Audi Beställd! :)

heLLen
10 januari 2007 · 454 Inlägg

Så var man tillbaka i Audi djungeln igen.. efter mindre än ett år utan audi så kunde jag inte hålla mig längre! 

Igår skrev jag och min sambo på papprena för vår nya Audi.. men d e 10 veckors leverranstid på den..

Efter att ryggen nu gått sönder igen å ytterligare en operation väntar, å jag ej kan köra manuell låda. Så föll valet på en automat. Å min sambo ville ha en Avant. Så d blev en Audi A4 Avant 2.0 T tiptronic men en massa extra lull lull.. 

Mer info kommer när bilen kommer!

Så nu kanske ni kommer se mig mer aktiv på forumet igen... 

Ha d bra!

//heLLen

John87 Stolt Volvoägare
10 januari 2007 · 4 913 Inlägg

Grattis!!

Underbart med ny bil big_smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
TSQ
10 januari 2007 ·

grattis och välkommen tillbaka

Founder
10 januari 2007 · 1 414 Inlägg

Grattis till en bra bil smile

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
OverBoosted AUTOBAHNRASER
10 januari 2007 · 3 804 Inlägg

Grattis heLLen ser fram emot att se dig börja pilla med ådi igen hehe! tt blev ju tok fin så de blir säkert a4an med! lycka till med allt o bilen


Bmw osv..
heLLen
10 januari 2007 · 454 Inlägg

Tack alla! smile

Ja, d ska bli riktigt kul faktiskt!! blir en del uppgraderingar på den.. små förfiningar som ni kommer att få följa under våren å sommaren.. bilder kommer när bilen kommer! alltså om 10 veckor! smile

FreddeK
10 januari 2007 ·

vad fasiken har du gjort med ryggen jänta? grattis till en BRA bil!

Konstapeln Snickar guru
10 januari 2007 · 278 Inlägg

Hann inte fråga på msn men vad är det för färg på bilen? tongue svart? Ni får komma och visa upp den när ni fått den. Jag kan ju inte ta min upp till er än tongue Glöm inte vita speedos till nästa år och pussa så mkt på jimmy från mig wink

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..
j_svensson Supra MKIV TT
11 januari 2007 · 69 Inlägg

10 veckor?  =O

jag fick 5-6 veckor leverans tid på min supra.. är inne på 4:e nu och det har kännts som ett år minst..

10 veckor måste vara ett rent helvete att vänta big_smile

Tzatziki
11 januari 2007 · 452 Inlägg

som "freddeponken" frågade, vad har du gjort med ryggen?!
Jag var själv med om en singelolycka i september 2005 och fick en kompression på
en kota i ryggen. Har haft turen att inte kotorna sjunkit ihop som skulle lett till en operation .. men jag vet hur fruktansvärt ont och extremt jobbigt det kan vara varje dag
och vakna av att man har ont. Skall inte snacka om när man skulle gå och lägga sig och ha ont .. gick ju knappt och sova .. vred och vände på sig hela tiden, usch! sad

Men det är en fin bil ni skaffat er! Aldrig ägt en audi men jag kan inte hitta något att klanka ner på .. snygga bilar!

Hee-Maan
11 januari 2007 · 3 113 Inlägg

Audi for tha win! tongue

Semper Fi
david_d
11 januari 2007 · 102 Inlägg

Grattis, de e alltid kul med något nytt, A4 Avant är ju en trevlig bil, och turbo är ju bara ett plus:D

heLLen
11 januari 2007 · 454 Inlägg

Raised skrev:
som "freddeponken" frågade, vad har du gjort med ryggen?!
Jag var själv med om en singelolycka i september 2005 och fick en kompression på
en kota i ryggen. Har haft turen att inte kotorna sjunkit ihop som skulle lett till en operation .. men jag vet hur fruktansvärt ont och extremt jobbigt det kan vara varje dag
och vakna av att man har ont. Skall inte snacka om när man skulle gå och lägga sig och ha ont .. gick ju knappt och sova .. vred och vände på sig hela tiden, usch! sad

Men det är en fin bil ni skaffat er! Aldrig ägt en audi men jag kan inte hitta något att klanka ner på .. snygga bilar!

ja... va fan har jag gjort med ryggen sad jag e stelopererad å nu har nästa disk i ryggen gått sönder, så nu måste jag steloperera mig igen.. typ d.. lång historia, men man kan säga att jag har en rygg som inte e som andras... sad

loudness
11 januari 2007 · 4 554 Inlägg

trist med ryggen men de lär bli skoj med ny audi.. och dom är ju inte direkt tråkiga och fula:Dbig_smile

heLLen
11 januari 2007 · 454 Inlägg

Tack! näe d känns kanon!! kommer bli skit kul att få hem den! en helt ny, ingen kört.. å man har suttit å beställt d som man vill ha! d e ju riktigt nice faktiskt! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang