Tjenare jag har en audi a8 4.2liters v8 310hk 1999

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
25 februari 2013 · 3 929 Inlägg

LocKtar skrev:
Snittåldern i den här tråden, Någon? smile

13, med mig inräknat 7

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Alex_T
25 februari 2013 · 150 Inlägg

Haha den här tråden har ju http://www.andaman.org/BOOK/denis_pics/srilanka2.jpg rejält

Volvo 944 (1992)
Volvo S70 T5 "Prinsen" (1998)
Burrrrner Avstängd
25 februari 2013 · 195 Inlägg

byt ut bromsarna mot ett spett som körs in i fälgen sidledes så ska du se de händer grejer! Då slipper du även irritera dig på dina före detta framtänder Mvh

SportPilot Ubåtsingenjör
25 februari 2013 · 7 234 Inlägg

Mattyyy skrev:

IceEyes skrev:

CHEEVA skrev:

IceEyes skrev:
Nu skruvar vi upp standarden i tråden ett par grader och försöker föra en seriös och berikande diskussion. För det första, vart är förfesten i helgen? Och för det andra, finns det någon vänlig själ som kan föreslå ett smakfullt groggvirke som neutraliserar spritsmaken effektivt? Min nuvarande långkörare Fanta Exotic börjar bli tröttsamt för smaklökarna wink

där sa du det ! för fest hemma hos dig sen utgång smile själv brukar jag köra på en klassiker  vodka-redbull !

ska absolut inte förknippas med redbull-vodka

Suveränt. Dyk upp vid 7-tiden och glöm för satans skull inte att ta med brudar (naturligtvis vackra sådana). Vodka-Redbull istället för Redbull-Vodka? Genialiskt, det måste definitivt provas, och slår det väl ut ska jag personligen tilldela dig nobelpriset i kemi cool

Förstår du inte Vodka-redbull då är det ju 4cl Redbull och resten sprit wink . Gärna i ett 50cl glas och jag föredrar läkarsprit då för ett gött drag i groggen. Jag säger som Bandit-Sheriffen det enda vettiga i en grogg är spriten.



IceEyes skrev:

Thunderbird88 skrev:

Plan B är att vi tar med mycket sprit och fula brudar och supa dom snygga

Hela tillställningen lär väl sluta med att man vaknar upp morgonen efter i Bangkok med TS Audi A8 bredvid sig i sänghalmen roll

Det låter som en hård helg och får mig att tänka på detta.

http://www.youtube.com/watch?v=XPMkzIwbcKs







Nu återgår vi dock till ämnet.


Jag ska dreva om min hoj och har nu 42 i bakdrev men vill ha minst 54 tänder. Då tänkte jag först snida ut ett nytt drev ur ett metallstycke men visst måste det finnas bättre tekniker att göra det på och framförallt bättre material? Sen så tänkte jag pyramidformade kilar börjar kännas jävligt old-school och där måste det väl gå att göra nya former?

Tänkte montera en bromskiva istället för drev eftersom då kan ju kedjan glida mycket fortare och genom det får man väl mera effekt ur motorn?

Behöver alla tips och trix som man kan få för att få hojen att gå fortare. Hjälper inte detta så får jag montera en kompressor med rem kopplad till framhjulet och vid insuget ska jag ha 2 turbo på min 2 taktare.

jag brukar dock köra en 6a redbull och som den fegis jag är så blir det oftast hemkokt  ca 72 %

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
LocKtar Herr
25 februari 2013 · 1 722 Inlägg

Thunderbird88 skrev:

LocKtar skrev:
Snittåldern i den här tråden, Någon? smile

13, med mig inräknat 7

Va nåt sånt jag skulle gissa påsmile

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
Wabbzen
25 februari 2013 · 174 Inlägg

Kalla mig tråkig, men nu tar jag bort premen. Det var roligt första 3 sidorna, men nu är det inte ens nästan roligt längre..

Högerregeln, för dig som vill dö med vetskapen om att du hade rätt.
BMW 535d "M-sport" (2006)
Germax
25 februari 2013 · 12 086 Inlägg

Jag svarar inte folk från Gävle.

Noart Cykelhatande yrkeschaufför.
25 februari 2013 · 241 Inlägg

Gävlar också. big_smile

SportPilot Ubåtsingenjör
25 februari 2013 · 7 234 Inlägg

Germax skrev:
Jag svarar inte folk från Gävle.

haha och humorn är tillbaks big_smile

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
26 februari 2013 · 3 929 Inlägg

Wabbzen skrev:
Kalla mig tråkig, men nu tar jag bort premen. Det var roligt första 3 sidorna, men nu är det inte ens nästan roligt längre..

Mmmmhmmm
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20101229201513/familyguy/images/8/8b/Mmhmm.png

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
careau
26 februari 2013 · 1 624 Inlägg

Hahah! Detta måste vara en av de trådarna på nätet som spårat ur mest under internets gång.
Dieselsmurfen gör ju det inte sämre med att låta tråden vara heller! Fler som Dieselsmurfen till GORG!

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
26 februari 2013 · 5 042 Inlägg

Noart skrev:
Gävlar också. big_smile

lol

C H E V R O L E T <3
torpis Forummoderator
26 februari 2013 · 10 572 Inlägg

Well, tråkigt men sant så har det spårat ur lite väl mycket.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang