Kan man lita på Micros produkter?

kl0mp3n
23 november 2006 · 186 Inlägg

Ska köpa nytt öppet luftfilter och lite annat till bilen.
Är det något att ha eller ska man slå på stort på engång?

Ha det!

B M W
BMW 325 (1992)
Volvo_Mannen Volvoskadad
23 november 2006 · 6 017 Inlägg

micro har ju k&n filter, det är bra grejor

Jonas
sneaky200sx japs-nörd
23 november 2006 · 76 Inlägg

klart man kan lite på dom....har ju märkes grejer smile

Den som ingen Turbo har, den får åka utan Bar
tobi
23 november 2006 · 562 Inlägg

varför inte? dom har ju nästan bara märkes grejer väl?

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
kl0mp3n
23 november 2006 · 186 Inlägg

Tack för svaren.. ville inte bli dumförklarad på köpet tongue haha..
Tack igen.

B M W
BMW 325 (1992)
Zlasher Pulare
23 november 2006 · 248 Inlägg

Tja, har haft ett öppet filter från micro,. Och det funkade fint, och blir fin fint ljud när du gasar. Men jag har tagit bort det nu, hade ingen avskärming, så att dra in varm luft gör inte nån nytta direkt. sen blev det assotigt runt avgasröret och bilen drog mer soppa? för fet blandning eller ngt? vet inte. körde med det i 3 månader typ. Lmm;en verkar iaf ha klarat sig för jag har orginalfiltret och kåpan på å det funkar fint igen.
Men ur kvalitets synpunkt så ser jag inge fel på micros grejer. Har lite neon rör och saker från dem som funkar som de ska.

Senast redigerat av Zlasher (23 november 2006)

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
Wakkabakkawoo
24 november 2006 · 33 Inlägg

Ska du ha öppetluftfilter så köp ett K&N... Autostyle filtren är väl inte så jättebra direkt.. Inte så mkt "filter" om man säger så... I övrigt så är det väldigt bra produkter på Micro med vissa undantag t.ex At Once torkarbladen.... Köp Bosch i stället....  Händlar själv på Micro ett par gånger i veckan...

Sex är menat att göras fort, rått och hårt. Om det är mys du vill ha, så köp en nalle...
Malmoe SSS -12
24 november 2006 · 3 217 Inlägg

Wakkabakkawoo skrev:
Ska du ha öppetluftfilter så köp ett K&N... Autostyle filtren är väl inte så jättebra direkt.. Inte så mkt "filter" om man säger så...

De har klarat av reningen av luften till min bil nu i snart 1½ år... Jag kan inte klaga!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Wakkabakkawoo
24 november 2006 · 33 Inlägg

Fuckface skrev:

Wakkabakkawoo skrev:
Ska du ha öppetluftfilter så köp ett K&N... Autostyle filtren är väl inte så jättebra direkt.. Inte så mkt "filter" om man säger så...

De har klarat av reningen av luften till min bil nu i snart 1½ år... Jag kan inte klaga!

Där ser man! Mjo jag har inte hör någon klaga på dom i det stora hela men sen finns det ju filter från autostyle som har ett nät i toppen av filtret... Där kan jag ju lova att det smiter igenom ganska mkt skit faktiskt....

Sex är menat att göras fort, rått och hårt. Om det är mys du vill ha, så köp en nalle...
Malmoe SSS -12
24 november 2006 · 3 217 Inlägg

Wakkabakkawoo skrev:

Fuckface skrev:

Wakkabakkawoo skrev:
Ska du ha öppetluftfilter så köp ett K&N... Autostyle filtren är väl inte så jättebra direkt.. Inte så mkt "filter" om man säger så...

De har klarat av reningen av luften till min bil nu i snart 1½ år... Jag kan inte klaga!

Där ser man! Mjo jag har inte hör någon klaga på dom i det stora hela men sen finns det ju filter från autostyle som har ett nät i toppen av filtret... Där kan jag ju lova att det smiter igenom ganska mkt skit faktiskt....

Ett sådant började jag med wink

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Wakkabakkawoo
24 november 2006 · 33 Inlägg

Ha ha!.... Skulle aldrig rekomendera det till en kund och har aldrig gjort det heller... varför inte K&N då?

Sex är menat att göras fort, rått och hårt. Om det är mys du vill ha, så köp en nalle...
Turbo_Erik
25 november 2006 · 526 Inlägg

Jag har köpt massor av grejer på Micro..
Sist var det 2 spondelleder av märket Lemförder (stavas smile)

Wakkabakkawoo
25 november 2006 · 33 Inlägg

Turbo_Erik skrev:
Jag har köpt massor av grejer på Micro..
Sist var det 2 spondelleder av märket Lemförder (stavas smile)

Men Lemförder är bra grejer... Sitter orginal på massa bilar... Plockar du upp en länkarm till en audi t.ex så ser man hur dom har slipat bort Audi-ringarna tongue det är ju lite kul!

Sex är menat att göras fort, rått och hårt. Om det är mys du vill ha, så köp en nalle...
FloRic
25 juni 2007 · 62 Inlägg

Är det någon som har koll på hur bra Autostyle's luftiflter är? Det jag syftar på är det lite dyrare filtret med mer robust slangklämma och grejer. Kostar 499:-

Bild finns här: http://www.micro.se/images/produktSidaS … 95%20T.jpg

Någon som har faktiskt info om filtret från riktiga livet? smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang