Krockad A-traktor Försäkring

Sotaras
4 januari 2017 · 2 Inlägg

Nu har A-Traktorn blivit krockad och nu undrar jag hur mycket man får ut på ett ungefär? Inhandlades för ca. 1 år sedan eftersom det är högt andrahandsvärde på a-traktorer får man åtminstonde 20k tror ni? Vi pratar om en 740 gl från 87 inhandlades alltså för ett år sedan för 38k. Dock ramsne så därför så ville dem inte laga den... Har helförsäkring:)

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
4 januari 2017 · 14 082 Inlägg

Sotaras skrev:
Nu har A-Traktorn blivit krockad och nu undrar jag hur mycket man får ut på ett ungefär? Inhandlades för ca. 1 år sedan eftersom det är högt andrahandsvärde på a-traktorer får man åtminstonde 20k tror ni? Vi pratar om en 740 gl från 87 inhandlades alltså för ett år sedan för 38k. Dock ramsne så därför så ville dem inte laga den... Har helförsäkring:)

Det går inte att sitta på ett forum och säga vad du får ifrån FB.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
xXSammy
5 januari 2017 · 6 589 Inlägg

Med tanke på att A-traktorer är överprisade så tror jag bolaget betalar ut samma summa som en vanlig 740 är värd, 5-10000.

De/Dem
Muttley
5 januari 2017 ·

Jag gissar 500 kr


Seriöst så vet nog ingen alls de här.   Ring och fråga?

spillolja
5 januari 2017 · 4 052 Inlägg

Vänta tills bolaget hör av sig, om man får ett skambud, kan en värdering vara till hjälp:
http://besiktning.nu/Inspectors

Renault går sönder ibland men går oftast att laga
Renault Clio II "Pundarburk Grand Luxe" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang