Volvo 855 T-gul T-5R STULEN!

ElTacoNacho
13 juni 2013 · 486 Inlägg

Natten till den 13e Juni stals min 855 T-5R utanför min bostad i Sexdrega 2,5 mil utanför Borås. Reg nr UHK668. Mängder med bilder på bilen finns på min sida. Kjensen.

Ser ni den, kontakta polisen är ni snälla! Mvh Kim

YohanE
13 juni 2013 · 29 Inlägg

Hahaha ofta det händer i sexdrega!

ElTacoNacho
13 juni 2013 · 486 Inlägg

YohanE skrev:
Hahaha ofta det händer i sexdrega!

Tydligen

YohanE
13 juni 2013 · 29 Inlägg

KJensen skrev:

YohanE skrev:
Hahaha ofta det händer i sexdrega!

Tydligen

Sur nu eller? Du hade väll försäkrat iaf? wink

TBergsten
13 juni 2013 · 996 Inlägg

YohanE skrev:

KJensen skrev:

YohanE skrev:
Hahaha ofta det händer i sexdrega!

Tydligen

Sur nu eller? Du hade väll försäkrat iaf? wink

Skulle någon utbrista med ett "hahah" då jag fått min bil stulen så skulle då inte jag bli så munter, speciellt då det rör en t-gul.

Hoppas du får din bil tillbaka, den ser verkligen fin ut. Håller självklart ögonen öppna efter bilen, den ser verkligen fin ut så det vore ju surare än surt att inte få tillbaka den sad

Lycka till.

ElTacoNacho
13 juni 2013 · 486 Inlägg

Dum fråga. helförsäkrad.

ElTacoNacho
13 juni 2013 · 486 Inlägg

TBergsten skrev:

YohanE skrev:

KJensen skrev:

Tydligen

Sur nu eller? Du hade väll försäkrat iaf? wink

Skulle någon utbrista med ett "hahah" då jag fått min bil stulen så skulle då inte jag bli så munter, speciellt då det rör en t-gul.

Hoppas du får din bil tillbaka, den ser verkligen fin ut. Håller självklart ögonen öppna efter bilen, den ser verkligen fin ut så det vore ju surare än surt att inte få tillbaka den sad

Lycka till.

En som fattar!wink Ja nu började jag bli ganska nöjd med den med, satte på nylackade fälgar och däck förra torsdagen, inte mkt man fick njuta av dom..

TBergsten
13 juni 2013 · 996 Inlägg

KJensen skrev:

TBergsten skrev:

YohanE skrev:

Sur nu eller? Du hade väll försäkrat iaf? wink

Skulle någon utbrista med ett "hahah" då jag fått min bil stulen så skulle då inte jag bli så munter, speciellt då det rör en t-gul.

Hoppas du får din bil tillbaka, den ser verkligen fin ut. Håller självklart ögonen öppna efter bilen, den ser verkligen fin ut så det vore ju surare än surt att inte få tillbaka den sad

Lycka till.

En som fattar!wink Ja nu började jag bli ganska nöjd med den med, satte på nylackade fälgar och däck förra torsdagen, inte mkt man fick njuta av dom..

Det löser sig nog på ett eller annat sätt smile Har dock läst om många andra bilar som har blivit återfunna helt demonterade och övergiven sad Får hoppas bara på att det är någon idiot utan pengar som är en körkåt volvotok smile

ElTacoNacho
14 juni 2013 · 486 Inlägg

Polisen hittade bilen nu på kvällen, rollad svart..... fylld med tv skärmar, fiske utrustning och sprit...  Kommer få kämpa som fan för att få bilen till de skick den va i..

jocke855R Fullvärdig medlem i NordicR
14 juni 2013 · 119 Inlägg

KJensen skrev:
Polisen hittade bilen nu på kvällen, rollad svart..... fylld med tv skärmar, fiske utrustning och sprit...  Kommer få kämpa som fan för att få bilen till de skick den va i..

Skönt att det gick så fort att hitta den iaf!!

Rätta mig om ja har fel.
Men Försäkringsbolag kan väl ersätta delar ifall man har bild bevis på hur bilen såg ut innan skadan skedde?

Go Hard Or Go Home
TBergsten
14 juni 2013 · 996 Inlägg

KJensen skrev:
Polisen hittade bilen nu på kvällen, rollad svart..... fylld med tv skärmar, fiske utrustning och sprit...  Kommer få kämpa som fan för att få bilen till de skick den va i..

Tur i oturen, kanske man kan säga hmm Trodde den skulle bli slaktad så det kunde ju ha varit värre... Vart det några fler skador eller vandaliseringar bortsett från lacken!

Nu vet jag inte själv hur det känns, men jag skulle ha försökt att varit glad i vilket fall, tänk om du inte alls fått tillbaka bilen liksom yikes

Tur i oturen kompis, hoppas du fixar det dom lyckats skada/förstöra på gulingen, den såg riktigt fräsch ut av att bedömma på dina bilder hmm

NSS207
14 juni 2013 · 515 Inlägg

KJensen skrev:
Polisen hittade bilen nu på kvällen, rollad svart..... fylld med tv skärmar, fiske utrustning och sprit...  Kommer få kämpa som fan för att få bilen till de skick den va i..

Nä fyfan vad surt... Bara tvinga på försäkringsbolaget att lacka den då det inte handlar om vilken 850 som helst

§9 Annonsering gäller även signaturen!
MarcusL #2573
14 juni 2013 · 1 489 Inlägg

Lider med dig, men tyvärr lär väl försäkringsbolaget lösa in till 99%. bara lacken ligger på en 30-40k med nerslip och demontering, sen allt annat som gått sönder.

Har råkat ut för samma sak, dock var det inte min guling utan en VR6a som blev stulen

Lycka till

Marcus

• Även den starka måste ta i när han skiter
ElTacoNacho
14 juni 2013 · 486 Inlägg

Man blir lite knäckt. Till 99% tror jag dom kommer försöka lösa in den. Men skall se om de går att förhandla lite med dom så man får behålla bilen plus lite pengar och inskaffa en 855 t5 reservdelsbil. För att stå och slipa ner precis hela bilen kommer inte på talan. Skador utöver lacken är typ sabbade fälgar och däck, lite förstörd inredning och stulit alla mina arbetskläder och vertyg som låg i..

Mickius
14 juni 2013 · 4 670 Inlägg

Bild på bilen hur den ser ut nu?

pompe90
14 juni 2013 · 408 Inlägg

mickius skrev:
Bild på bilen hur den ser ut nu?

kolla in hans sida, där finns bild sadsad

- Nuvarande:
- Sålda:Peugeot 208 GTi LE -13,Peugeot 205 GTi -92 flyttgods - Pug 205 CTi-89, Peugeot 206 GTi-99,Toyota MR2 Turbo-91,Volvo V70 AWD -98 mfl.
www.peugeot-sport-club.se
BOLIN_
14 juni 2013 · 2 763 Inlägg

Du har ingen bild på den hur den ser ut nu så man kan se vad fan idioterna har gjort?

Skönt att bilen hittades iaf men tråkigt att den är vandaliserad sad

Volvo - For Life
pompe90
14 juni 2013 · 408 Inlägg

BOLIN_ skrev:
Du har ingen bild på den hur den ser ut nu så man kan se vad fan idioterna har gjort?

Skönt att bilen hittades iaf men tråkigt att den är vandaliserad sad

på hans sida ! roll

https://www1.garaget.org/archive/134/133208/326257/326257-3143120.jpg

https://www1.garaget.org/archive/134/133208/326257/326257-3143130.jpg

Senast redigerat av pompe90 (14 juni 2013)

- Nuvarande:
- Sålda:Peugeot 208 GTi LE -13,Peugeot 205 GTi -92 flyttgods - Pug 205 CTi-89, Peugeot 206 GTi-99,Toyota MR2 Turbo-91,Volvo V70 AWD -98 mfl.
www.peugeot-sport-club.se
BOLIN_
14 juni 2013 · 2 763 Inlägg

pompe90 skrev:

BOLIN_ skrev:
Du har ingen bild på den hur den ser ut nu så man kan se vad fan idioterna har gjort?

Skönt att bilen hittades iaf men tråkigt att den är vandaliserad sad

på hans sida ! roll

http://www1.garaget.org/archive/134/133 … 143120.jpg

http://www1.garaget.org/archive/134/133 … 143130.jpg

Ber om ursäkt, kollade inte där.

Fy fan va ledsamt, jag hade inte klarat av det där sad

Volvo - For Life
ElTacoNacho
14 juni 2013 · 486 Inlägg

Aa de känns lite jobbigt

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang