Yrke: polis

Polluxe
8 januari 2007 · 303 Inlägg

bojboj skrev:
heja er då som vill bli poliser.

jag ska då se till att ni får gott om jobb, era äckliga ...... nja

Ehum..  äckliga vad?

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
MrTobias
8 januari 2007 · 1 297 Inlägg

bojboj är bara sur för han gillar sina dimljus smile

Polluxe
8 januari 2007 · 303 Inlägg

Gatzone skrev:

Verkar vara en del ändå som delar samma intresse ser jag..
Får man fråga din ålder då??  Fyller 23 nu så kanske man inte kan räkna komma in ännu på ett tag då.. mer tid att förbereda sej wink

Jag är "bara" 20 än så länge, men vissa jag har pratat med har sökt uppåt 15 ggr innan de har lyckats komma in så man ska inte ge upp efter ett försök wink

Nej jag har hört samma visor så..  men skam den som ger sej.  Försöker få med några nuvarande kollegor att haka på men verkar lite svårt =/

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
Polluxe
8 januari 2007 · 303 Inlägg

Drönirettab skrev:
Polluxe: Om du blir polis kan ju kanske få mycket viktiga uppdrag här i Vidsel och skjuta laser på gamla gubbar med rollator tex. Eller kolla så att ingen kör mot rött(finns inga trafikljus). Blir svettiga uppdrag.

Nästan samma som hära då... fast vi har trafikljus.. å en jäävla massa rondleler

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
Fimpha
8 januari 2007 · 557 Inlägg

Jag har faktist funderat på att utbilda mig till polis. Dock vet jag att det inte är nått för mig då jag är på tok för fartglad smile

//Jerry
Polluxe
8 januari 2007 · 303 Inlägg

darkwizard skrev:

Polluxe skrev:

a_glad skrev:
hehe jo det kanske är så tongue

men jag har iaf vetat ganska länge vad jag vill bli, dvs polis.. antar att jag blivit ganska formad av farsan tongue
tänker söka in dit såfort jag har åldern inne

Haha jasså vadå vill han du ska bli det eller?? Själv är det väll fysiken i första hand som måste förbättras wink

Ja, fysiken måste du ha. Men, detta är ett stort men, har du psyket för det. Jobbade ihop med en väktare förut som hade sökt många gånger och han sumpa varje gång hos hjärnskrynklaren.

Men lycka till. Det blir en ros från mig.

Det sägs att när du kommer ut från psykologen så är det helt "naken". Så vi får väll se. Det får väll bli dem som får avögra mej lämplig eller ej. Undrar vad hjärnskrynklaren ser som olämligt.. vart gränsen går exempelvis å då menar jag inte följande

"- Jag har sett RoboCop 600 gånger och vill bli polis, gör mej till cyborg!"


utan mer.. vad som frågas etc.  ...  Fan man skulle ha fått tag på ett psyktest i pappersform

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
turbotompa fritidsprofessor
8 januari 2007 · 1 197 Inlägg

yrke..? jag trodde det var en allvarlig sjukdom..

Polluxe
8 januari 2007 · 303 Inlägg

turbotompa skrev:
yrke..? jag trodde det var en allvarlig sjukdom..

okej


ris alltså

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
Born Looser Snorgubbe
8 januari 2007 · 79 Inlägg

Jag respekterar ditt val och de människor som är poliser, med tanke på hur mycket skit dom får stå ut med. Ros alltså!

2nd place=First loser
Flinder
8 januari 2007 · 133 Inlägg

inne på samma bana, men jag tvivlar på att de blir lätt.. får jobba lite på fysiken och söka x antal gånger och hoppas på de bästa bara, en nackdel är kanske att man skippade lumpen det kanske dom inte gillar, men man får väll se smile ros och lycka till

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang