vad har ni för skotrar??

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
17 oktober 2006 · 5 753 Inlägg

hej.. tänkte nu när vintern är på väg å allt så kunde de va kul å höra vad ni har för snöskotrar osv??

själv har man ingen.. blir väll nån gamm skoter i vinter så sparar man pengar å köper nån värre lite nyare nästa vinter big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
kanelbull2
17 oktober 2006 · 149 Inlägg

Min farsa har en Lynx ST 600 och jag och morsan har en skidoo gtx 380f.....

Martin 9-3 Fisketokig
17 oktober 2006 · 2 997 Inlägg

En gammal Polaris 500 -00

Köptes ny år 2000, kört lite med den första 2 säsongerna men sedan har den bara stått och tappat värde. Synd på fin skoter. Tappat intresse, ingen värstingsskoter precis men den är fräch

Blir det fin vinter och man inte har köpt någon vinterbil så kanske man skaffar en roligare, typ en Yamaha 4takt.

Sån kort säsong på dem. Roligare med 4-hjulingar (350+500cc) att leka med på vintern också, de tar sig fram bra bara det inte är västa pudersnön.
Enduro till sommaren iaf

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
17 oktober 2006 · 5 753 Inlägg

kan tillägga att jag hade en lynx enduro -98 tävling byggd för nått år sen.. roligaste skotern ja kört till och med tror jag big_smile enda nyare skoter jag själv har haft annars har man bara haft gamm skotrar... fan va jag ångrar mig att jag sålde lynxen sad

å farsan hade en lynx rave 643 som jag knäckte alla stag i boggien på ett hopp med hehe big_smile

å syrran hade en polaris xcr 600 -95

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Alphasonic Piratpartiet
17 oktober 2006 · 339 Inlägg

00:a gammal? körglädje ligger inte i en 4-taktare tongue kolla filmen här så förstår du:

http://www.youtube.com/watch?v=6aDVkYWxpLs

säg den fyrtaktare som kan dra såna skidlyft smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
17 oktober 2006 · 5 753 Inlägg

Alphasonic skrev:
00:a gammal? körglädje ligger inte i en 4-taktare tongue kolla filmen här så förstår du:

http://www.youtube.com/watch?v=6aDVkYWxpLs

säg den fyrtaktare som kan dra såna skidlyft smile

hehe vadå trasig boggie upphägning på sista skotern som körde på rullen hehe big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Alphasonic Piratpartiet
17 oktober 2006 · 339 Inlägg

det var samma skoter i början wink sen hoppade jag några gånger, försökte få till landningarna men det sket sig. landade på boogien hela tiden. jag höll på skita ner mig första gången den drog på baken big_smile där har du körglädje  smile bryr mig inte om den går sönder mer

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 oktober 2006 · 5 753 Inlägg

Alphasonic skrev:
det var samma skoter i början wink sen hoppade jag några gånger, försökte få till landningarna men det sket sig. landade på boogien hela tiden. jag höll på skita ner mig första gången den drog på baken big_smile där har du körglädje  smile bryr mig inte om den går sönder mer

hehe big_smile   lynxen jag hade var lika lätt å få på rullen när främre boggie upphägningen hade gått av på den big_smile den va oxå riktigt rolig å köra smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Alphasonic Piratpartiet
18 oktober 2006 · 339 Inlägg

testade summiten i filmen också. den var ju läskig att köra tongue hade dämpning å hela köret, sen svängde den ju när man vred på styret, hur osäker som helst. att man ens får sälja såna trafikfaror

Senast redigerat av Alphasonic (18 oktober 2006)

YööA
18 oktober 2006 · 607 Inlägg

sxviper

Brynäs tigers
aero
18 oktober 2006 · 95 Inlägg

Jag åker en Ski-doo Mach Z från -05

linkan lindgren
18 oktober 2006 · 494 Inlägg

volvo_glenne skrev:
hej.. tänkte nu när vintern är på väg å allt så kunde de va kul å höra vad ni har för snöskotrar osv??

själv har man ingen.. blir väll nån gamm skoter i vinter så sparar man pengar å köper nån värre lite nyare nästa vinter big_smile

summit 800

jag är hård som sten
Martin 9-3 Fisketokig
18 oktober 2006 · 2 997 Inlägg

Alphasonic skrev:
00:a gammal? körglädje ligger inte i en 4-taktare tongue kolla filmen här så förstår du:

http://www.youtube.com/watch?v=6aDVkYWxpLs

säg den fyrtaktare som kan dra såna skidlyft smile

4-taktare duger åt mig

http://www.yamaha-motor.se/Images/productred_tcm36-66830.jpg

4-takt 150 kusar och riktigt snygg maskin.

Dyra leksaker bara...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
xorox_88 Smack that ass!!
18 oktober 2006 · 2 953 Inlägg

volvo_glenne skrev:
kan tillägga att jag hade en lynx enduro -98 tävling byggd för nått år sen.. roligaste skotern ja kört till och med tror jag big_smile enda nyare skoter jag själv har haft annars har man bara haft gamm skotrar... fan va jag ångrar mig att jag sålde lynxen sad

å farsan hade en lynx rave 643 som jag knäckte alla stag i boggien på ett hopp med hehe big_smile

å syrran hade en polaris xcr 600 -95

se det på den ljusa sidan glenne boy att du fick offra lynxen för 144 an

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
xorox_88 Smack that ass!!
18 oktober 2006 · 2 953 Inlägg

ska köpa en polaris cutlass ss en 81:a typ me en kohler motor

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
William
18 oktober 2006 · 178 Inlägg

Yamaha V-max 600 -96 smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 oktober 2006 · 5 753 Inlägg

xorox_88 skrev:

volvo_glenne skrev:
kan tillägga att jag hade en lynx enduro -98 tävling byggd för nått år sen.. roligaste skotern ja kört till och med tror jag big_smile enda nyare skoter jag själv har haft annars har man bara haft gamm skotrar... fan va jag ångrar mig att jag sålde lynxen sad

å farsan hade en lynx rave 643 som jag knäckte alla stag i boggien på ett hopp med hehe big_smile

å syrran hade en polaris xcr 600 -95

se det på den ljusa sidan glenne boy att du fick offra lynxen för 144 an

ja men den skithögen hade man ju kunnat varit utan bara jävlades å kostade massa pengar, förlorade ju runt 10000:- på den jäveln mad fast visst fick man många härliga minnen med den men de får man med en skoter oxå!

Senast redigerat av volvo_glenne (18 oktober 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Alphasonic Piratpartiet
18 oktober 2006 · 339 Inlägg

volvo_glenne skrev:
ja men den skithögen hade man ju kunnat varit utan bara jävlades å kostade massa pengar, förlorade ju runt 10000:- på den jäveln mad fast visst fick man många härliga minnen med den men de får man med en skoter oxå!

håller med big_smile jag har inte bara fina minnen iofs tongue råkade böja armen lite i en krock. den gick inte av helt men det var en ordentlig vinkel på den tongue såg lite coolt ut

Draedon kontorsråtta
18 oktober 2006 · 231 Inlägg

jag har ju familj, så det är inte direkt någon sexig skoter jag färdas på vintertid... en Yamaha Venture xl 500 -01 tongue

NoBra1n
18 oktober 2006 · 175 Inlägg

kör en skidoo mxz 600 sdi -04

Like A Glove
BMW 325 e91 (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang