Eftersnack: MidNight Meet 2013

Nessie
12 maj 2013 · 207 Inlägg

Här får ni gärna skriva vad ni tycker var lyckat under kvällen och vad vi bör förbättra smile

Kolla gärna in min s40 och kommentera o rösta 5p;).
BMW 320D "Nessie" (2011)
Jimmylainen
12 maj 2013 · 420 Inlägg

Första gången jag var på denna träff.

Jag trivdes bra smile Rock on...

Nessie
12 maj 2013 · 207 Inlägg

Jimmylainen skrev:
Första gången jag var på denna träff.

Jag trivdes bra smile Rock on...

roligt att du kom, hoppas du kommer nästa gång också?

vi uppmanar folk som tog kort att lägga up dem också.

Kolla gärna in min s40 och kommentera o rösta 5p;).
BMW 320D "Nessie" (2011)
Jimmylainen
12 maj 2013 · 420 Inlägg

Nessie skrev:

Jimmylainen skrev:
Första gången jag var på denna träff.

Jag trivdes bra smile Rock on...

roligt att du kom, hoppas du kommer nästa gång också?

vi uppmanar folk som tog kort att lägga up dem också.

Kommer garanterat! cool

P_Hellstrom
12 maj 2013 · 113 Inlägg

Tack för en grymt bra träff!
Måste dragit väldigt mycket mer folk än räknat med? Väldigt bra ställe att vara på, att tänka på till nästa gång skulle kanske vara lineupen för utställarna, blev lite trångt mellan bilarna på sina ställen vilket resulterade i att folk va upp emot bilarna. Samt några extra soptunnor hade nog inte skadat.

I övrigt kanon, tack igen!
På återseende!

Mvh

Kolla gärna in mitt Projekt: Inzane Supra goes OEM+
blue shadow
12 maj 2013 · 226 Inlägg

grymt bra träff gillar att ni lagt den på kvällen då många lagt mycket tid på ljus o grejer i sina bilar..

något ni måste tänka på nästa gång med tanke på att man betalar för att ställa ut och även betala för att stå på besöksparkeringen så MÅSTE det finnas toaletter på plats... samt bättre information om bla people choise röstsedlar var dom hämtas o var dom lämnas.. men i det stora hela en grymt bra träff..

vill även tacka för priserna....

Mvh Kristoffer "Blue Shadow" Hansson
Volvo 945 tic "Plåtbreddad airride" (1992)
Nessie
12 maj 2013 · 207 Inlägg

blue shadow skrev:
grymt bra träff gillar att ni lagt den på kvällen då många lagt mycket tid på ljus o grejer i sina bilar..

något ni måste tänka på nästa gång med tanke på att man betalar för att ställa ut och även betala för att stå på besöksparkeringen så MÅSTE det finnas toaletter på plats... samt bättre information om bla people choise röstsedlar var dom hämtas o var dom lämnas.. men i det stora hela en grymt bra träff..

vill även tacka för priserna....

people choise fick man en röstsedel när man betalade som åskådare och lappen skulle lämnas i kiosken.. men detta kanske vi kunde vart bättre på... bajamajor hade vi uppe när vi snackade om det men vi kom på det lite för sent:(
detta är ngt som vi kommer jobba med för att förbättra.. vi är väldigt glada för era åsikter

Kolla gärna in min s40 och kommentera o rösta 5p;).
BMW 320D "Nessie" (2011)
Nessie
12 maj 2013 · 207 Inlägg

Mr_Inzane skrev:
Tack för en grymt bra träff!
Måste dragit väldigt mycket mer folk än räknat med? Väldigt bra ställe att vara på, att tänka på till nästa gång skulle kanske vara lineupen för utställarna, blev lite trångt mellan bilarna på sina ställen vilket resulterade i att folk va upp emot bilarna. Samt några extra soptunnor hade nog inte skadat.

I övrigt kanon, tack igen!
På återseende!

Mvh

vi blev nog inte så överraskade med tanke på hur lyckat det blev förra året..men det kom ju kanske 200pers mer i år.. vi ska försöka jobba (Y) hoppas du kommer på nästa MidNight meet

Kolla gärna in min s40 och kommentera o rösta 5p;).
BMW 320D "Nessie" (2011)
Brinnut
12 maj 2013 · 61 Inlägg

Var där förra året och även i år, mycket trevlig tillställning.
Känns skönt när det är såpass kompakt som det är även om antalet utställda bilar möjligen blir för lågt? Vet ju dock inte hur stort intresset är för att ställa ut.

Sopsäckarna var svåra att lokalisera. Borde ju funka att få tag i några större konor att placera ut lite överallt med säck på.
En känsla säger mig även att antalet röster på bilarna är lågt(?)  var ju inte direkt så att man såg folk med penna och lapp någonstans.

Men men, det var trevligt och tiden bara rusade iväg. Vi hade iaf tur med vädret! smile

Nessie
12 maj 2013 · 207 Inlägg

Brinnut skrev:
Var där förra året och även i år, mycket trevlig tillställning.
Känns skönt när det är såpass kompakt som det är även om antalet utställda bilar möjligen blir för lågt? Vet ju dock inte hur stort intresset är för att ställa ut.

Sopsäckarna var svåra att lokalisera. Borde ju funka att få tag i några större konor att placera ut lite överallt med säck på.
En känsla säger mig även att antalet röster på bilarna är lågt(?)  var ju inte direkt så att man såg folk med penna och lapp någonstans.

Men men, det var trevligt och tiden bara rusade iväg. Vi hade iaf tur med vädret! smile

vi ska ta med oss att "folkets röst" ska marknadsföras mer och sopppåsarna ska vi bättra oss på.

Kolla gärna in min s40 och kommentera o rösta 5p;).
BMW 320D "Nessie" (2011)
TT-Avant
12 maj 2013 · 6 851 Inlägg

Att de fick lappar för att rösta måste varit sådär för betalande. För jag vet några som alls inte fick lappar för detta när de väl åkte in eller betalade wink

Som någon annan också skrev, att lineup kunde varit bra mycke mera önskvärt. Där jag stod skulle det för många av oss varit stört omöjligt att komma ut. Medans på andra sidan parkeringen va det mycke död utrymme.

Men i övrigt va det en trevlig träff och vi hade väl verkligen tur med vädret. Regnet kom ju lagom till det slutade smile

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Nessie
12 maj 2013 · 207 Inlägg

TT-Avant skrev:
Att de fick lappar för att rösta måste varit sådär för betalande. För jag vet några som alls inte fick lappar för detta när de väl åkte in eller betalade wink

Som någon annan också skrev, att lineup kunde varit bra mycke mera önskvärt. Där jag stod skulle det för många av oss varit stört omöjligt att komma ut. Medans på andra sidan parkeringen va det mycke död utrymme.

Men i övrigt va det en trevlig träff och vi hade väl verkligen tur med vädret. Regnet kom ju lagom till det slutade smile

dem fösta 400 st fick lappar.. vi ska sättaoss ner snart och då får vi ta upp allt vi kan förbättra..(Y)

Kolla gärna in min s40 och kommentera o rösta 5p;).
BMW 320D "Nessie" (2011)
TT-Avant
12 maj 2013 · 6 851 Inlägg

hmm, då vi va där så tidigt så måste några av dessa ja menar varit bland de 400 första. Men inga lappar fick dem tongue

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
blue shadow
12 maj 2013 · 226 Inlägg

har en liten fråga, det va 3 tjejer som gick runt o fråga vissa av utställarna ang bilarna dom ställde ut sen såg jag dom igen bärande på 3 stora pokaler vad va det för något???

Mvh Kristoffer "Blue Shadow" Hansson
Volvo 945 tic "Plåtbreddad airride" (1992)
almqvist__89
12 maj 2013 · 1 140 Inlägg

Jag la upp 59 bilder i ett album från årets träff, mycket lyckat tycker jag smile
Hoppas på en till när sommaren börjar ta slut!

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
Brinka Meus ipsius Deus sum
12 maj 2013 · 636 Inlägg

blue shadow skrev:
har en liten fråga, det va 3 tjejer som gick runt o fråga vissa av utställarna ang bilarna dom ställde ut sen såg jag dom igen bärande på 3 stora pokaler vad va det för något???

Ja dom var å frågade ut mig oxå.. "har du lustgas, hur många hästkrafter, hur fort har du kört, tror du att du vinner pris ikväll"
Typ såna frågor.. Kändes som 9-e klassare som fått en statistik-läxa.. smile

Grabber Dagdrömmare
12 maj 2013 · 2 836 Inlägg

Trevlig träff men kunde finnas lite mer aktiviteter!
Själv blev jag sur för nån fyllebrutta har repat min bil med sin väska! mad
Nu får jag polera bort skiten om det går....

En annan sak jag hade lite svårt att förstå o kanske kan få svar?
Dessa 3 ljudbygge Volvon, varför spelade dom varsin musik stående bredvid varandra?
Musiken var det inget fel på men det gick inte ens lyssna på nåt av dessa.....

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Sener
13 maj 2013 · 138 Inlägg

Grabber skrev:
Trevlig träff men kunde finnas lite mer aktiviteter!
Själv blev jag sur för nån fyllebrutta har repat min bil med sin väska! mad
Nu får jag polera bort skiten om det går....

En annan sak jag hade lite svårt att förstå o kanske kan få svar?
Dessa 3 ljudbygge Volvon, varför spelade dom varsin musik stående bredvid varandra?
Musiken var det inget fel på men det gick inte ens lyssna på nåt av dessa.....

Håller med! Huvudvärk fick man iallafall.

Z4M
13 maj 2013 · 47 Inlägg

Det var en grymt trevlig träff, dyker garanterat upp nästa gång igen.

BMW M4 "ROBZIE" (2014)
blue shadow
13 maj 2013 · 226 Inlägg

ang musikspelandet från volvorna...
vi har provat att spela samma men det låter bara ännu mer grötigt, men till nästa gång kanske man ska spri ut dessa bilar lite.....

Mvh Kristoffer "Blue Shadow" Hansson
Volvo 945 tic "Plåtbreddad airride" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang