Aldrig vart så arg...

zwich Saab raggare : )
9 oktober 2006 · 887 Inlägg

FAN så arg jag vart när jag på min lunchrast den 5/10 läste detta!


Sven blev "lappad" - efter 18 år
Sven Larsson, 44, som jobbar som chaufför i Luleå har felparkerat sin personbil på exakt samma ställe. Men först efter 18 år har han fått en parkeringsbot - på 200 kronor. Han tänker inte betala.

-Jag har arbetat här i 18 år och stått här med min bil dag som natt. I dag har ju alla företag utom vi lämnat området så det är nästan helt tomt här nu. Här finns plats för flera hundra bilar men jag är nästan helt ensam om att parkera här, säger han till Aftonbladet.


DUMJÄVELN tänker inte betala en lite löjlig böter på 200 kr för att han lyckats komma undan i 18 år och.. ah.. Vm i vara arg; jag vann!

Turbo.. Because Im worth it :)
StiFf Wankel
9 oktober 2006 · 1 080 Inlägg

mmhm läste det också...
"jag har felparkerat min bil i 18 år så jag ska slippa betala böter"
idiot

MDS Västerås
zwich Saab raggare : )
9 oktober 2006 · 887 Inlägg

Och han är ju så jävla dum.. idiotförklarar sig själv inför hela svenska folket med att gå ut me det i aftonbladet + att lappnissarna lär ju va där o lappa hans bil varje dag nu.. bara för o jävlas

Turbo.. Because Im worth it :)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
9 oktober 2006 · 3 804 Inlägg

200kr är ju ingenting på en pbot iaf... och om han parkat fel kan dom ju skicka en räkning hem till han på 200kr för varjedag i 18år *devil eyes*


Bmw osv..
zwich Saab raggare : )
9 oktober 2006 · 887 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
200kr är ju ingenting på en pbot iaf... och om han parkat fel kan dom ju skicka en räkning hem till han på 200kr för varjedag i 18år *devil eyes*

1.314.000 kr om jag inte räknat fel ^^  Tank o få den p-boten!

Turbo.. Because Im worth it :)
Miklen
9 oktober 2006 ·