Tjejens bilintresse ?

NoCooL
12 december 2006 · 215 Inlägg

Hur lyckas ni få era tjejer mer bilintresserade ? Jag försöker som en idiot men inget verka få henne mer intreserad hmm 

Hur gör ni ?

Travis
12 december 2006 · 13 Inlägg

Varför vill du få henne mer intresserad av bilar? Tänk om hon ville få dig mer intresserad av hennes sminkprodukter eller hennes senaste DVD-box med Sex and the City (bara exempel)?

Saab 900R "Sotis - EXD Custom" (1996)
terazzi
12 december 2006 ·

Gör ngt intressant med bilen wink
visa henne och lär henne lite, det kanske kommer av sig själv så smile sån tur har jag haft iaf..hehe

Wee
12 december 2006 · 501 Inlägg

terazzi skrev:
Gör ngt intressant med bilen wink
visa henne och lär henne lite, det kanske kommer av sig själv så smile sån tur har jag haft iaf..hehe

har själv provat att visa tjejen lite saker Och det funkar ;D Hon verkar lite intresserad iaf

Senast redigerat av Wee (12 december 2006)

OBS: Ironi
ghost_boy83 CREW
12 december 2006 · 2 594 Inlägg

har tillochme fått min tjej att gå me i garaget smile
så det känns kul nä men ta me na på olika evenemang funkar klockrent vi brukar åka på flera av sommarens bilträffar det var så min tjej fickupp ögonen om styling mm

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
12 december 2006 · 991 Inlägg

jag som är värst av mig å min pojkvän tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
Bi0HaZZarD Speed FMK
12 december 2006 · 849 Inlägg

Jag tror inte man kan få sin tjej intresserad om hon inte har något som alls intresse från början. Min tjej har inget jätte intresse i bilar men hon tycker det är helt okej. Hon älskar dock att åka bilarna och kika på styling, jobba med bilen är inte riktigt hennes grej.

Men för att svara på din fråga så testa visa henne alla sorters bilar, ta med henne på någon bilmässa och se om hon tycker det är intressant. Annars tycker jag man bara ska acceptera att de inte gillar det. Man ska va nöjd om de bara accepterar att man håller på med bilen så mycket som man gör tongue

Mvh Ludde

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 december 2006 · 5 753 Inlägg

mitt ex nämde att hon bara hade sagt att hon va intresserad av saker å ting jag grejjade med på mina fordon för å inte göra mig besviken hmm, så ni som har tjejer som är intresserade. är ni verkligen säker på att dom är de?!?

Senast redigerat av volvo_glenne (12 december 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
mikaela the one and only
12 december 2006 · 73 Inlägg

Skulle som dom andra tro att är hon inte intresserad så är hon väl helt enkelt inte det smile..

Jag tvingar inte min pojkvän att följa med mig till stallet bara för att jag har häst wink..

vaughn
12 december 2006 · 674 Inlägg

det blir nog bara värre om du tänker så...

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.
Mazda RX-7 "DLS" (1993)
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
12 december 2006 · 991 Inlägg

mikaela skrev:
Skulle som dom andra tro att är hon inte intresserad så är hon väl helt enkelt inte det smile..

Jag tvingar inte min pojkvän att följa med mig till stallet bara för att jag har häst wink..

det gör jag ibland haha men bara när jag är riktigt sällskapssjuk wink att tilläggas ska att jag har två hästar mitt ute i ingenstans men han brukar tycka de är okej, han uppoffrar sig polus att han matar hästarna i smyg me godis wink

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
Rawad C20LET
12 december 2006 · 1 041 Inlägg

hihi, tjejen e ju med mig i garaget varje kväll o hjälper mig lite men hon får nog då jag börjar hålla på med bilen, men måste erkänna att att hon har varit till stor hjälp för mig genom o välja färger o delar till bilen, hon va till stor hjälp från början tills hon en dag körde min bil o lovade att aldrig igen köra den.
blev tydlingen rädd av bilen o sen dess så fort bilen startas flyttar hon på sig, undra va det beror på har aldrig frågat sad

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Tega Yrkesförare
12 december 2006 · 1 073 Inlägg

mikaela skrev:
Jag tvingar inte min pojkvän att följa med mig till stallet bara för att jag har häst wink..

Min tjej tvingar minsann mig ut i stallet:P

Men jag tjatar väl ihjäl henne med min förbannade bil antar jag, så det är väl jämnt hehe:P

skogenracing xcOOb
14 december 2006 · 388 Inlägg

Min tjej kan de hon behöver(köra o tvätta lite) och nå mer intresserad behöver hon inte bli heller tycker jag, man ska ha egna intressen.. smile

Goven
14 december 2006 · 264 Inlägg

Calibra_92 skrev:
hihi, tjejen e ju med mig i garaget varje kväll o hjälper mig lite men hon får nog då jag börjar hålla på med bilen, men måste erkänna att att hon har varit till stor hjälp för mig genom o välja färger o delar till bilen, hon va till stor hjälp från början tills hon en dag körde min bil o lovade att aldrig igen köra den.
blev tydlingen rädd av bilen o sen dess så fort bilen startas flyttar hon på sig, undra va det beror på har aldrig frågat sad

Kolla så att inte nått e sönder wink

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.
Polluxe
14 december 2006 · 303 Inlägg

Jag har tjej/sambo som är helt tolerant till mina bil-påhitt wink Hon e själv intresserad av bilar. Hon köpte en Volvo 850 som hon själv lackade listerna i samma färg, tonade rutorna, lackade fälgarna svarta. Blev redigt bra allting fast det var hemmafixat. Å ere någon som utmanar henne å vill gasa så är hon INTE sen att pressa på pedalen wink  med undantag från mej.. Har försökt ap-länge att vi skulle jämnföra men icke då.

Volvo 850 GLT 20V- 92a VS. Volvo 744 GLT 16V -89a.   wink  Höehöe


Nej som sagt.. hon är heelt på..

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
14 december 2006 · 1 852 Inlägg

NoCooL skrev:
Hur lyckas ni få era tjejer mer bilintresserade ? Jag försöker som en idiot men inget verka få henne mer intreserad hmm 

Hur gör ni ?

tro mig, det är hopplöst.

man lever bara en gång så lev väl!
andast Fjant
14 december 2006 · 187 Inlägg

Du får väl antingen byta till en roligare bil eller en roligare flickvän =P

Skaffa något flashigt så ska du får krypa till.. kanske tom i garaget?

Japps 4 life =P

Alzheimers - New Friends Everyday!
BMW 740i "6-vxl" (1995)
E30Tompa Rörpulare
14 december 2006 · 1 453 Inlägg

Inte så lät när hon tycker man e helt sjuk när man lägger över 45 tusen på bilen wink när man kan köpa kläder eller ulandsresor...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW E61 m5 (2007)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
Turbo_Finnen
14 december 2006 · 41 Inlägg

Hehe, det rä med kvinnor och bilar brukar vanligtvis inte sjunga ihop. Men lägg fram det så här åt henne: "Älskling, du köper kläder. Jag köper bilar. Du älskar kläder (etc) och jag älskar bilar. När jag är klar med den här bilen kommer du också älska den" wink


----------------------------------------------------------------

I'm not driving to fast, I'm just flying to low!

Kör före du, så väntar jag på dig där framme
Allt under 19" är vinterdäck
Suzuki SJ410Q "Skorpan" (1985)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang