Soovik's Peugeot 206 GTI

Skapa dröm 206an!
  • 17 Följare
  • 27 404 Visningar
  • Projektet avslutat 21 mars 2015
pompe90
16 juni 2014 · 408 Inlägg

Fälgarna passa verkligen big_smile snyggt!

- Nuvarande:
- Sålda:Peugeot 208 GTi LE -13,Peugeot 205 GTi -92 flyttgods - Pug 205 CTi-89, Peugeot 206 GTi-99,Toyota MR2 Turbo-91,Volvo V70 AWD -98 mfl.
www.peugeot-sport-club.se
Soovik
17 juni 2014 · 80 Inlägg

pompe90 skrev:
Fälgarna passa verkligen big_smile snyggt!

Ja det tycker jag med! Längtar tills jag får sänkt den! big_smile Tack!

Soovik
20 juni 2014 · 80 Inlägg

Liten snabb Update! smile

Beställde hem coilovers till den lilla räsern nu i veckan! big_smile så förhoppningsvis får jag dom nästa veckan eller veckan där på. Hur som helst så kommer bilen att vara sänkt i slutet av denna månaden eller i början av nästa smile
Den 26 Juli så är det bilträff i Uddevalla på Lane Loge som Sdw håller i. Där bilen kommer att ställas ut för första gången smile

En ny update kommer när jag har fått hem coilsen smile
Ha det gött tills dess! smile

pompe90
20 juni 2014 · 408 Inlägg

Soovik skrev:
Liten snabb Update! smile

Beställde hem coilovers till den lilla räsern nu i veckan! big_smile så förhoppningsvis får jag dom nästa veckan eller veckan där på. Hur som helst så kommer bilen att vara sänkt i slutet av denna månaden eller i början av nästa smile
Den 26 Juli så är det bilträff i Uddevalla på Lane Loge som Sdw håller i. Där bilen kommer att ställas ut för första gången smile

En ny update kommer när jag har fått hem coilsen smile
Ha det gött tills dess! smile

Under tiden kan du ju smörja upp å så på bakvagnen big_smile
För om du inte varit där å rotat så kan det ta ett tag att få loss torisionsstavarna för att sänka bakvagnen cool

Alternativt att du börjar redan nu sänka lite lite bak mest för att ha koll på att allt funkar som det skall i bak, för det är inte kul när man har sänkt fram med coilisar och sedan skall gå på bakvagnen och allt sitter som berget hmm

- Nuvarande:
- Sålda:Peugeot 208 GTi LE -13,Peugeot 205 GTi -92 flyttgods - Pug 205 CTi-89, Peugeot 206 GTi-99,Toyota MR2 Turbo-91,Volvo V70 AWD -98 mfl.
www.peugeot-sport-club.se
Soovik
25 juni 2014 · 80 Inlägg

pompe90 skrev:

Soovik skrev:
Liten snabb Update! smile

Beställde hem coilovers till den lilla räsern nu i veckan! big_smile så förhoppningsvis får jag dom nästa veckan eller veckan där på. Hur som helst så kommer bilen att vara sänkt i slutet av denna månaden eller i början av nästa smile
Den 26 Juli så är det bilträff i Uddevalla på Lane Loge som Sdw håller i. Där bilen kommer att ställas ut för första gången smile

En ny update kommer när jag har fått hem coilsen smile
Ha det gött tills dess! smile

Under tiden kan du ju smörja upp å så på bakvagnen big_smile
För om du inte varit där å rotat så kan det ta ett tag att få loss torisionsstavarna för att sänka bakvagnen cool

Alternativt att du börjar redan nu sänka lite lite bak mest för att ha koll på att allt funkar som det skall i bak, för det är inte kul när man har sänkt fram med coilisar och sedan skall gå på bakvagnen och allt sitter som berget hmm

Så långt tänkte jag aldrig wink
Tack för tipsen! Detta kommer att göras big_smile

cuz
30 juli 2014 · 200 Inlägg

Sjuuukt fin den har gått o blivit! Fälgarna sitter helt perfekt på den smile
Hade dig på dayviews innan.. tog dock bort det.
Tror jag hade en Vit golf 3:a sist jag snacka med dig.. venne om du kmr ihåg mig tongue

Soovik
20 mars 2015 · 80 Inlägg

cuz skrev:
Sjuuukt fin den har gått o blivit! Fälgarna sitter helt perfekt på den smile
Hade dig på dayviews innan.. tog dock bort det.
Tror jag hade en Vit golf 3:a sist jag snacka med dig.. venne om du kmr ihåg mig tongue

Extremt segt svar! Men jag har haft fullt upp med att sälja 206an smile Och har nu köpt mig en VW Bora smile
Kommer ihåg dig ganska väl ifrån dayviews big_smile

Soovik
21 mars 2015 · 80 Inlägg

Hej alla trogna följare!
Detta är den sista uppdateringen jag gör för denna bil då den är såld sedan i somras!
Och en ny bil inköptes, och det fick bli en VW Bora 1.6 -98.
Tanken med det nya projektet är att få en fin och låg Bora som kan uppskattas av de flesta! Kommer säkert att ta ett litet tag för att få den så som jag vill, men det får det vara värt!
Skulle varit sjukt härligt om ni följde min nya projekt bil! smile
Så kolla gärna in den! smile Fortsätt att vara asum!

Länk till det nya projektet! big_smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303453

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang