Saab 93, 03, ss, premium 150W

Schteekjeppe
23 mars 2014 · 70 Inlägg

Tja!

har precis köpt en saab 93 med 3högtalare i panelen 1 i varje framdörr och 2 i hatthyllan!

Har tänkt att dra in en baslåda, fick då höra att det sitter ett slutsteg under förarsätet, vågar man koppla in ljudingångarna där eller tror ni det smäller då? sen så kollade jag lite på AUX till den, såg att det finns en plats för AUX i armstödet, hade oturen att det bara satt en plastflärp där, och ingen dragen kabel, vet ni om man bara kan dra en ISO kabel till stereon eller ska man köpa nån specialgrej på internet?
har suttit med två fm sändare o samma jävla skit, bara brus.. spelar ingen roll vart den ligger eller vilken kanal eller pris det är på fm sändaren..

Audi A4 "2.0TFSI Quattro" (2011)
Eklundz
24 mars 2014 · 21 Inlägg

Välkommen till 9-3 klubben cool
Angående AUX satt det ingen i min heller när jag köpt den. Kabeln går att beställa på nätet från Saabaux.se om jag inte minns fel men för att utgången ska funka från stereon måste den "giftas in" med Tech2 dator, annars fungerar inte utgången. Själva installationen verkar relativt smärtfri men du måste alltså ändå lämna in bilen för att få AUX:en ingift, alternativt om du känner någon med Tech2 smile Lät Saab i Lidköping installera AUX medan bilen ändå var inne på service och det gick på 1500.

Saab 9-3 "Vector Active" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang