gött nu är delarna till blocket helt komplet lamell var de sista som behövdes så nu kan blocket åka i blir 712 plata med rund lamell. denna är någon % bättre än orginala m90 lameller samt 20 meter 50mm2 kabel var på lager med nu
TobiasEkstranD skrev: du kommer behöva köra återcirkulerande om du fortfarande har orginal sprutet me LMM osv annars kommer din tomgång cpa ur totalt : )!
vet mycket väl det för hade öppen då och då i sommras har en hybrid liggandes så man kan välja lite
okok dock vet ja inte hur det är med hybrid dump
rätt smidig. kan välja mellan 100%öppen. 50/50 återcirk och öpppen samt 100% återcirkulerande
Bonnjocke93 skrev: hur mycket har du lagt ner på ljudet än så länge?
hmm kablar ca 4300kr säkringar och allt så 700 slutsteg 3st 9000. 2 är köpte helt nya. annars skulle de gå på 13900 basar 2000 helt nya lite brl rabbat framsystem i förrarna 2200kr bak i dörranarna kör jag nog med gammla kittet fram så är 1500 där matrial. mdf skiva. skruvar å så. 1000kr däpning 1500 kondensator 1000kr sterion med fjär 3890kr. nyt, kostade för ca 7000 med fjär så ett bra klipp där lite groft sen är det ytligare lite saker som ska köpas så blir ca 7000 till 27 090kr nu ca å runt 33-35 000 när det e klart
sådär nu är toppen på plats och åtdragen så nu sitter den äntligen på plast samt turbon sitter fast helt med nu sen även dit med dreven och kamremen samt även en kåpa nu börjar motorn närma sej klart känns mycket bra må jag säga
en stund senare sen ser ni skilnad på ventilerna med gör gött å tvätta och puttsa
ser ut som att några kanaler är ingentäppta eller? ;9
nej. blir så på toppar när dom har vart på länge. äter lite i toppen. men inget farligt i denna. ser jävligare än det är. typ bara färgat mest på sina ställen
ser ut som att några kanaler är ingentäppta eller? ;9
nej. blir så på toppar när dom har vart på länge. äter lite i toppen. men inget farligt i denna. ser jävligare än det är. typ bara färgat mest på sina ställen
Okej;) Kan man borra bort täppningen eller låta det va?