http://www.speedart.se/

m3l1n
23 december 2006 · 200 Inlägg

har frågat efter fraktpris och om det är postförskott för 2a eller 3dje gången utan fått svar nu:/
börjar bli trött på att skicka mejl till speedar:/

är det ingen på garaget som vet om dom har sagt att det är postförskott ?
eller vad frakten går på?

BBAD Utbildad hobbymekare
27 december 2006 · 1 125 Inlägg

samma här ha skickat mail men får inget svar....

funderar på ett kjolpaket men när man inte får någon info så kan man lika gärna kasta pengarna i sjön.... sad

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
Vaselek
28 december 2006 · 55 Inlägg

Jag skickade till dom o frågade lite om ett kjolpaket, detta fick jag som svar.

"Hej Micke,

kul att du är intresserad av varor fårn oss.
Leveranstiden beror på vilka grejer det gäller. Vi gör vanligtvis beställningar till fabrik en gång i månaden. Efter det dröjer det ca: 6 veckor.

Passformen å de kit vi hittills sålt har varit bra.

Vi skickar mot postförskott.

Mvh
Niclas, Speedart Team  "

Senast redigerat av Vaselek (28 december 2006)

"Brokeback Mountain" is not just a movie. It's also what Chuck Norris calls the pile of dead ninjas in his front yard.
LoFET Almännt tokig
28 december 2006 · 481 Inlägg

till mig sa de postförskott samt ca 500 kr i frakt, min upplevelse av företaget är att verkar seriösa så vi får se när grejorna kommer .

Inline sixes ist sie scheisse.......
Izual
28 december 2006 · 4 571 Inlägg

Kontaktat dem 3 ggr nu och frågat vad dom kan få fram till mina bilar dom har alltid lovat att återkomma men inget mer har jag hört.

saabjohan203
28 december 2006 · 75 Inlägg

får mina grejor nästa vecka.

Vaselek
29 december 2006 · 55 Inlägg

saabjohan203 skrev:
får mina grejor nästa vecka.

OK!
Skriv gärna när du får dina saker. verkar allt som det ska så kommer jag bli en storkund hos dom det kan jag lova iaf.

"Brokeback Mountain" is not just a movie. It's also what Chuck Norris calls the pile of dead ninjas in his front yard.
rolemodel
30 december 2006 · 10 Inlägg

Min kärring har varit i kontakt med dom om att modella med/åt (eller vad man nu ska säga) deras kommande demo bilar, så de verkar ju seriösa.

Men när det gäller bil delar så har jag varken bu eller bä att säga, väntar med spänning på om nån av er som skrivit tidigare får några prylar big_smile

WilYawn Golle
30 december 2006 · 448 Inlägg

Mailade dem förra veckan angående ett par framskärmar men har inte hört något från dem än iaf...

James May: In other news.... I've fitted a fan!
m3l1n
3 januari 2007 · 200 Inlägg

jag har avbeställt mina saker (har rätt enligt lag till det) men somvanligt svarar dom inte när jag frågar om dom har gjort det eller inte .. har skickat 5 gånger nu till dom och dom har inte svarat..ingen som vet vad frakten ligger på än på en spoiler?

BBAD Utbildad hobbymekare
3 januari 2007 · 1 125 Inlägg

tog mig 1,5 vecka innan jag fick nå svar ifrån dom...

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
Fredrik.Gustavsson
3 januari 2007 · 2 123 Inlägg

Verkar ju vara ett jävla skit företag, har också varit i kontakt med dom och när man sa att man var intreserad svarade dom efter 24h men när jag frågade angående organisationsnr, företagsnamn, tele nummer osv fick jag inget svar.
Skulle inte ens beställa strumpor från det företaget.

Ravestream
3 januari 2007 · 285 Inlägg

rolemodel skrev:
Min kärring har varit i kontakt med dom om att modella med/åt (eller vad man nu ska säga) deras kommande demo bilar, så de verkar ju seriösa.

Men när det gäller bil delar så har jag varken bu eller bä att säga, väntar med spänning på om nån av er som skrivit tidigare får några prylar big_smile

Hmm vad är det seriösa ? Är man seriös för att man har någon tjej som poserar vid bilarna ?  jag tycker nästan det är tvärtom.

en satans jävla Volvo.
Akakapukko
3 januari 2007 · 1 779 Inlägg

varför har ni inget fin bodykit till opel tigra big_smile vill ju hitta ett fint sådant. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Team_Ford PersonbilsTekniker
3 januari 2007 · 155 Inlägg

Är det ingen som fått sina saker? en stor del av folk som skrevet i den tråd har ju lagt bestälningar

m3l1n
4 januari 2007 · 200 Inlägg

m3l1n skrev:
jag har avbeställt mina saker (har rätt enligt lag till det) men somvanligt svarar dom inte när jag frågar om dom har gjort det eller inte .. har skickat 5 gånger nu till dom och dom har inte svarat..ingen som vet vad frakten ligger på än på en spoiler?

har nu fått svar av speedart

Det är postförskott som gäller frakten är på ca 600kr om man som jag beställde en front spoiler..
dom är helt seriösa!

WilYawn Golle
6 januari 2007 · 448 Inlägg

Team_Ford skrev:
Är det ingen som fått sina saker? en stor del av folk som skrevet i den tråd har ju lagt bestälningar

Läs tråden på Zatzy istället, några där som fått sina grejor nu.

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=2 … t=speedart

James May: In other news.... I've fitted a fan!
m3l1n
11 januari 2007 · 200 Inlägg

WilYawn skrev:

Team_Ford skrev:
Är det ingen som fått sina saker? en stor del av folk som skrevet i den tråd har ju lagt bestälningar

Läs tråden på Zatzy istället, några där som fått sina grejor nu.

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=2 … t=speedart

om ni läser på zatzy får ni reda på att mer än 4-5 personer har fått sina grejer (finns bilder) och att det inte är nått slags bluff-företag..telefon nummer ska komma inom ca 2 veckor

Calax
11 januari 2007 · 4 Inlägg

Men d står ju inte hur mkt fälgarna kosta:/

Ventyr
12 januari 2007 · 33 Inlägg

Calax skrev:
Men d står ju inte hur mkt fälgarna kosta:/

sidan är lite "underconstruction" tyckte jag att jag läste, så det kommer la snart

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang