Hur låser man upp 200sx på NFS Carbon

Streckkoden
12 december 2006 · 2 655 Inlägg

Vad ska man göra får att låsa upp Nissan 200an i NFS Carbon (PS2).
Har kollat runt på nätet där det står att man ska klara 3st "checkpoint challanges", har bara hittat på 2st i utmaningsracen.

Börjar bli desperat, vill ju köra 200a nu, när den riktiga står på pallbockar.

kimpaa
12 december 2006 · 136 Inlägg

Tanka en trainer och lås upp allt, sen köper du bilen, stänger ner trainern och sparar tongue

Senast redigerat av kimpaa (12 december 2006)

Peugeot 206 GTi -00 "TILL SALU!", Nissan 200sx s13 -92
Streckkoden
12 december 2006 · 2 655 Inlägg

Problemet är att jag har PS2.

Jackeman
12 december 2006 · 64 Inlägg

Jag spela klart hela spelet, sen hittade jag den bland alla andra bilar smile

jensonnn
13 december 2006 · 180 Inlägg

men man behöver ingen  sånn tongue
de finns ju en dodge charger R/T som man får ganska tidigt ... då behöver man ju typ inget senn tongue

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
Aerodynamik ...
13 december 2006 · 7 120 Inlägg

jensonnn skrev:
men man behöver ingen  sånn tongue
de finns ju en dodge charger R/T som man får ganska tidigt ... då behöver man ju typ inget senn tongue

Dodge Charger ? Blä!
Man ska ha :
240sx
Skyline
Supra
Koensigg
Audi R8

Streckkoden
13 december 2006 · 2 655 Inlägg

Tack för svaren som följer rubriken.. smile
Jänkare ska man äga, för stunden så vill jag bara köra Nissan för att lätta på abstinensen.

__JoCCe__
13 december 2006 · 357 Inlägg

Aerodynamik skrev:

jensonnn skrev:
men man behöver ingen  sånn tongue
de finns ju en dodge charger R/T som man får ganska tidigt ... då behöver man ju typ inget senn tongue

Dodge Charger ? Blä!
Man ska ha :
240sx
Skyline
Supra
Koensigg
Audi R8

Finns Koenisegg på spelet??

Heter de Lövena eller Löven??
MilleN
13 december 2006 · 9 108 Inlägg

Ja, Koenigsegg finns.

Hee-Maan
14 december 2006 · 3 113 Inlägg

Vi, stackare som har PS2 får inte "special versionen" av carbon.. så vi får spela utan alla dom grymma bilarna och uppdragen.. jag köpte fan carbon för att få köra en 200SX men icke.. sadhmm
fattar inte att EA kan vara så dumma och ge olika versioner mellan consoler!

Semper Fi
villon
14 december 2006 · 684 Inlägg

vem, fan pallar med 200 sx funnits i alla dom andra spelen lika tråkig o köra o de e bara o gå in på uppdragen innan carrer osså kan man låsa upp genom o köra några banor
vafan bilen e ful i verkligheten och ääven i spelet tongue folk vill bara ha den för den är så billig o delar samma märke som skyline...

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
Trozzo Oekonomisk, ja visst
14 december 2006 · 966 Inlägg

villon skrev:
vem, fan pallar med 200 sx funnits i alla dom andra spelen lika tråkig o köra o de e bara o gå in på uppdragen innan carrer osså kan man låsa upp genom o köra några banor
vafan bilen e ful i verkligheten och ääven i spelet tongue folk vill bara ha den för den är så billig o delar samma märke som skyline...

Det är ju tur att alla inte har samma smak.


streckkoden skrev:
Vad ska man göra får att låsa upp Nissan 200an i NFS Carbon (PS2).
Har kollat runt på nätet där det står att man ska klara 3st "checkpoint challanges", har bara hittat på 2st i utmaningsracen.

Börjar bli desperat, vill ju köra 200a nu, när den riktiga står på pallbockar.

Jag har det bara på datorn, men där är det bara att köra tre challange-banor.

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
Streckkoden
14 december 2006 · 2 655 Inlägg

villon skrev:
vem, fan pallar med 200 sx funnits i alla dom andra spelen lika tråkig o köra o de e bara o gå in på uppdragen innan carrer osså kan man låsa upp genom o köra några banor
vafan bilen e ful i verkligheten och ääven i spelet tongue folk vill bara ha den för den är så billig o delar samma märke som skyline...

Tur att smaken är som baken. smile
Ska inte sjunka så lågt och börja snacka skit om bilmodeller osv. Men 200an är en riktigt trevlig bil, går att få riktigt snygga..
Är det lite avundsjuka som ligger bakom ditt inlägg??

__JoCCe__
14 december 2006 · 357 Inlägg

MilleN skrev:
Ja, Koenigsegg finns.

Har inte sett den har klarart hela spelet med..Finns de fler bilhandlare kanske?

Heter de Lövena eller Löven??
beemern .......
14 december 2006 · 2 655 Inlägg

jag har kört camaron ända tills 98%, e nu på sista, ("bossen") och den klarar ja inte me camaron så de blir väl till att köpa en värre tongue, har sparat alla pengar ja kunnat och efter att ja trimmat bilen helt så har ja strax över en miljon big_smile

GrebyAxel
14 december 2006 · 524 Inlägg

Aerodynamik skrev:

jensonnn skrev:
men man behöver ingen  sånn tongue
de finns ju en dodge charger R/T som man får ganska tidigt ... då behöver man ju typ inget senn tongue

Dodge Charger ? Blä!
Man ska ha :
240sx
Skyline
Supra
Koensigg
Audi R8

Hellre Chargern än dom du listade tillsammans tongue

FL3JM Inga konstigheter
14 december 2006 · 2 064 Inlägg

GrebyAxel skrev:

Aerodynamik skrev:

jensonnn skrev:
men man behöver ingen  sånn tongue
de finns ju en dodge charger R/T som man får ganska tidigt ... då behöver man ju typ inget senn tongue

Dodge Charger ? Blä!
Man ska ha :
240sx
Skyline
Supra
Koensigg
Audi R8

Hellre Chargern än dom du listade tillsammans tongue

Håller med. Fattar inte att man kan säga blä till en charger!!!!
http://surl.se/pictures/200612/14812.jpg

cheba
15 december 2006 · 96 Inlägg

beemern skrev:
jag har kört camaron ända tills 98%, e nu på sista, ("bossen") och den klarar ja inte me camaron så de blir väl till att köpa en värre tongue, har sparat alla pengar ja kunnat och efter att ja trimmat bilen helt så har ja strax över en miljon big_smile

Herrejävlar, förstår inte hur du lyckas med det, min fulltrimmade camaro blir ägd av de andra långt innan jag kommit till slutet, dom blåser om mig fast jag kör så gott som felfritt hmm Kör bara med den eftersom jag ska försöka spara till en miljon-bonuskortet! Jag körde game over när jag klarat karriären första gången för att börja på nytt, så nu får jag heller inga pink slips eller pengar när jag ägt en boss hmm

Har du på PC eller? Det har jag nämligen tongue Och kör du med en draftare i varje race?

GrebyAxel skrev:
Hellre Chargern än dom du listade tillsammans

Självklart...men bara den gamla Chargern! smile

Volkswagen Polo R WRC "Nr. 1105" (2014)
Kanelbullen
15 december 2006 · 1 722 Inlägg

åfan ! jag har bara kommit "6 eller 5% i spelet

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
E30Tompa Rörpulare
15 december 2006 · 1 453 Inlägg

Streckkoden skrev:
Vad ska man göra får att låsa upp Nissan 200an i NFS Carbon (PS2).
Har kollat runt på nätet där det står att man ska klara 3st "checkpoint challanges", har bara hittat på 2st i utmaningsracen.

Börjar bli desperat, vill ju köra 200a nu, när den riktiga står på pallbockar.

Du går ut i huvud menyn sen kan man köra challenger avents eller nått sådant typ lägst ned på listan av dom 15 st står de att bonus bilen är en nissan 240sx då får du köra dom där 3 st eventsen för att låsa upp den sen är de bara att köpa den i din carrer sen! visste inte heller först hur man gjorde men blev lite besviken pga av att man kan itne trimma den så mkt så den går ju på högvarv på trean när man driftar!  men lycka till!


Mvh

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang