Mr. Solfilm erfarenhet?

simooonN
20 oktober 2015 · 28 Inlägg

Någon här som lämnat in sin bil för toning hos Mr.solfilm i Partille, GBG som kan berätta hur det gick?
Av bilderna på deras Facebook sida så bilarna väldigt bra ut!

//SimooonN

BMW 330Ci (2001)
-Aventador-
20 oktober 2015 · 14 Inlägg

I GBG regionen kan jag rekomendera ANTEC i sisjön så slipper du bli missnöjd wink

mrcarflow
21 oktober 2015 · 139 Inlägg

Det är bra har en polare som lämnat in bilen där, se till att boka innan du drar dit de brukar ha mycket att göra.
10% är snyggt den 2procentaren är nog lite för mörk men det är en smaksak cool

Jag monterar däck och fälg på https://www.abswheels.se
Twins Twins Bil & Plåt
20 september 2016 · 2 577 Inlägg

Kan sammanfatta Mr.Solfilm med ett par ord.
Supernöjd, grymt bra service, trevligt bemötande och omtänktsam, försiktig med kundbilarna, väldigt snabb och utför fantastiska bra arbeten till ett sjukt bra pris. Ett plus är att han ger ut garanti på sina arbeten med !
Lånebil fanns tillhänglig alla gånger.

Jag har peronligen vart där med mina egna bilar sen han öppnade och jag har skickat alla jag kunnat från min familj och runt om i min vänkrets (stor vänkrets) då jag vart såpass nöjd med solfilmen, Jag har efter dessa år inte hört ett enda klagomål från någon ännu, och inte heller haft problem med att solfilmen lossnat eller ändrat färg.

Han får 5 bilar utav 5 möjliga från mig big_smile!

Delar med mig länken så andra lättare hittar till sidan:

https://www.facebook.com/Mr.Solfilm/

Bästa sättet att nå honom eller att boka tid med är via telefon, och han brukar ha rätt så fullt upp med.

Volkswagen Corrado G60 "Irish Green" (1991)
Volkswagen Golf MKII "Pure Red" (1991)
CC72
20 september 2016 · 1 661 Inlägg

Såhär ett år senare så tror jag nog TS hittat någon som solfilmar. Googlade du Mr solfilm bra för att göra lite reklam? wink

Twins Twins Bil & Plåt
21 september 2016 · 2 577 Inlägg

CC72 skrev:
Såhär ett år senare så tror jag nog TS hittat någon som solfilmar. Googlade du Mr solfilm bra för att göra lite reklam? wink

Kom upp på andra raden när jag behövde kopiera länken till sidan på google och såg topicen, och blev nyfiken helt enkelt.

Det är snarare min egna erfarenhet utav just det stället. Har varit hos ett par andra runt om i Göteborgs området genom åren och har fått både dåligt bemötande och service och jag har inte heller vart så nöjd med det dem gjort.
Mitt motto är att sanning varar längst, och andra bör ta del utav just den informationen.
Vare sig du gillar det eller ej så kommer någon annan som söker efter företaget förhoppningsvis ha ett humm om vad hen har att förvänta sig. smile

Volkswagen Golf MKII "Pure Red" (1991)
Volkswagen Corrado G60 "Irish Green" (1991)
CC72
21 september 2016 · 1 661 Inlägg

Utförligt svar! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang