Off topic, hur många ska på Iron Maiden

Black Knight
9 juli 2005 · 711 Inlägg

Ska bli underbart och åka till Gbg i Bimmern och se hårdrockens kungar på Nya Ullevi. Vilka fler ska dit? Vi kanske ses därute på vägarna! wink

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Karlzzon The One Evolution
9 juli 2005 · 1 627 Inlägg

inte jag tyvärr men jävligt bra band.

Fäll ner pungen och landa
chrizz Administratör
9 juli 2005 · 11 790 Inlägg

Alltså, Ullevi är en usel musikarena, åtminstone om man har sittplats. Har sett Metallica där, och även Tina Turner (jaja, jag vet) en gång i tiden. det är inget vidare. Tina Turner funkade, men Metallica lät förjävligt tyvärr, det ekade så förbannat. Synd på att förstöra så bra liveband med så usel arena. Tacka vet jag globen.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Black Knight
10 juli 2005 · 711 Inlägg

Nu var det klart. Måste säga att det var riktig bra trots jag hade sittplats. Det är nog inte bara Ullevi som är en dålig arena för musik, jag vara på Metallica 91(tror jag det vara) på Stockholm Stadion och det vara rent sagt katastrof och då hade jag ståplats. Jämförelse med Stockholm så var Ullevi kanon.
I övrigt måste jag säga att det bättre med inomhus konserer.

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
pUs Ûbersturmstekare
16 maj 2007 · 534 Inlägg

Näe, jag ska nog inte dit.

LazyStance SR20 Spirit
16 maj 2007 · 335 Inlägg

chrizz skrev:
Alltså, Ullevi är en usel musikarena, åtminstone om man har sittplats. Har sett Metallica där, och även Tina Turner (jaja, jag vet) en gång i tiden. det är inget vidare. Tina Turner funkade, men Metallica lät förjävligt tyvärr, det ekade så förbannat. Synd på att förstöra så bra liveband med så usel arena. Tacka vet jag globen.

Globen borde eka mer eftersom den är "sluten" ? Och Ullevi är ingen usel arena, defenitivt inte! älskar min gamla hemstads arena <3 smile

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
Angelicque
16 maj 2007 · 222 Inlägg

NismoGTR skrev:

chrizz skrev:
Alltså, Ullevi är en usel musikarena, åtminstone om man har sittplats. Har sett Metallica där, och även Tina Turner (jaja, jag vet) en gång i tiden. det är inget vidare. Tina Turner funkade, men Metallica lät förjävligt tyvärr, det ekade så förbannat. Synd på att förstöra så bra liveband med så usel arena. Tacka vet jag globen.

Globen borde eka mer eftersom den är "sluten" ? Och Ullevi är ingen usel arena, defenitivt inte! älskar min gamla hemstads arena <3 smile

Faktiskt inte, Globen är super när det gäller spelningar.
Du borde prova vid ett tillfälle...*tipsar*

Hellre chips än sex på festival!!!!
Maizer
16 maj 2007 ·

Vad snackar du om? Maiden kommer inte i år hmm

MrC
16 maj 2007 · 90 Inlägg

Kolla när tråden gjordes!

Hällre sist än saab!
Maizer
16 maj 2007 ·

Men pus va är det med dig orka lyfta?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang