Eftersnack: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 27 APRIL 20.00

Bjacke
28 april 2013 · 149 Inlägg

Ett stort tack till arrangörerna. för en sjukt rolig träff, o som många innan mig har skrivit så rötäggen kommer vi tyvärr inte ifrån. men lite mer respekt för varandra skulle jag vilja se på träffarna framöver.. både gällade nedskräpning. alkohol och svinigt beteende.

jag anser att alla ska vara välkomna, oavsett om man kör en rostig volvo eller en ny lambo. man kör ju det man har råd med.
men bristen på respekt för andras egendom är förkastlig.

//Bjacke

#SwedenRing
BMW E39 523i "Swedenring" (1999)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 058 Inlägg

orkavaradu skrev:
tycker politikerna borde inse att bil-intresset i Stockholm är sjukt stort och att man skulle byggt en bana + träffpunkt för över 10år sen! big_smile

känns som allt med motorer bara slängs åt sidan... och så bygger man en ny pingishall för 300miljoner!

Alla måste få sitt, även pingis men visst bil o motorsport är ju stort i hela landet så det måste satsas på det oxå. Det finns ju flera banor för racing och dragrace, självklart så skulle det vara bra med nåt för bilträffar. För att få det säkert och trevligt så måste det med all säkerhet hängnas in och vakter finnas på plats vilket betyder inträde för utställare och besökare. Men det skulle säkert bli renare träffar.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Athix
28 april 2013 · 6 Inlägg

Rolig kväll bortsett från att jag körde åt helvete på motorvägen på vägen hem smile

Slamd
28 april 2013 · 185 Inlägg

Var på träffen förra året och var nöjd med hur den flöt på. Iår valde jag att avstå. Det verkar som att det var helt rätt val. Hade aldrig vågat lämna bilen utan uppsikt när man hör historierna här och från vänner som var på träffen.

BMW 330Ci Individual "Maggie" (2002)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 058 Inlägg

Slamd skrev:
Var på träffen förra året och var nöjd med hur den flöt på. Iår valde jag att avstå. Det verkar som att det var helt rätt val. Hade aldrig vågat lämna bilen utan uppsikt när man hör historierna här och från vänner som var på träffen.

Det är inget roligt att man ska få olustkänslor när man lämnar bilen på en parkering för att snacka med andra bilintresserade.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Lofarn
28 april 2013 · 218 Inlägg

Athix skrev:
Rolig kväll bortsett från att jag körde åt helvete på motorvägen på vägen hem smile

Satans rådjur alltså

Senast redigerat av Lofarn (28 april 2013)

Följ gärna mitt projekt på dieseln och lämna en kommentar! :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=282638
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 058 Inlägg

Lofarn skrev:

Athix skrev:
Rolig kväll bortsett från att jag körde åt helvete på motorvägen på vägen hem smile

Satans rådjur alltså

?

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
OnlineEvil
28 april 2013 · 146 Inlägg

Gömde min bil bakom elgiganten bara för att inte oroa sig över den, men lyckades endå få ett vinglande fyllo i sidospegeln men den klarade sig

Slamd
28 april 2013 · 185 Inlägg

Vettemannen skrev:

Slamd skrev:
Var på träffen förra året och var nöjd med hur den flöt på. Iår valde jag att avstå. Det verkar som att det var helt rätt val. Hade aldrig vågat lämna bilen utan uppsikt när man hör historierna här och från vänner som var på träffen.

Det är inget roligt att man ska få olustkänslor när man lämnar bilen på en parkering för att snacka med andra bilintresserade.

/Benny

ja det är synd att det ska behöva vara så.

BMW 330Ci Individual "Maggie" (2002)
focuz
28 april 2013 · 95 Inlägg

Missade gårdagen då jag var sjuk men när jag läser tråden så ångrar jag mig inte att jag stannade hemma. Hade inte vågat lämna bilen utan uppsikt.

Det är synd att folk inte har respekt för varandra, hade blivit trevligare för allihopa! Och gällande alkohol så finns det tyvärr alltid folk som inte kan sköta sig. Alkohol hör inte hemma på bilträffar!

Men sen är det jäkligt bra jobbat av arrangörerna som drar igång en sån stor träff!!! Hatten av till er!

Senast redigerat av focuz (28 april 2013)

Volkswagen Phaeton W12 "Stor passaten" (2003)
Audi A3 1.8TS Quattro "Dahlbäck Racing" (1999)
ronngren
28 april 2013 · 14 Inlägg

Jetti skrev:
Det var kul att man påvägen dit kom så långt som 10 min från barkarby så havererade bilen  Men aja, next time!

Samma här smile

Nissan Skyline r32 gtr "FVK Engineering" (1992)
Saab 9-3 Viggen "Bossen" (2000)
J-Berglund
28 april 2013 · 16 Inlägg

Grymt bra träff tycker ja! Mycket folk.
Ingen som fick nån bild på min röda corrado? wink

// Jimmy
JPLPHOTO
28 april 2013 · 89 Inlägg

J-Berglund skrev:
Grymt bra träff tycker ja! Mycket folk.
Ingen som fick nån bild på min röda corrado? wink

https://www.facebook.com/photo.php?fbid … mp;theater

Markus1987
28 april 2013 · 498 Inlägg

Mycket schysta bilar, kul att det dök upp några företag som visade upp fälgar osv... Men håller också med att det fanns xx antal odrägliga människor! Såg nå snubbe stå och hoppa på motorhuven på en volvo 745a eller vad de va, grymt onödigt och omoget!

DSKx
28 april 2013 · 4 Inlägg

Bra träff, synd att man fick grova dörruppslag på nya bilen bara.. Om någon har bild/film på en grå breddad E30 Turbo med vit bur får ni gärna hojta till!

BMW E30 "M20B27 Turbo" (1984)
madness82
28 april 2013 · 226 Inlägg

några bilder från mig.... är ingen fotograf så klaga inte på kvalitén tongue

http://i17.photobucket.com/albums/b58/madness82/FREDRIK-DATOR2/_IGP5524.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b58/madness82/FREDRIK-DATOR2/_IGP5522.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b58/madness82/FREDRIK-DATOR2/_IGP5521.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b58/madness82/FREDRIK-DATOR2/_IGP5520.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b58/madness82/FREDRIK-DATOR2/_IGP5518.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b58/madness82/FREDRIK-DATOR2/_IGP5517.jpg

hjd Skrotdosan.se
28 april 2013 · 198 Inlägg

Idioter finns och kommer finnas för alltid, jag tyckte ändå att stämningen var helt ok. En fråga dock, då jag har både en son (8år) och en dotter (4år) som gillar bilar undrar jag om det kommer vara några "barnvänligare" träffar nu till sommarn? Vore kul att kunna ta med sig dom utan att riskera en soc anmälan 😉

Projektråd: Direktörn, eller Geschäftsführer om man är haj på tyska, en ny forumtråd med text och bilder och sånt.
Tidigare: Sagan om skrotdosan, en gammal forumtråd med text och bilder och sånt.
Westergren Large Cap
28 april 2013 · 1 816 Inlägg

Riktigt trevlig träff! Kommer garanterat åka dit nästa gång smile

keggan MDS Montör
28 april 2013 · 112 Inlägg

hjd skrev:
Idioter finns och kommer finnas för alltid, jag tyckte ändå att stämningen var helt ok. En fråga dock, då jag har både en son (8år) och en dotter (4år) som gillar bilar undrar jag om det kommer vara några "barnvänligare" träffar nu till sommarn? Vore kul att kunna ta med sig dom utan att riskera en soc anmälan 😉

Absolut! Den 1:a juni i Arlanda-stad vid Motortown. Dock en mindre utställning av stance bilar främst smile

Grand_voyager The Ultimate Climax Route
28 april 2013 · 419 Inlägg

Dirtymike skrev:
Riktigt nice träff skapligt mkt bilar o folk big_smile

Fanns det något med mera V8:or V10:or V12:or i.....

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang