Företag/firma som monterar slutstegskablar i sthlm?

jolle-volvo
10 februari 2014 · 214 Inlägg

Söker som rubriken beskriver en firma som kan montera slutstegskablar i min seat ibiza lite proffsigt ,

har kollat med MDS och dom tar 1500 för bara arbetet men tänkte om någon vet om de finns för bättre peng ?

jag själv kan montera det men vill helst slippa göra det och tänkte att en firma gör det snyggare?  , mvh

Volvo pv831 "Droska" (1954)
_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
10 februari 2014 · 2 390 Inlägg

Risken finns att ska nån firma göra det för billigare pengar, blir det minst lika "snyggt" som om du gjort det själv.

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
valstadkillen
10 februari 2014 · 1 523 Inlägg

kolla pm shopen smile eller vrf ej evil audio på forumet?

Peugeot 207 (2006)
jolle-volvo
10 februari 2014 · 214 Inlägg

valstadkillen skrev:
kolla pm shopen smile eller vrf ej evil audio på forumet?

ska koll upp de ! tack smile

Volvo pv831 "Droska" (1954)
jolle-volvo
10 februari 2014 · 214 Inlägg

_Performance_ skrev:
Risken finns att ska nån firma göra det för billigare pengar, blir det minst lika "snyggt" som om du gjort det själv.

joo de e väll så men tänkte om någon annan har lämnat in sin bil hos någon å vart nöjda smile

Volvo pv831 "Droska" (1954)
Putte1
10 februari 2014 · 559 Inlägg

jolle-volvo skrev:

_Performance_ skrev:
Risken finns att ska nån firma göra det för billigare pengar, blir det minst lika "snyggt" som om du gjort det själv.

joo de e väll så men tänkte om någon annan har lämnat in sin bil hos någon å vart nöjda smile

Pm-Shopen eller varför inte Seastreams garage beroende på vart du bor.

Med vänlig hälsning, Putte

www.pmshopen.se, webb samt butik i Solna på Johan Enbergsv. 2
Även på Facebook
jolle-volvo
11 februari 2014 · 214 Inlägg

Putte1 skrev:

jolle-volvo skrev:

_Performance_ skrev:
Risken finns att ska nån firma göra det för billigare pengar, blir det minst lika "snyggt" som om du gjort det själv.

joo de e väll så men tänkte om någon annan har lämnat in sin bil hos någon å vart nöjda smile

Pm-Shopen eller varför inte Seastreams garage beroende på vart du bor.

Med vänlig hälsning, Putte

ska kollas ! tackar smile

Volvo pv831 "Droska" (1954)
DilluTioN Renovering/film
14 februari 2014 · 129 Inlägg

En firma gör det absolut inte snyggare än vad man kan göra själv. Brukar väl oftast vara lite mer tvärt om, att dom vill spara tid och pengar. Har sett flera installationer där företag har installerat diverse saker i fordon och efter några veckor så börjar kablarna trilla ner lite här och var för att dom inte spänt fast dom ordentligt.

Det är ungefär lika seriöst som att lämna in bilen till en vanlig bilverkstad. Alltså pengarna i sjön.

Golf MK1 Cab Engine Detailing
Renovering, detaljering av motor, styling mm.
Volkswagen Golf Cabriolet "Quartett Special edition" (1989)
TomBjorklund VAGIS Car Club
14 februari 2014 · 1 093 Inlägg

Jag hade nog dragit dem själv, framför allt fått de avsäkrat och vet att det är draget på ställen utan vassa kantar alt. att man vadderar. Så en tusenlapp för att låta någon annan dra grejer i min bil hade jag inte gått med på smile

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
Audi A3 Sportback 3,2L VR6 Q "DTM Facelift" (2006)
lucather
14 februari 2014 · 112 Inlägg

Kolla med Seastreams Garage i Kungsängen.

27 MHz lever igen! Järfälla CB Meeting på kanal 19FM
R8N CB SHOP http://cbshop.se / www.facebook.com/r8n.cbshop.se
Chevrolet Caprice Brougham LS "Lille Skutt" (1989)
Chevrolet C10 "Råttan" (1966)
Volvo TGB13 "Stridsmaskinen" (1975)
jolle-volvo
14 februari 2014 · 214 Inlägg

aa okej de verkar ju vara lite blandade tankar men .. e lite osäker jag har själv bara dragit kablar i mina gamla volvos å där har funktion vart viktigare än utseende men .. man kanske får spendera nån timme eller två å görat själv hmm

men ska kolla upp alla firmor som ni har tipsat och se om man får tag på någon som har fått det gjort där och är nöjd , tack för svar änsålänge !

Volvo pv831 "Droska" (1954)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang