftonbladet. Inget att vara stolt över direkt. Idioter finns det gott om.

Martin 9-3 Fisketokig
9 oktober 2006 · 2 997 Inlägg

zwich skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
200kr är ju ingenting på en pbot iaf... och om han parkat fel kan dom ju skicka en räkning hem till han på 200kr för varjedag i 18år *devil eyes*

1.314.000 kr om jag inte räknat fel ^^  Tank o få den p-boten!

Jag uppfattade det som att det var genom jobbet :S

isf jobbar han 365 dagar om året sad

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
dusty Living in the fastlane
9 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

haha han måste vart helt blåst i huvet

Ronnie.L
10 oktober 2006 · 914 Inlägg

720.000 kr om man i snitt jobbar 200 dagar vilket jag har för mid det är man göra blir det i p-böter i så fall smile Sen ska staten säkert ha lite ränta på det med så det lär landa på strax över millen om dom skulle ta ut det retroaktivt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang