Natt-tråd !

terazzi
5 februari 2007 ·

Machin skrev:

terazzi skrev:

Machin skrev:

aj aj.. lät farligt d där... tongue

haha ja skitfarligt, ungefär som en hund som måste pissa.. man märker det direkt när det e dags tongue

haha.. darrar av skräck wink

haha du kommer inte behöva d, du e ju en trevlig BMW ägare så big_smile hehe

Team-Adolfsson Gödseldräng
5 februari 2007 · 4 529 Inlägg

Lx3me skrev:
jaha då börjar jag lite nytt ;D;D här i goa natten...

Var å kollade på ny bil igår lr typ en sån jag vill ha ska inte köpa just den..... Bilen Var en Fiat Coupé 20v...

lätt trimmad...

bilen var assnygg och lätt gött när han först startade den... Gubben som var vän till min far var i 60 års åldern.. Vi drog ut ur garaget och så sa "Vi får ta det lite lungt nu när den är kall"...


JAG HAR ALDRIG hålt i mig så hårt i hela mitt liv fyfan vilken bil den gick värkligen som ett skott... 0-100 på 6 sec! shitt asså och kurvorna var inga problem 130 på 70 väg... stackars mopedister som  vi körde förbi.. vi åkte bara 5 minuter men det räckte för mig och jag ville så gärna köra! men men det fick jag inte ;D;D


Magad lätt att jag ska köpa mig en!


<3<3 Alle!

haha 6sec ?? de tror jag knappt tongue drar på 6 med camaron fast de spinner ju mest men ändå tongue får aldrig nåt fäste måste alltid släppa gasen dåhmm

Senast redigerat av bonnen (5 februari 2007)

Sandman
5 februari 2007 · 873 Inlägg

Machin skrev:
Jo att 200:erna är små d kan ja intyga.. åkte hem me polarn från tullinge ( c:a 100mil ) å satt i baksätet på hans 200:a ... inte d minsta behagligt kan sägas.. ( är 186cm å lite snyggt fet wink  )

Är ärligt talat varken lång eller fet.
Men jag förstår att det måste ha varit tortyr.

Jag har breda axlar och avlider när jag måste sitta i ett baksäte där de inte får plats.
100mil hade jag nog flippat över.

Don't get mad, get even.
terazzi
5 februari 2007 ·

bonnen skrev:

terazzi skrev:

Sandman skrev:
Ja ska du bygga om den och inte köra runt folk i baksätet spelar det ju ingen roll, terazzi.

Får väl montera nya skenor längre bak och slänga ut baksätet för räsern wink

hehe nej jag vet med det e trångt tongue
JA en bil ska ju köras och inte va ett disco*annars kolla min blogg*
bur o coilovers e d första jag vill fixa smile

får ta och hälsa på dig när den blir klar big_smile

japps big_smile om jag inte sagt det innan,så vill jag banpreppa.. med andra ord alla bekvämligheter åker,AC och stereo..helt lättad bara för o få ner vikten smile

Lx3me Fattig.
5 februari 2007 · 27 Inlägg

jodå den gör 100 på 6 tongue helt jävla sjukt!

Team-Adolfsson Gödseldräng
5 februari 2007 · 4 529 Inlägg

terazzi skrev:

bonnen skrev:

terazzi skrev:

hehe nej jag vet med det e trångt tongue
JA en bil ska ju köras och inte va ett disco*annars kolla min blogg*
bur o coilovers e d första jag vill fixa smile

får ta och hälsa på dig när den blir klar big_smile

japps big_smile om jag inte sagt det innan,så vill jag banpreppa.. med andra ord alla bekvämligheter åker,AC och stereo..helt lättad bara för o få ner vikten smile

aa big_smile vi får ta å dra till mantorp å köra strippen 420m där det på 11.9 med camaron tror du att du kommer dra det ??

Team-Adolfsson Gödseldräng
5 februari 2007 · 4 529 Inlägg

Lx3me skrev:
jodå den gör 100 på 6 tongue helt jävla sjukt!

jisses ligger den på gör häst då ??

Sandman
5 februari 2007 · 873 Inlägg

bonnen skrev:
haha 6sec ?? de tror jag knappt tongue drar på 6 med camaron fast de spinner ju mest men ändå tongue får aldrig nåt fäste måste alltid släppa gasen dåhmm

Skaffa R-däck och klister wink

Fint vridmoment på dom där... *avis*

Don't get mad, get even.
Lx3me Fattig.
5 februari 2007 · 27 Inlägg

260 lr nått

Machin Fartmissbrukare
5 februari 2007 · 1 302 Inlägg

terazzi skrev:

Machin skrev:

terazzi skrev:

haha ja skitfarligt, ungefär som en hund som måste pissa.. man märker det direkt när det e dags tongue

haha.. darrar av skräck wink

haha du kommer inte behöva d, du e ju en trevlig BMW ägare så big_smile hehe

låter bra d smile

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Team-Adolfsson Gödseldräng
5 februari 2007 · 4 529 Inlägg

Sandman skrev:

bonnen skrev:
haha 6sec ?? de tror jag knappt tongue drar på 6 med camaron fast de spinner ju mest men ändå tongue får aldrig nåt fäste måste alltid släppa gasen dåhmm

Skaffa R-däck och klister wink

Fint vridmoment på dom där... *avis*

haha näe de räcker med 295er bak hehe min kusin när han ägde den gorde fina svarta spår som va ca 800m långa fast då hade han slängt dit 245er på istället xD gorde nåra donuts å lekte en stund sen körde han på fälgen hahaha

Machin Fartmissbrukare
5 februari 2007 · 1 302 Inlägg

Sandman skrev:

Machin skrev:
Jo att 200:erna är små d kan ja intyga.. åkte hem me polarn från tullinge ( c:a 100mil ) å satt i baksätet på hans 200:a ... inte d minsta behagligt kan sägas.. ( är 186cm å lite snyggt fet wink  )

Är ärligt talat varken lång eller fet.
Men jag förstår att det måste ha varit tortyr.

Jag har breda axlar och avlider när jag måste sitta i ett baksäte där de inte får plats.
100mil hade jag nog flippat över.

ja d var väl kanske inte den bästa resan man gjort...

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Sandman
5 februari 2007 · 873 Inlägg

terazzi skrev:

bonnen skrev:

terazzi skrev:

hehe nej jag vet med det e trångt tongue
JA en bil ska ju köras och inte va ett disco*annars kolla min blogg*
bur o coilovers e d första jag vill fixa smile

får ta och hälsa på dig när den blir klar big_smile

japps big_smile om jag inte sagt det innan,så vill jag banpreppa.. med andra ord alla bekvämligheter åker,AC och stereo..helt lättad bara för o få ner vikten smile

Jo jag har fattat det.
Men vad ska du köra till vardags då? tongue

Don't get mad, get even.
terazzi
5 februari 2007 ·

bonnen skrev:

terazzi skrev:

bonnen skrev:

får ta och hälsa på dig när den blir klar big_smile

japps big_smile om jag inte sagt det innan,så vill jag banpreppa.. med andra ord alla bekvämligheter åker,AC och stereo..helt lättad bara för o få ner vikten smile

aa big_smile vi får ta å dra till mantorp å köra strippen 420m där det på 11.9 med camaron tror du att du kommer dra det ??

yeah lätt ;D vill hamna ner på 1200 kg eller mindre,lexanfönster o mera smile
hmm har jag tur så kanske wink har en raka här som jag ska testa med sen när den e lättad..

Lx3me Fattig.
5 februari 2007 · 27 Inlägg
Team-Adolfsson Gödseldräng
5 februari 2007 · 4 529 Inlägg

Machin skrev:

Sandman skrev:

Machin skrev:
Jo att 200:erna är små d kan ja intyga.. åkte hem me polarn från tullinge ( c:a 100mil ) å satt i baksätet på hans 200:a ... inte d minsta behagligt kan sägas.. ( är 186cm å lite snyggt fet wink  )

Är ärligt talat varken lång eller fet.
Men jag förstår att det måste ha varit tortyr.

Jag har breda axlar och avlider när jag måste sitta i ett baksäte där de inte får plats.
100mil hade jag nog flippat över.

ja d var väl kanske inte den bästa resan man gjort...

lovar har gort värre tongue åkte med brorsans polare till en fiat utställning i en fiat 500 xD
fan va jobbig tur att de bara va 20 mil men han e fan större än jag e å vi åkte 3st i den lille skiten satt dubbelvikt nästan hahaha

Senast redigerat av bonnen (5 februari 2007)

terazzi
5 februari 2007 ·

Sandman skrev:

terazzi skrev:

bonnen skrev:

får ta och hälsa på dig när den blir klar big_smile

japps big_smile om jag inte sagt det innan,så vill jag banpreppa.. med andra ord alla bekvämligheter åker,AC och stereo..helt lättad bara för o få ner vikten smile

Jo jag har fattat det.
Men vad ska du köra till vardags då? tongue

vill ha en 9000 CSE eller en gammal 900T16 smile
men alltså får se hur allt går lixom..

Team-Adolfsson Gödseldräng
5 februari 2007 · 4 529 Inlägg

terazzi skrev:

bonnen skrev:

terazzi skrev:

japps big_smile om jag inte sagt det innan,så vill jag banpreppa.. med andra ord alla bekvämligheter åker,AC och stereo..helt lättad bara för o få ner vikten smile

aa big_smile vi får ta å dra till mantorp å köra strippen 420m där det på 11.9 med camaron tror du att du kommer dra det ??

yeah lätt ;D vill hamna ner på 1200 kg eller mindre,lexanfönster o mera smile
hmm har jag tur så kanske wink har en raka här som jag ska testa med sen när den e lättad..

fusk om den e så lätt min väger ju långt över 2 ton tongue får häva i några cement säckar i bagagen så de tynger ner lite då tongue

terazzi
5 februari 2007 ·

bonnen skrev:

terazzi skrev:

bonnen skrev:

aa big_smile vi får ta å dra till mantorp å köra strippen 420m där det på 11.9 med camaron tror du att du kommer dra det ??

yeah lätt ;D vill hamna ner på 1200 kg eller mindre,lexanfönster o mera smile
hmm har jag tur så kanske wink har en raka här som jag ska testa med sen när den e lättad..

fusk om den e så lätt min väger ju långt över 2 ton tongue får häva i några cement säckar i bagagen så de tynger ner lite då tongue

ALLT för den ska väga så lite som möjligt big_smile
allt som kan ersättas med lättare ska bli lättare..d e d som e tanken iaf smile
VILL o allt e ju väl planerat med, 3 års planering på bilen så..

Machin Fartmissbrukare
5 februari 2007 · 1 302 Inlägg

bonnen skrev:

Sandman skrev:

bonnen skrev:
haha 6sec ?? de tror jag knappt tongue drar på 6 med camaron fast de spinner ju mest men ändå tongue får aldrig nåt fäste måste alltid släppa gasen dåhmm

Skaffa R-däck och klister wink

Fint vridmoment på dom där... *avis*

haha näe de räcker med 295er bak hehe min kusin när han ägde den gorde fina svarta spår som va ca 800m långa fast då hade han slängt dit 245er på istället xD gorde nåra donuts å lekte en stund sen körde han på fälgen hahaha

haha.. ja d får inte sitta fast på däck kontot om man har en sån där bil smile

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang