photoshop: min sierra

xorox_88 Smack that ass!!
7 december 2006 · 2 953 Inlägg

volvo_glenne skrev:

b0nd3n skrev:

volvo_glenne skrev:
trevligt ante.. vart du så kåt i min sierra efter helgen så du vart tvungen å leka med den? tonguewink hehe big_smile

haha ! kan man lungt säga wink blir snart en sierra för mig med smile

hehe verkar som dom flesta blir sierra tokig efter dom har åkt i min goa sierra tongue wink

jag blev inte blivit sierra tokig fast jag har åkt i din är fortfarande volvo för mig tongue

Senast redigerat av xorox_88 (7 december 2006)

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
7 december 2006 · 5 753 Inlägg

xorox_88 skrev:

volvo_glenne skrev:

b0nd3n skrev:

haha ! kan man lungt säga wink blir snart en sierra för mig med smile

hehe verkar som dom flesta blir sierra tokig efter dom har åkt i min goa sierra tongue wink

jag blev inte blivit sierra tokig fast jag har åkt i din är fortfarande volvo för mig tongue

ja men du är ju lite som du är du oxå....tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Android
7 december 2006 · 892 Inlägg

Hehe, övning ger färdighet, så att säga...men jag ska verkligen inte kasta sten i glashus... big_smile

Jag måste bara fråga, de där ögonlocken? Har sett både Sierror och Scorpios med dem, men finns det huvar som ser ut så eller sitter de typ fastsvetsade på motorhuven? Hur 17 då isf? Ligger de liksom utanför glasen? Törs som inte tänka på vad som kan hända ifall man drar ihop huven lite för hårt isf. hmm

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
xorox_88 Smack that ass!!
7 december 2006 · 2 953 Inlägg

Android skrev:
Hehe, övning ger färdighet, så att säga...men jag ska verkligen inte kasta sten i glashus... big_smile

Jag måste bara fråga, de där ögonlocken? Har sett både Sierror och Scorpios med dem, men finns det huvar som ser ut så eller sitter de typ fastsvetsade på motorhuven? Hur 17 då isf? Ligger de liksom utanför glasen? Törs som inte tänka på vad som kan hända ifall man drar ihop huven lite för hårt isf. hmm

dom är dit svetsad i huven å de är nog ingen chans att lysenpajar om man slår igen huven förhårt för dom ligger inte mot glasena typ

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
7 december 2006 · 5 753 Inlägg

xorox_88 skrev:

Android skrev:
Hehe, övning ger färdighet, så att säga...men jag ska verkligen inte kasta sten i glashus... big_smile

Jag måste bara fråga, de där ögonlocken? Har sett både Sierror och Scorpios med dem, men finns det huvar som ser ut så eller sitter de typ fastsvetsade på motorhuven? Hur 17 då isf? Ligger de liksom utanför glasen? Törs som inte tänka på vad som kan hända ifall man drar ihop huven lite för hårt isf. hmm

dom är dit svetsad i huven å de är nog ingen chans att lysenpajar om man slår igen huven förhårt för dom ligger inte mot glasena typ

man svetsar en hel plåt över hela framsidan på huven.. alltså man lägger plåten på utsidan av huven så den bygger utåt om jag säger så.. å då tar den inte i lysena.. jag svetsade dit plåten på min först å kapade till formen på den efteråt.. å sen är de bara å fin spackla lite så är de klart... hoppas du förstår??

Senast redigerat av volvo_glenne (7 december 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 december 2006 · 5 753 Inlägg

hade lite å göra så jag ps:ade nåra minuter å så här vart de.. ja jag vet att den är slarv gjord men endå..

observera att alla ps bilder jag gör är med photoshop 2.0 hehe enda jag har men de är ju bättre än paint iaf tongue


http://i16.tinypic.com/2qt9uro.jpg

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
HoKkee
11 december 2006 · 845 Inlägg

såg juh iofs helt ok ut,

Hamilton
11 december 2006 · 8 873 Inlägg

Testade också att photoshopa Sierran.

http://www.geting.se/image.php/960-sierra.jpg

Fotograf på tierpidag.se
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 december 2006 · 5 753 Inlägg

hade lite å göra idag med så jag gjorde en till modd på sierran... sänkt, förstorade fälgar, å vissa delar lite mörkare

http://i10.tinypic.com/4hcpxfq.jpg

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
15 januari 2007 · 5 753 Inlägg

ja då har man haft tråkigt igen då hehe tongue så jag tog å ps:ade sierran igen, men den här gången vart den rätt grym tongue

http://i16.tinypic.com/47lu5qx.jpg


bäst hitills va??

jaja vad tycker ni?

edit: vilken dålig upplösning de blir på bilderna när man laddar upp dom?

hare gott allt folk

Senast redigerat av volvo_glenne (15 januari 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang