Värt att gå LUMPEN?

BlandadBenzin
11 december 2006 · 202 Inlägg

Tro mig... ja vet vad ni tänker... shit han är en sån tönt som bara sitter o snackar en massa skit! När han väl är ute i krig så kommer han aldrig palla trycket!! Han komme att sitta där o gråta o har vilja att åka hem!!

Men tro mig ja skulle palla trycket! Har pallat så mycket annat så varför inte åka ut i krig? En av mina stora intressen, redan som liten... fullt me softair guns o paintball hemma o körde me polarna. Blir de krig i Sverige finns det ingen tvekan om att ja går ut i strid!

Ja är också seriös i mina inlägg ska du veta...

Sushikocken Sleeper
11 december 2006 · 3 084 Inlägg

Torrone hur gammal är du 15?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
BlandadBenzin
11 december 2006 · 202 Inlägg

LOL hur man än försöker bevisa att man inte är en liten snorunge....

Liemann Turbo behov
11 december 2006 · 72 Inlägg

__JoCCe__ skrev:

Torrone skrev:
Eii ta det lugnt! Ja är verkligen inte en blodtöstig jäveel smile utan ja är rätt intresserad för krig men ja sa inte att det var pisstråkigt att sverige inte krigar utan pisstråkigt att GÖRA lumpen för ett land som inte krigar... ta det inte så seriöst!

Tycker du att de e intressant o se döda människor, kanske din kompis, ligga på marken döende? Skulle inte tro de...(Hoppas inte de iaf)

Min major avrådde oss att kalla varann "lumpar polare"
ni är inte polare - ni är kollegor.

Sjodda
11 december 2006 · 88 Inlägg

Lumpen kan jag rekomendera och om du gör bra från dig kan du ju göra utlands tjänst och möjligen söka till ssg smile och jag va med i en grupp som skulle kunna agera freds fram tvingande och som senare hamnade i liberia

niclas_swe bitter besserwisser
11 december 2006 · 644 Inlägg

Torrone skrev:
Tro mig... ja vet vad ni tänker... shit han är en sån tönt som bara sitter o snackar en massa skit! När han väl är ute i krig så kommer han aldrig palla trycket!! Han komme att sitta där o gråta o har vilja att åka hem!!

Men tro mig ja skulle palla trycket! Har pallat så mycket annat så varför inte åka ut i krig? En av mina stora intressen, redan som liten... fullt me softair guns o paintball hemma o körde me polarna. Blir de krig i Sverige finns det ingen tvekan om att ja går ut i strid!

Ja är också seriös i mina inlägg ska du veta...

om du tror att du skulle palla trycket pga att du och dina polare har skjutit plast och fårg kulor på varandra så är du nog väldigt fel ute..
sen tycker jag att du har RÄTT inställning till om kriget skulle komma till Sverige.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
Liemann Turbo behov
11 december 2006 · 72 Inlägg

Torrone skrev:
Joo det är ju också en grej som piss tråkigt.. att Sverige är ett land som aldrig krigar! Självklart ska vi vara beredda på anfall men det lär ju knappt hända! Och utomlands tjänst handlar ju inte direkt om krigsföring utan mer försörjning till alla som blivit skadade o sån skit. Tråkigt! Vill ut i krig och skjuta folk. ""låter lite saddistisk nu tongue" Ska flytta till USA o ta lumpen där iställe, så kanske man tränar för en bra anledning...

Din mamma lär vilja ha 9 månader av sitt liv tillbaka om hon ser det där.

Sjodda
11 december 2006 · 88 Inlägg

bra sagt  Liemann smile

Liemann Turbo behov
11 december 2006 · 72 Inlägg

Sjodda skrev:
bra sagt  Liemann smile

Jag vet.

Och appråpå lumpar minnen. Om det enda du hört är om några som tyckte det var ballt att skjuta me Ak4 genom en bil, så måste du har en rätt tråkig social krets om du klassar det som ett kul lumpar minne.

Läs min signatur.

Senast redigerat av Liemann (11 december 2006)

Liemann Turbo behov
11 december 2006 · 72 Inlägg

Torrone skrev:
Ja vill till USA där dem använder sig av lite mer rejäla grejor och där man kanske skickas in till krig.

Ptja... Om man ser till eldhandvapen så är nog Sverige mer "rejält" än USA då de inte har full automatik på sina vapen, utan bara burst/single tongue (Om vi jämnför M16 mot Ak4/Ak5)
Navy Seals har dock M4 tror jag. hur som helst Torrone, du har en skev verklighets uppfattning och måste avlivas..

Peacerich
11 december 2006 · 273 Inlägg

Liemann skrev:
Torrone, du har en skev verklighets uppfattning och måste avlivas..

Lite väl drastisk nu eller? wink

¤¤¤Smaken är som röven, klöven¤¤¤
¤¤ Kommentera gärna min bil ¤¤ http://www.youtube.com/user/Mr4ndersson
Liemann Turbo behov
11 december 2006 · 72 Inlägg

Peacerich skrev:

Liemann skrev:
Torrone, du har en skev verklighets uppfattning och måste avlivas..

Lite väl drastisk nu eller? wink

Vill bara ge mitt inlägg en touch av dramatiskt avslut smile

BlandadBenzin
12 december 2006 · 202 Inlägg

Liemann skrev:

Peacerich skrev:

Liemann skrev:
Torrone, du har en skev verklighets uppfattning och måste avlivas..

Lite väl drastisk nu eller? wink

Vill bara ge mitt inlägg en touch av dramatiskt avslut smile

Det var som fan själva liemannen är här för att avliva mig... kom så får vi se vem som först avlider!! 
Oh va fan snackar du om min morsa om??

Oh Niklas from Sweden,,, jaa ja tror att om ja skjutit min kompis med plastkulor kan ja lika gärna göra det med rediga vapen.... NEE! Bara lite övning inför det rediga kriget....

THEBADGUY Gorgilus addictus
12 december 2006 · 4 737 Inlägg

Jahapp...tebax från mönstringen, fick inte göra lumpen pga min kondition sa dom hmm
Sen var de något annat med..... tongue.

Senast redigerat av THEBADGUY (12 december 2006)

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
niclas_swe bitter besserwisser
12 december 2006 · 644 Inlägg

Torrone skrev:

Liemann skrev:

Peacerich skrev:

Lite väl drastisk nu eller? wink

Vill bara ge mitt inlägg en touch av dramatiskt avslut smile

Det var som fan själva liemannen är här för att avliva mig... kom så får vi se vem som först avlider!! 
Oh va fan snackar du om min morsa om??

Oh Niklas from Sweden,,, jaa ja tror att om ja skjutit min kompis med plastkulor kan ja lika gärna göra det med rediga vapen.... NEE! Bara lite övning inför det rediga kriget....

varför skriver du det då?? bara en fråga..

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
axmark Bussförare
12 december 2006 · 97 Inlägg

THEBADGUY skrev:
Jahapp...tebax från mönstringen, fick inte göra lumpen pga min kondition sa dom hmm
Sen var de något annat med..... tongue.

Gråt inte över spilld mjölk... Är man intresserad av det militära så skall man väl göra lumpen om man klara testerna är man inte intresserad så skall man låta bli.
Gjorde själv lumpen på KA5 Härnösand i 8 mån. Tyckte jag kunde ha jobbat under den tiden istället.

Jag är inte full, jag är beautiful
BlandadBenzin
12 december 2006 · 202 Inlägg

THEBADGUY skrev:
Jahapp...tebax från mönstringen, fick inte göra lumpen pga min kondition sa dom hmm
Sen var de något annat med..... tongue.

Ajoj ja slår vad om att ja inte heller kommer in på lumpen tack vare min dåliga kondition sad

psittacus
12 december 2006 · 533 Inlägg

Torrone skrev:

THEBADGUY skrev:
Jahapp...tebax från mönstringen, fick inte göra lumpen pga min kondition sa dom hmm
Sen var de något annat med..... tongue.

Ajoj ja slår vad om att ja inte heller kommer in på lumpen tack vare min dåliga kondition sad

Jag tror inte det är din kondis som fäller det avgörande slaget huruvida det blir lumpen eller inte för dig!

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se
BMW 316i (1997)
Liemann Turbo behov
12 december 2006 · 72 Inlägg

psittacus skrev:

Torrone skrev:

THEBADGUY skrev:
Jahapp...tebax från mönstringen, fick inte göra lumpen pga min kondition sa dom hmm
Sen var de något annat med..... tongue.

Ajoj ja slår vad om att ja inte heller kommer in på lumpen tack vare min dåliga kondition sad

Jag tror inte det är din kondis som fäller det avgörande slaget huruvida det blir lumpen eller inte för dig!

Inte jag heller

Torrone skrev:
Det var som fan själva liemannen är här för att avliva mig... kom så får vi se vem som först avlider!! 
Oh va fan snackar du om min morsa om??

Därför att jag tycker synd om din mor? Tyckte det framgick rätt bra..
Det är ju inte jag som "tuff" tongue Kom hit du istället din balla jävel? big_smile

FreddeK
12 december 2006 ·

Torrone skrev:

THEBADGUY skrev:
Jahapp...tebax från mönstringen, fick inte göra lumpen pga min kondition sa dom hmm
Sen var de något annat med..... tongue.

Ajoj ja slår vad om att ja inte heller kommer in på lumpen tack vare min dåliga kondition sad

Nämen stackarn....fast iof så tror jag inte heller det är konditionen som spelar roll i ditt avgörande om du kommer in eller inte! Det räcker med att du öppnar munnen så vill inte ens nedlagda p10 ha dig!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang