Vilken bil är detta?

jetta16v
7 december 2012 · 1 534 Inlägg

Jungmar skrev:

jetta16v skrev:
Det där är lika snarlikt som en Saab Sport är snarlik Volvo Amazon

Du verkar bara vara här för att försöka skapa en urspårning av tråden verkar det som. Sånt här inte hemma här och det hoppas jag att du är medveten om.
En rektangel, snett över den två små cirklar, och bredvid två större cirklar, slående likt. Lämnar denna tråden nu då sandlådenivå inte är något för mig,

Sandlådenivå?

Om det är någon som är där så är det du, det är en klar och tydlig skillnad, direkt när jag såg bilden så fick jag en trivsam känsla av instrumenteringen, en känsla av att jag gärna hade haft sådan instrumentering i min bil..

Den bilden du visade upp förmedlade en helt annan känsla, modernt javisst, men varmt och trivsamt?
Nej.

Sen är det stora skillnader på mätarna, bara för att mätarnålarna är röda, siffrorna vita, och mätartavlorna runda, så betyder det inte att det är lika.

Bränsle- och motortempsmätarna pekar uppåt på audin, neråt på Forden..

Kolla bara på stilen på hastighets- och varvgraderingen, streck på vag-tavlan men kolumner på forden.

Varvmätaren visar dessutom 10 20 30 40 50 60 70 80 och inte 1 2 3 4 5 6..

Vilket för mig in på nästa sak, det röda strecket börjar på ca 4500 varv på Audin och 6500 på Forden, max 8k varv ford, 6k vag.

Detta för mig i sin tur på en annan sak, hade du tittat noga i tråden hade du sett att vi redan kommit fram till att det är en nyare Audi a3...

Kanske dags att resa sig från sandlådan och se verkligheten som den är istället?

JUSTer
7 december 2012 · 451 Inlägg

A3 diesel

Westergren Large Cap
7 december 2012 · 1 816 Inlägg

Audi A3 TDI (typ 8P)

Stefan7neson
7 december 2012 · 394 Inlägg

Audi A3 2.0TDi-12

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang