Köpa ej reggad skyline

Janneutanb
3 februari 2014 · 7 272 Inlägg

Ja du kan göra en ny ursprungskontroll. Problemet blir då att eftersom den redan är gjord av en annan ägare innan så kan du inte regga den för eget bruk eftersom du inte köpt bilen utomlands.

Den måste då reggas för annat ändamål och kräver då e-märkning på bälten etc som dessa bilar inte har.

DusanMandick Random Hero
3 februari 2014 · 4 047 Inlägg

KHRacing skrev:

Hybridsmurfen skrev:

Lille_Skorpan skrev:
Vad jag har fått reda på är att han dom tog in den bytte den mot en v70r som kompisen ägde. Sen har det fattats rätt lysen osv. Återkommer med mer info!

Eftersom det är problem med framljusen misstänker jag att den kommer från England? Men då borde ju ratten sitta på fel sida? Gör den det tycker jag inte bilen är värd en Princesstårta ens. Fast man kan ju köpa billigt och sälja den i delar?

Hur menar du ?.. enda Skyline´n i modern tid som finns med vänsterstyrt är R35:an :-)

ähum, r34an då..... smile

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Janneutanb
3 februari 2014 · 7 272 Inlägg

DusanMandick skrev:

KHRacing skrev:

Hybridsmurfen skrev:

Eftersom det är problem med framljusen misstänker jag att den kommer från England? Men då borde ju ratten sitta på fel sida? Gör den det tycker jag inte bilen är värd en Princesstårta ens. Fast man kan ju köpa billigt och sälja den i delar?

Hur menar du ?.. enda Skyline´n i modern tid som finns med vänsterstyrt är R35:an :-)

ähum, r34an då..... smile

Och var hittar du en vänsterstyrd sådan? wink

SportPilot Ubåtsingenjör
3 februari 2014 · 7 248 Inlägg

DusanMandick skrev:

KHRacing skrev:

Hybridsmurfen skrev:

Eftersom det är problem med framljusen misstänker jag att den kommer från England? Men då borde ju ratten sitta på fel sida? Gör den det tycker jag inte bilen är värd en Princesstårta ens. Fast man kan ju köpa billigt och sälja den i delar?

Hur menar du ?.. enda Skyline´n i modern tid som finns med vänsterstyrt är R35:an :-)

ähum, r34an då..... smile

vad är det med den ? smile

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Lille_Skorpan Avstängd
3 februari 2014 · 201 Inlägg

Brains skrev:
Ja du kan göra en ny ursprungskontroll. Problemet blir då att eftersom den redan är gjord av en annan ägare innan så kan du inte regga den för eget bruk eftersom du inte köpt bilen utomlands.

Den måste då reggas för annat ändamål och kräver då e-märkning på bälten etc som dessa bilar inte har.

Men om jag inte har allt om bakfoten så har ej denna fått någon utsprungskontroll än

Full av massa grönt, flytande diarré (alltså SKIT)
lundh81 bimekaniker
4 februari 2014 · 7 Inlägg

vet ej vilken mod du har men r-33orna brukar rosta i skärmkanter bak trösklar och fjäderbenstornen fram mvh

Volvo 244t5 (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang