Ta reda på vem som äger bilen.

Gizzu
21 september 2016 · 24 Inlägg

Hej.

Jag har varit med i en mindre bilolycka för ca 20 minuter sedan.

Det gick till såhär: jag och min farmor hade varit och handlat och var påväg hem, vi kommer till en kurva och ser en lastbil. Helt plötsligt ska en annan bil köra om lastbilen och han kolliderar med oss och klipper backspegeln och repar dörren på vår bil. Han fortsätter bara därifrån(rymning)? Bakom oss stannar en engelsman och vi pratar, han såg allt och jag fick hans nummer om vi behöver vittne. Vi väntade ca 20 min på platsen och personen som körde på oss kom inte tillbaka. Ska ringa polisen nu när jag kommer hem, men går det på något sätt att spåra vem det var genom bilmodell? Hann inte ta reg nr då det inte riktigt var det man tänkte på när man var nära att dö.

Tack för ni tog er tid att läsa, om någon har tips så hör gärna av er.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
21 september 2016 · 14 058 Inlägg

Du får väl ta kontakt med alla i Sverige som har samma bilmodell som körde på dig för att se vilken som har skador på sin vänstra sida. Som att leta efter en nål i höstack!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Powerman Japan Quality
21 september 2016 · 670 Inlägg

Smitningsolycka. Tyvärr lär Ni inte få tag i ägaren som körde på Er.

P.Sköld
Honda il potere dei sogni
Honda NSX (1992)
zemet
21 september 2016 · 4 041 Inlägg

Lastbilen kanske hade en dashcam, kanske är lättare att spåra upp lastbilschaffisen om du kom ihåg regnr på den bilen eller kasnke vilket åkeri den var ifrån.

Tesla Model S P85D "LingonExpressen" (2015)
Gizzu
21 september 2016 · 24 Inlägg

Tänkte bara uppdatera er om att en person som låg bakom lastbilen(som vi inte såg) har polisanmält det hela, dom hade även regnr så det kommer nog lösa sig som tur är smile

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
21 september 2016 · 14 058 Inlägg

Gizzu skrev:
Tänkte bara uppdatera er om att en person som låg bakom lastbilen(som vi inte såg) har polisanmält det hela, dom hade även regnr så det kommer nog lösa sig som tur är smile

Då kanske du har tur iaf. då! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Gizzu
21 september 2016 · 24 Inlägg

Vettemannen skrev:

Gizzu skrev:
Tänkte bara uppdatera er om att en person som låg bakom lastbilen(som vi inte såg) har polisanmält det hela, dom hade även regnr så det kommer nog lösa sig som tur är :)

Då kanske du har tur iaf. då! :)

/Benny

Tur hade jag, jag hade kunnat vara på sjukhus nu.. Är glad över att det inte är så och jag har fått en annan syn på livet :)

azid Det som inte dödar gör ont
21 september 2016 · 2 668 Inlägg

Gizzu skrev:

Vettemannen skrev:

Gizzu skrev:
Tänkte bara uppdatera er om att en person som låg bakom lastbilen(som vi inte såg) har polisanmält det hela, dom hade även regnr så det kommer nog lösa sig som tur är smile

Då kanske du har tur iaf. då! smile

/Benny

Tur hade jag, jag hade kunnat vara på sjukhus nu.. Är glad över att det inte är så och jag har fått en annan syn på livet smile

Det går över på några dagar. Du blir förvånad över att politiker ljuger, att katten biter dig, att det börjat snöa i år igen och så glömmer du att livet är kort och ömtåligt.

2slow
Gizzu
22 september 2016 · 24 Inlägg

azid skrev:

Gizzu skrev:

Vettemannen skrev:

Då kanske du har tur iaf. då! smile

/Benny

Tur hade jag, jag hade kunnat vara på sjukhus nu.. Är glad över att det inte är så och jag har fått en annan syn på livet smile

Det går över på några dagar. Du blir förvånad över att politiker ljuger, att katten biter dig, att det börjat snöa i år igen och så glömmer du att livet är kort och ömtåligt.

Haha det gjorde min dag big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang