Köpråd - Billig kombi

moopith
3 juni 2014 · 356 Inlägg

TS_quattro skrev:

moopith skrev:

TS_quattro skrev:

ett sätt är kolla vad det är för anslutningar, är originalanslutningarna för t.ex H3 så är det ett halogenextraljus, man kan dock klämma i 100watts lampor i dem, lyser som satan, blir tillräckligt varmt för att kunna smälta snön framför bilen, förbjudet det också men mindre risk att åka dit för en sån sak...

Okej. Har inte tänkt att klämma in 100watt för det är korkat och förstör reflektorn och det är olagligt med 100 watts lampor i besiktningen. Det ja kolla på, på jula va nå 60/55 watt h4 som skulle lysa typ 50% bättre än vanliga. Vet dock inte vad som sitter i mina extraljus ja har en hella ljusramp som ja inte har bestämt mig om ja ska sätta på forden.

trodde du xenon i de vanliga reflektorerna var mer tillåtet på besiktningen? wink
Vad gäller extraljusen så brukar de oftast ha blivit sönderslagna av stenskott innan reflektorn är slut, körde 100 wattare i mina Bosch 225:or som jag hade på audin i 6 år, de tålde det alldeles utmärkt, de kollade inte ens extraljusen på bes, var bara att hänga på plastlocken innan man rullade in...

Okej men ja kör nog inte 100 wattare i min lilla ljusramp tongue

Ford Focus "1.6tdci" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang