Volvo 945/944/V70/Amazon Styling, Ljudbygge, Renovering

Volvo 945/944. Syftet till att jag gör detta projektet är för att få kunskap om bilar och att få en fin bruksbil, möjligtvis utställningsbil. Den här tråden kommer även att handla om mina andra bilar!
  • 66 Följare
  • 112 218 Visningar
  • Uppdaterades senast 16 oktober 2019
Dahlqan
16 oktober 2019 · 292 Inlägg

Lagt ett antal timmar på att rengöra toppen så hann faktiskt med lite lack idag med smile Visar er färdigt
resultat imorgon, men blir bra mycket bättre ser man redan smile

https://www.upload.ee/image/10604732/IMG_1281.JPG

BMW E91 "Dasset" (2006)
Mercedes W204K "ModernaDieselTröskarn" (2013)
Volvo 944 (1995)
Dahlqan
16 oktober 2019 · 292 Inlägg

volvoqq skrev:
Stiligt wink

Blir nog fint när det kommer samman smile
Ska ringa motorrenoverings firman i Munkedal i slutet på månaden å se om dom är sugna på plana toppen, så kanske man ska ta å porta den lite grann också och i med min V kam  så ska det nog kunna bli lite fart i den smile

volvoqq Lastbilsmekaniker
16 oktober 2019 · 5 143 Inlägg

Dahlqan skrev:

volvoqq skrev:
Stiligt wink

Blir nog fint när det kommer samman smile
Ska ringa motorrenoverings firman i Munkedal i slutet på månaden å se om dom är sugna på plana toppen, så kanske man ska ta å porta den lite grann också och i med min V kam  så ska det nog kunna bli lite fart i den smile

Hur mycket har du tänkt plana eller skall den bara riktplanas

Dahlqan
16 oktober 2019 · 292 Inlägg

volvoqq skrev:

Dahlqan skrev:

volvoqq skrev:
Stiligt wink

Blir nog fint när det kommer samman smile
Ska ringa motorrenoverings firman i Munkedal i slutet på månaden å se om dom är sugna på plana toppen, så kanske man ska ta å porta den lite grann också och i med min V kam  så ska det nog kunna bli lite fart i den smile

Hur mycket har du tänkt plana eller skall den bara riktplanas

Ska höra med dom på Momek i Munkedal vad dom rekommenderar, för har en Skärkantspackning som bygger på bra mycket, så vore fint å fått planat av den en hel del skulle jag gissa på smile

volvoqq Lastbilsmekaniker
16 oktober 2019 · 5 143 Inlägg

Dahlqan skrev:

volvoqq skrev:

Dahlqan skrev:

Blir nog fint när det kommer samman smile
Ska ringa motorrenoverings firman i Munkedal i slutet på månaden å se om dom är sugna på plana toppen, så kanske man ska ta å porta den lite grann också och i med min V kam  så ska det nog kunna bli lite fart i den smile

Hur mycket har du tänkt plana eller skall den bara riktplanas

Ska höra med dom på Momek i Munkedal vad dom rekommenderar, för har en Skärkantspackning som bygger på bra mycket, så vore fint å fått planat av den en hel del skulle jag gissa på smile

Oki jag tar en i Trollhättan som jag känner om jag behöver göra något, än så länge har jag inte behövt hjälp av han än wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang