Varning för lurendrejare... BMW 528i Touring -98

Pii
5 mars 2013 · 4 Inlägg

Min gamla BMW 528i Touring -98 med reg nr FXE532 FXE 532
Har trillat ut på blocket, den nuvarande ägaren påstår att bilen inte har rullat mer än 25xxx mil då den egentligen har rullat vad mätaren visar någonstans över 38xxx mil, då jag hade problem med div varningslampor till ABS och ASC så bytte jag instrumenthus tillfälligt under besiktningen för att den skulle gå igenom medan originalhuset va iväg på reparation...

Kollar man tidigare besiktningsprotokoll så ser man tydligt att 24xxx någonting absolut inte stämmer!

Second place is the first Looser //Pii
SletenmenGO Officiell Däcksparkare
5 mars 2013 · 919 Inlägg

Pii skrev:
Min gamla BMW 528i Touring -98 med reg nr FXE532 FXE 532
Har trillat ut på blocket, den nuvarande ägaren påstår att bilen inte har rullat mer än 25xxx mil då den egentligen har rullat vad mätaren visar någonstans över 38xxx mil, då jag hade problem med div varningslampor till ABS och ASC så bytte jag instrumenthus tillfälligt under besiktningen för att den skulle gå igenom medan originalhuset va iväg på reparation...

Kollar man tidigare besiktningsprotokoll så ser man tydligt att 24xxx någonting absolut inte stämmer!

Säker på att ägaren som har den nu vet om det då?

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Volvo PV544 B "Weberloket" (1960)
Volvo 242 "Cab" (1980)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang