Natt-tråd !

RacingBunny
10 januari 2007 · 508 Inlägg

_Kekke_ skrev:
Lutar åt att det blir lite festligheter hemma hos mig på fredag för en gångs skull. Annars händer det inte så mycket mer än att jag ska snygga till kallufsen imorn och köpa en ny slips...

Blir det tid över tänkte jag åka och kolla på en pickis också.

Nej nu ska jag ge sängen en sista ärlig chans för inatt. Det lär nog märkas om jag lyckas eller ej smile

Ja om du lyckas så får du sova så gott, natti natti...

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 januari 2007 · 5 753 Inlägg

Kaliber_ skrev:

volvo_glenne skrev:
tråkigt man har då.... nyss kollat på film, som vanligt på nätterna, kollar på film, lodar på gorg, kollar på film, lodar på gorg osv osv, de är vad jag gör på nätterna men nu tror jag att jag ska ta å sova snart, (måste ju lägga sig tidigt nån gång oxå wink)

haha ja då e d redan försent glenne!

Men nu ska ja kolla film och försöka sova lite-.. D e ju en dag imorrn med som man ska klara av..

Pöss och godnatt från the one and only Davve*

haha vadå för sent? klockan är ju halv fyra typ, de är väll TIDIGT på morgonen? hehe wink

beror ju på hur man ser de, de kan ju va sent och de kan va tidigt wink



racingbunny: kommer inte ihåg vad filmen hette, de va nån komedi iaf big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
RacingBunny
10 januari 2007 · 508 Inlägg

oki big_smile Ja sent på natten el tidigt på morgonen d är frågan men jag slutar jobba halv fem iallfall och då kommer jag sova gott big_smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 januari 2007 · 5 753 Inlägg

RacingBunny skrev:
oki big_smile Ja sent på natten el tidigt på morgonen d är frågan men jag slutar jobba halv fem iallfall och då kommer jag sova gott big_smile

haha usch de kan väll inte va roligt att jobba natten?? fast iofs så är de på dagarna man grejjar om man ska göra nått å på nätterna man har hyper tråkigt så de kanske inte är så tokigt att jobba natt?

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
RacingBunny
10 januari 2007 · 508 Inlägg

Nja jag har jobbat natt nu i snart fem år så jag är ganska van. Men d suger ju när man är ledig om dagarna och alla andra jobbar. Men men... Tur é ju att man kan sitta här inne smile

Sandman
10 januari 2007 · 873 Inlägg

Jag hade inte klagat egentligen.

Folk tänker att de inte kommer att träffa andra människor om man jobbar natt.
Men det kan man mycket väl beroende på tider.

Om du kommer hem på morgonen, och däckar direkt då och sedan sover tills eftermidagen.
Ja, då vaknar ju du när alla andra kommer hem!

Sedan kan du umgås med dem tills de ska sova, då går du till jobbet istället wink

Var är problemet? tongue
Annars än när man är ledig som du sa smile

Don't get mad, get even.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 januari 2007 · 5 753 Inlägg

jo men de är ju bra endå att va ledig på dagarna så man får nått gjort om man ska grejja med bilen,

är själv lite less, garaget är fullt så jag kommer inte in där, å så har man praktiken på dagarna å när man kommer hem från den så är de mörkt så då går de inte göra nått med bilen ute heller, å dom få dagar man är ledig så sover man ju tills de är mörkt nästan så man hinner alldrig med å grejja med bilen hmm typ bara helgerna man kan grejja å då brukar man ju så klart sova för länge istället hmm

men men de blir väll lite skillnad på de om jag å farsan får tag i ett nytt garage som vi håller på att leta efter nu, då kan man ju grejja kväll/natte tid oxå smile


nä nu är de nog sova dags eftersom man bara har sovit nåra få timmar dom senaste dygnen, så man är lite slut

godnatt alla gorg:are tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
RacingBunny
10 januari 2007 · 508 Inlägg

Sandman skrev:
Jag hade inte klagat egentligen.

Folk tänker att de inte kommer att träffa andra människor om man jobbar natt.
Men det kan man mycket väl beroende på tider.

Om du kommer hem på morgonen, och däckar direkt då och sedan sover tills eftermidagen.
Ja, då vaknar ju du när alla andra kommer hem!

Sedan kan du umgås med dem tills de ska sova, då går du till jobbet istället wink

Var är problemet? tongue
Annars än när man är ledig som du sa smile

jo så brukar jag oxå göra, jag brukar gå upp runt tolv tiden. Men när dom kommer hem från jobbet så vill ju dom varva ner, laga mat, äta och softa. Så dom är ju inte direkt pigga på att hitta på något. Och samma sak gäller för mig, jag måste ju gå ut med hunden, laga mat ganska sent så man inte blir hungrig mitt i natten och så vidare. Men d där är ju olika för alla smile

wofflan- Gear Heads Göteborg
10 januari 2007 · 156 Inlägg

Godnatt hur står det till med alla nattugglor?

Sandman
10 januari 2007 · 873 Inlägg

RacingBunny skrev:
jo så brukar jag oxå göra, jag brukar gå upp runt tolv tiden. Men när dom kommer hem från jobbet så vill ju dom varva ner, laga mat, äta och softa. Så dom är ju inte direkt pigga på att hitta på något. Och samma sak gäller för mig, jag måste ju gå ut med hunden, laga mat ganska sent så man inte blir hungrig mitt i natten och så vidare. Men d där är ju olika för alla smile

Jo men i så fall hade de ju inte varit så på att göra något oavsett om du jobbat natt eller ej.

För min egen del är jag mest dödstrött hela tiden och orkar ändå inte göra något.
Så jag kan inte se hur det skulle göra någon skillnad wink


Enda sättet jag klarar av att stiga upp för att börja sju på morgonen är om jag ställer in mig på att stiga upp vid 2-3 och hitta på något tills det är dags att sticka.

Annars försover jag mig eller sitter och snarkar vid ratten på morgonen smile

Don't get mad, get even.
beemern .......
10 januari 2007 · 2 655 Inlägg

tjena tjena, själv kan man inte sova så ja städar igenom några kartonger me grejer efter den ganska nydiga flytten tongue...

Sandman
10 januari 2007 · 873 Inlägg

Jo.

Vet hur det är att sitta med en jäkla massa kartonger.

Risken finns ju att grejer som borde slängas packas ner och tar upp onödig förvaringsutrymme.
Och att grejer du tänker använda försvinner i någon låda full med skräp.

Så man tjänar alltid på att gå igenom de där lådorna, hur dötrist det än är.

Annars lär de stå tills du flyttar nästa gång wink

Don't get mad, get even.
Jonni
10 januari 2007 · 1 256 Inlägg

Go morrron!! big_smile

Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
10 januari 2007 · 153 Inlägg

RacingBunny skrev:
Åååå har du snö! Vilket fusk tongue
Här spö regnar d och är storm

haha nä jag tänkte mer på att jag tillbringat för mkt tid där det senaste hehe.. Här e också Regn och storm.. Hela stan e översvämmad.. Så nån snö lär vi nog inte se här denna "vintern"...

Gonatt, eller godmorgon kanske?! Äh nu ska jag sova till slut iaf hehe..

Pöss Davve
__________________________________________________________

P.s Kolla filmerna "Human Trafficking" och "16 blocks", Dom e tokbra!

Senast redigerat av Kaliber_ (10 januari 2007)

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
RacingBunny
10 januari 2007 · 508 Inlägg

Kaliber_ skrev:

RacingBunny skrev:
Åååå har du snö! Vilket fusk tongue
Här spö regnar d och är storm

haha nä jag tänkte mer på att jag tillbringat för mkt tid där det senaste hehe.. Här e också Regn och storm.. Hela stan e översvämmad.. Så nån snö lär vi nog inte se här denna "vintern"...

Gonatt, eller godmorgon kanske?! Äh nu ska jag sova till slut iaf hehe..

Pöss Davve
__________________________________________________________

P.s Kolla filmerna "Human Trafficking" och "16 blocks", Dom e tokbra!

Så vart bor du då? Här sägs d bli snö på fredag big_smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 januari 2007 · 5 753 Inlägg

RacingBunny skrev:

Kaliber_ skrev:

RacingBunny skrev:
Åååå har du snö! Vilket fusk tongue
Här spö regnar d och är storm

haha nä jag tänkte mer på att jag tillbringat för mkt tid där det senaste hehe.. Här e också Regn och storm.. Hela stan e översvämmad.. Så nån snö lär vi nog inte se här denna "vintern"...

Gonatt, eller godmorgon kanske?! Äh nu ska jag sova till slut iaf hehe..

Pöss Davve
__________________________________________________________

P.s Kolla filmerna "Human Trafficking" och "16 blocks", Dom e tokbra!

Så vart bor du då? Här sägs d bli snö på fredag big_smile

här sägs de komma snö på både fredag å lördag..hoppas, hoppas å åter igen hoppas att de stämmer tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Fegge
10 januari 2007 · 54 Inlägg

hörde på radion i dag att det skulle eventuellt bli snö här i morrn... men det skulle typ regna o smällta bort direkt

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
10 januari 2007 · 545 Inlägg

Snöblandat här nu.. fan ja vill sladda:P

Två ord räcker, SAAB knäcker
Sir_x
10 januari 2007 · 945 Inlägg

Jag har äntligen lugnat mig tillräckligt för att dricka en kopp kaffe. Är i full färd att packa i flytttlådor inför flytten på fredag... Om någon har lust att hjälpa mig packa lite så pm:asmile

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
Fegge
11 januari 2007 · 54 Inlägg

Jag kom hem från jobbet för ett tag sen, har hunnit o slänga i mig 3 hamburgare...
nu sitter man o slöar framför datorn o slår en titt på tv:n då o då!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang