Köpråd - Konstiga ägare Hjälp tack.

wofflan- Gear Heads Göteborg
5 augusti 2015 · 156 Inlägg

Cobraa skrev:

mrglass skrev:

Sandviken skrev:
Okej din pajas hur tar jag bort bilden?

Finns ingen anledning det där är publika uppgifter som vem som helst kan ta del av.

Är det så Mattias Holmqvist? Trivs du på Servera R&S AB?
Reg.nr på din mr2 är DAE065.
Jag kan släppa mer detaljer, men du förstår nog poängen nu... Inte så kul när sån information släpps allmänt, även om det inte direkt påverkar dig.

Grattis du kan använda google men det kan nog alla. Adresser och namn är publika uppgifter så är är regnummer. Inga personnummer finns med så vad är problemet.

Cobraa
5 augusti 2015 · 47 Inlägg

mrglass skrev:
Grattis du kan använda google men det kan nog alla. Adresser och namn är publika uppgifter så är är regnummer. Inga personnummer finns med så vad är problemet.

Problemet är att vissa kanske inte vill ha sina uppgifter publicerade på internet?
Varför döljer du t.ex. regnummret på dina bilar?

Ska jag släppa mer info? Som din exakta adress, mobilnummer, personnummer, föräldrars namn, din lön, regnummer på dina andra bilar... skulle nog vara kul. smile

Senast redigerat av Cobraa (5 augusti 2015)

wofflan- Gear Heads Göteborg
5 augusti 2015 · 156 Inlägg

Cobraa skrev:

mrglass skrev:
Grattis du kan använda google men det kan nog alla. Adresser och namn är publika uppgifter så är är regnummer. Inga personnummer finns med så vad är problemet.

Problemet är att vissa kanske inte vill ha sina uppgifter publicerade på internet?
Varför döljer du t.ex. regnummret på dina bilar?

Ska jag släppa mer info? Som din exakta adress, mobilnummer, personnummer, föräldrars namn, din lön, regnummer på dina andra bilar... skulle nog vara kul. smile

Min poäng är att det redan ligger ute finns flertalet siter där du kan ta reda på just detta om man orkar. Dessutom lägger man ju ut info frivilligt på sociala media typ som att jag jobbar på servera. Adressen har alla som har en telefonkatalog om nu någon fortf har kvar en sådan annars finns ju ratsit och dyl. Men nu snor vi en tråd med O/T så ursäkta T/S.. tillbaka till ämnet..

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
5 augusti 2015 · 17 562 Inlägg

Tråden har flippat ur. Låser.

/HS

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang