hur sjukt kan man va egentligen?

aly
8 november 2006 · 84 Inlägg
MrLila
8 november 2006 · 355 Inlägg

Jo, jag läst oxå det.

Det är sorgligt... Men kan jag inte säga


Mvh Jonas

Mvh Jonas
psittacus
8 november 2006 · 533 Inlägg

Är det här man ska börja fundera på dödstraff igen??
Jag blir så helvetes förbannad...!...aaaargh...

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se
BMW 316i (1997)
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
8 november 2006 · 1 852 Inlägg

ytterligare ett bobby-likande fall... man slutar aldrig förvånas över dessa sjuka människor

man lever bara en gång så lev väl!
aly
8 november 2006 · 84 Inlägg

som ett barn, sökte jag alltid skydd hos mina föräldrar..  eftersom dom va det enda jag kunde lita på... men tänk om själva föräldrarna är dom onda hmm va ska starkas barn göra sad

sneaky200sx japs-nörd
8 november 2006 · 76 Inlägg

läste det där jag med... så jävla sjukt det där. Hur fan kan man ge sig på sitt eget barn, jag fattar inte

Senast redigerat av sneaky200sx (8 november 2006)

Den som ingen Turbo har, den får åka utan Bar
GurraG INGET ANNAT!!
8 november 2006 · 1 725 Inlägg

Fy fan vad sjukt.. skottpengar på såna

jonesono Personal- och beteendevetare
8 november 2006 · 1 082 Inlägg

Man kan ju undra hur föräldrarnas föräldrar i sin tur betedde sig och uppfostrade sina barn! Det är inte sällan där som problemen har sin grund.. och vad kommer konsekvenserna bli för detta barn? Kanske upprepas historien? En del borde helt enkelt inte ha barn, för uppenbarligen skiter allt för många i dem och låter dem klara sig själva á la djungelboken. Det som ett barn gör, är i min mening delvis även föräldrarnas fel eftersom det är dem som har huvudansvaret för uppfostran. Tragiskt att sånt här skall behöva existera!

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
THEBADGUY Gorgilus addictus
8 november 2006 · 4 737 Inlägg

Nej de är f*n ta mig inte klokt! Hur kan man göra så igentligen sad....nej inför hårdare straff på sånt här!

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
terazzi
8 november 2006 ·

JA fy fan sånna as!!
Men detta e med lika hemskt tycker jag

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 76,00.html

GurraG INGET ANNAT!!
8 november 2006 · 1 725 Inlägg

Ja det andra är minst lika sjukt ja

Nightcrusier Jubelidiot
8 november 2006 · 196 Inlägg

aly skrev:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,926974,00.html

.. I'm speechless......  hmm

me to  hmm

dra igång 140 projekt nu
no brain no pain ^^
Magda
8 november 2006 · 331 Inlägg

Våldtäktsmän borde kastreras utan bedövning och låsas in resten av livet...Fattar inte att människor kan va sånna! Det tragiska är ju att de oftast går fria i brist på bevis lr får ett alldeles för kort fängelsestraff! Och folk undrar varför man är rädd för att gå ut ensam på kvällarna!?

Maizer
8 november 2006 ·

Lika sjukt som hedersmord, mot sin egen jävla dotter hur jävla sjuk kan man va!?

terazzi
8 november 2006 ·

960_Girl skrev:
Våldtäktsmän borde kastreras utan bedövning och låsas in resten av livet...Fattar inte att människor kan va sånna! Det tragiska är ju att de oftast går fria i brist på bevis lr får ett alldeles för kort fängelsestraff! Och folk undrar varför man är rädd för att gå ut ensam på kvällarna!?

Håller med dig!!!

Albertoo
8 november 2006 · 538 Inlägg

inför dödsstraff NU! jag kan gärna ta mig an just dessa 2, skulle inte tveka en sekund sjuka jävla idioter! så j*vla arg och förbannad man blir!att det finns såna människor!

lundwall
8 november 2006 ·

960_Girl skrev:
Våldtäktsmän borde kastreras utan bedövning och låsas in resten av livet...Fattar inte att människor kan va sånna! Det tragiska är ju att de oftast går fria i brist på bevis lr får ett alldeles för kort fängelsestraff! Och folk undrar varför man är rädd för att gå ut ensam på kvällarna!?

Inte så länge tjejer använder våldtäkt som ett sätt att sätta dit killar som blivit sura när tjejen i fråga helt plötsligt inte vill ha sex längre. På tok för många våldtäkter anmäls och dras sen tillbaka, för att tjejen helt plötsligt erkänner att det faktiskt inte alsl var en våldtäkt.

lundwall
8 november 2006 ·

Förövrigt tycker jag det är komiskt att mamman bor i skyddat boende med sina barn. Dvs, bl.a. flickan i fråga. Mamman, som har filmat när pappan våldtagit henne. Det är Sverige i ett nötskal det.

Murvald Knegare
8 november 2006 · 718 Inlägg

ARGH! Blir så arg när jag läser sånt där..

Skicka dom till USA och låt deras fall utredas där, där har dom vett på straff.

William 2009-02-20
Maizer
8 november 2006 ·

Kan bara hålla med Lundwall

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang