lek bil eller styling bil vad kör du hälst

rocker
12 november 2006 · 67 Inlägg

hehe.. det är ju tur att inte idén att styla en 740 har kommit upp iallafall.. mitt råd är: köp en sierra, styla den, försäkra den.... och ut i snön bara.. smile finns ju alltid gt'n med 4wd smile

Sluskk
12 november 2006 · 778 Inlägg

det är så synd att 4wd är så få av

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 november 2006 · 5 753 Inlägg

så finns de ju sierra 2,9(v6) 4x4 oxå... så är ju sierror riktigt härliga bilar... snygga å sköna enligt mig smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Ckosworth Mr
12 november 2006 · 607 Inlägg

Köp ingen fyrhjulsdriven vanlig sierra dom äter växellådor... Skulle hellre hållt mig till en 2.9 bakhjulsdriven om du nu ska ha sierra. Den är svår att ta död på, de lovar jag dig, aldrig haft en så stryktålig bil i mitt liv. Och då menar jag drivlinan inget annat. Haft tre såna nu big_smile Synd att rosten tar dom flesta sad

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
KarlNilsson Örebroare i exil
12 november 2006 · 970 Inlägg

Det beror helt på vad man vill ha ut av bilen. Vill man glassa runt på stan och ragga brudar, kanske den inte lämpar sig för att busas allt för mycket med. Lika kul att glida som att leka enligt mig, så varför inte köra en kompromiss? Lagom åt båda hållen så att säga.

Hej FRA!
eXXoritas
12 november 2006 ·

Sluskk skrev:
lek bil eller styling bil vad kör du hälst

jag vill köpa en sierra och styla glida runt i men min kompisar sejer det är töntigt köp en 740 och slada med i ställe vad skule ni välja?

Jag ser att du fick MVG i dina svenska lektioner iaf.

ErskPersk Svindåre
12 november 2006 · 1 433 Inlägg

man kan ju börja med drifting då wink stylade/trimmade bilar som man sladdar med big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
merca_
12 november 2006 · 326 Inlägg

styling bil på sommaren å skrotbil på vintern

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!
merca_
12 november 2006 · 326 Inlägg

styling bil på sommaren å skrotbil på vintern

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!
twin_cam Smålänning
12 november 2006 · 7 877 Inlägg

Hade jag haft plats och inte bott som jag gör så hade jag nog haft en Bruks/busbil och en "finbil" och glida med.

Exempel: En stylad sierra som "finbil" och en gammal opel, volvo eller fulare sierra som bruksbil och busbil. Alltså ha en bil och både busa och bruka och en bil och glida med.

Jag har min till alla tre.wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Nightcrusier Jubelidiot
12 november 2006 · 196 Inlägg

Sluskk skrev:
ja men det kommer henda nåt med den bilen då! slösa flera tusen krorner på bilen sen slada man in expl i en snö hög och fronten spriker! hur roligt är det

jo men kan du inte sladda så gör inte det utan glid istället.

dra igång 140 projekt nu
no brain no pain ^^
Henke_325ix skogsmulle
12 november 2006 · 25 Inlägg

kan ske en olycka även för den bäste...

Bmw //när gt42 talar så tar de ett tag att få fram budskapet men när de väl kommer så är de ORD å inga visor..!!!!
BMW 850ia (1992)
Sluskk
12 november 2006 · 778 Inlägg

Henke_325ix skrev:
kan ske en olycka även för den bäste...

jaa! precis lysna på Henke_325ix

Sluskk
12 november 2006 · 778 Inlägg

alla som är onlie nu ni kan seja er komentarer det är inte försent det har nys börja ^^

cuppre negativ..
12 november 2006 · 167 Inlägg

mer kraft än plast.. hehe..
gillar "sleeper" stuket.. ska se ut som en vanlig familje bil och inte alls se allt för snabb ut och gå bra..
heldre det än en bil med 70 hk och massa plast på som gör att den ser snabb ut.. men det är bara vad jag tycker..

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se
Sluskk
12 november 2006 · 778 Inlägg

cuppre skrev:
mer kraft än plast.. hehe..
gillar "sleeper" stuket.. ska se ut som en vanlig familje bil och inte alls se allt för snabb ut och gå bra..
heldre det än en bil med 70 hk och massa plast på som gör att den ser snabb ut.. men det är bara vad jag tycker..

jap du får tyka exat vad du vill big_smile

Spelis
12 november 2006 · 1 926 Inlägg

köp en 740 nu till vintern och sladda runt med.

sen till våren köper du en finare bil som du stylar och glider på stan med.. så gör jag iaf. smile

Sluskk
12 november 2006 · 778 Inlägg

har inte kör kort för en mars månad sad

Sluskk
12 november 2006 · 778 Inlägg

halo jag nöjer mig inte med 37 svar av 1127 online!

BBAD Utbildad hobbymekare
12 november 2006 · 1 125 Inlägg

varför inte köra med sin bil året runt för?????????

tvättar man bilen ofta och att man e rädd om den så e de ingen fara...

har alltid kört med mina bilar på vintern....

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang