Fredagen den 13:de har den drabbat er?

MICHAN Bas Connaisseur
14 oktober 2006 · 436 Inlägg

dusty skrev:
hasdlkjf D: hay bliviy fudlll big_smilebig_smile:HFD_D

hahaha

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
TCB
14 oktober 2006 · 129 Inlägg

volvo_glenne skrev:
nja jag drabbades inte men polaren gjorde de big_smile vi var på krogen så skulle vi gå på max å äta så somnade han utanför max på en bänk så då kom snuten å hämtade han så han fick sova i fylle cell inatt hahahah big_smile

HAHA! han såg ju jag fan...såg när snuten hämta fanskapet....såg ruggigt slut ut iaf

MORT
14 oktober 2006 · 137 Inlägg

Man fick inte med sig nåt fruntimmer hem, så mååste juu ha med att göra att det var Fredagen den 13:e! wink

"Shackle-razzle-futzal-craz"
StiFf Wankel
14 oktober 2006 · 1 080 Inlägg

MORT skrev:
Man fick inte med sig nåt fruntimmer hem, så mååste juu ha med att göra att det var Fredagen den 13:e! wink

det kan inte ha att göra med att du kör fiat?
köp mazda så ska du se att kvinnorna följer med ;D

MDS Västerås
Malmoe SSS -12
14 oktober 2006 · 3 217 Inlägg

Verkligen inget fel med gårdagen... Bruden på hugget efter en härlig filmkväll med polarna! smile

Senast redigerat av Fuckface (14 oktober 2006)

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
MORT
14 oktober 2006 · 137 Inlägg

StiFf skrev:

MORT skrev:
Man fick inte med sig nåt fruntimmer hem, så mååste juu ha med att göra att det var Fredagen den 13:e! wink

det kan inte ha att göra med att du kör fiat?
köp mazda så ska du se att kvinnorna följer med ;D

Har faktiskt en Mazda också, den rullar bara inte så bra. Så det kan det inte vart. wink

"Shackle-razzle-futzal-craz"
StiFf Wankel
14 oktober 2006 · 1 080 Inlägg

MORT skrev:

StiFf skrev:

MORT skrev:
Man fick inte med sig nåt fruntimmer hem, så mååste juu ha med att göra att det var Fredagen den 13:e! wink

det kan inte ha att göra med att du kör fiat?
köp mazda så ska du se att kvinnorna följer med ;D

Har faktiskt en Mazda också, den rullar bara inte så bra. Så det kan det inte vart. wink

ok DÅ kan jag hålla med om att det kanske var datumet som ställde till det tongue

MDS Västerås
Moser .-ϻΘϨƎЯ
14 oktober 2006 · 1 313 Inlägg

kan säga så att jag blev av me jobbet sad

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
E30Tompa Rörpulare
14 oktober 2006 · 1 453 Inlägg

volvo744 skrev:
kan säga så att jag blev av me jobbet sad

Låter nästan som du toppar olycks listan än hoppas de ordnar sig!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Polluxe
14 oktober 2006 · 303 Inlägg

Well..
Dagen började ju dåligt... mycket tjafs på jobbet.. en kollega som ev. mister jobbet, bråkade me tjejen..

Slutade dock bra: kladdkaka med glass på kvällen + vi hämtade en ny kissekatt big_smile  måste bara komma på ett vettigt namn dill slyngeln...

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
timnordlof
14 oktober 2006 · 798 Inlägg

Skrev två värdelösa prov i skolan, körde sönder kylslang till bilen, ramlade och slog mig i benen, hade århundradets huvudvärk, spelade innebandy tills det svartnade för ögonen, hade magont, lyckades laga bilen men det höll bara i några minuter, tömde motorn på allt vatten 4 gånger, kom tillslut hem med bilen halv 12 på natten, försov mig dagen därpå och sen gick bilen sönder igen + att jag brände armen när jag försökte laga det (utan reslutat).

Så jag börjar bli lite skrockfull! :S

EDIT: Så nu kan jag inte åka på bilträff i kväll som jag hoppats på...

Senast redigerat av timnordlof (14 oktober 2006)

E30Tompa Rörpulare
14 oktober 2006 · 1 453 Inlägg

Polluxe skrev:
Well..
Dagen började ju dåligt... mycket tjafs på jobbet.. en kollega som ev. mister jobbet, bråkade me tjejen..

Slutade dock bra: kladdkaka med glass på kvällen + vi hämtade en ny kissekatt big_smile  måste bara komma på ett vettigt namn dill slyngeln...

Fettokissen

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 oktober 2006 · 5 753 Inlägg

TCB skrev:

volvo_glenne skrev:
nja jag drabbades inte men polaren gjorde de big_smile vi var på krogen så skulle vi gå på max å äta så somnade han utanför max på en bänk så då kom snuten å hämtade han så han fick sova i fylle cell inatt hahahah big_smile

HAHA! han såg ju jag fan...såg när snuten hämta fanskapet....såg ruggigt slut ut iaf

haha jo han va nog lite slut haha big_smile man kunde ju fan inte höra vad han sa heller för han bara sluddrade haha!! så jag förstår iaf varför han hamnade i fylle cell big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
xorox_88 Smack that ass!!
14 oktober 2006 · 2 953 Inlägg

volvo_glenne skrev:

TCB skrev:

volvo_glenne skrev:
nja jag drabbades inte men polaren gjorde de big_smile vi var på krogen så skulle vi gå på max å äta så somnade han utanför max på en bänk så då kom snuten å hämtade han så han fick sova i fylle cell inatt hahahah big_smile

HAHA! han såg ju jag fan...såg när snuten hämta fanskapet....såg ruggigt slut ut iaf

haha jo han va nog lite slut haha big_smile man kunde ju fan inte höra vad han sa heller för han bara sluddrade haha!! så jag förstår iaf varför han hamnade i fylle cell big_smile

jag tror inte att de va fredag den 13e som drabbade han de va nog bara för mkt öl

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 oktober 2006 · 5 753 Inlägg

xorox_88 skrev:

volvo_glenne skrev:

TCB skrev:

HAHA! han såg ju jag fan...såg när snuten hämta fanskapet....såg ruggigt slut ut iaf

haha jo han va nog lite slut haha big_smile man kunde ju fan inte höra vad han sa heller för han bara sluddrade haha!! så jag förstår iaf varför han hamnade i fylle cell big_smile

jag tror inte att de va fredag den 13e som drabbade han de va nog bara för mkt öl

skitsnack

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
14 oktober 2006 · 991 Inlägg

Jo tack, vi fastna i garget till halv 3 i natt för att få ihop bil inför bes och ALLT som kunde gå fel gjorde de. Men men, fick blanka papper idag trots alla missöden *läs min blogg om besiktningskaos*
Imorgon kommer mina nya delar på bilen iaf smile

Så imorgon kväll borde bilen finnas under mina bilar i garaget big_smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
fredrik11
14 oktober 2006 · 20 Inlägg

Skar mig i handen på jobbet och en halvtimme senare skjöt jag mig med en häftpistol i samma tass.....FY F.......!Shit happens.

ىρεε∂™
~LiLLePuT~
14 oktober 2006 · 31 Inlägg

volvo_glenne skrev:

TCB skrev:

volvo_glenne skrev:
nja jag drabbades inte men polaren gjorde de big_smile vi var på krogen så skulle vi gå på max å äta så somnade han utanför max på en bänk så då kom snuten å hämtade han så han fick sova i fylle cell inatt hahahah big_smile

HAHA! han såg ju jag fan...såg när snuten hämta fanskapet....såg ruggigt slut ut iaf

haha jo han va nog lite slut haha big_smile man kunde ju fan inte höra vad han sa heller för han bara sluddrade haha!! så jag förstår iaf varför han hamnade i fylle cell big_smile

Jag är skrockfull min kompis RISKOKARE (polaris) SKAR på isen på SKÄR- TORSDAGEN .

Spelade handboll fredagen den 13:de och målet rasa av ingen anledning sån tur var var det paus och ingen stod under .




Gud som haver VOLVO så kär ! se så SLÖA Fordar är, var jag mig i världen vänder kan dom INTE göra svarta ränder Fordar hit å Fordar dit det är bara massa jävla skit !!, skaffa VOLVO och håll den kär !!!. Kom o MÖT mig och som det ser ut nu e det TVEKSAMT att du ska få nå lakrisremmar,
jamena haha 4x4 är det äkta fyrljulsdrift blir det inte många viper- ränder av ! HAHA tongue wink



SKÅL TAMME FAAN IMORN KÖR VI DYNGA !/Johanna NORRLAND by night .

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
15 oktober 2006 · 5 753 Inlägg

~LiLLePuT~ skrev:

volvo_glenne skrev:

TCB skrev:

HAHA! han såg ju jag fan...såg när snuten hämta fanskapet....såg ruggigt slut ut iaf

haha jo han va nog lite slut haha big_smile man kunde ju fan inte höra vad han sa heller för han bara sluddrade haha!! så jag förstår iaf varför han hamnade i fylle cell big_smile

Jag är skrockfull min kompis RISKOKARE (polaris) SKAR på isen på SKÄR- TORSDAGEN .

Spelade handboll fredagen den 13:de och målet rasa av ingen anledning sån tur var var det paus och ingen stod under .




Gud som haver VOLVO så kär ! se så SLÖA Fordar är, var jag mig i världen vänder kan dom INTE göra svarta ränder Fordar hit å Fordar dit det är bara massa jävla skit !!, skaffa VOLVO och håll den kär !!!. Kom o MÖT mig och som det ser ut nu e det TVEKSAMT att du ska få nå lakrisremmar,
jamena haha 4x4 är det äkta fyrljulsdrift blir det inte många viper- ränder av ! HAHA tongue wink



SKÅL TAMME FAAN IMORN KÖR VI DYNGA !/Johanna NORRLAND by night .

volvo är bara skit... jävla gamm traktorer som är ful å slö....

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Spelis
15 oktober 2006 · 1 926 Inlägg

fredrik11 skrev:
Skar mig i handen på jobbet och en halvtimme senare skjöt jag mig med en häftpistol  i samma tass.....FY F.......!Shit happens.

hahah smile fan det borde ha gjort oont..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang