Alla Vw Golf älskare, Kolla in denna Golfen..

__LINDSKOG__
25 januari 2007 · 107 Inlägg
Genuine VeeDub
25 januari 2007 · 319 Inlägg

Nä, fy fan vad fet den är! Läste om den i StreetCar Mag. De testade denna Golfen och 4 andra GTIer tunade av erkända firmor.

VWs egna version kickade allt smile

laazy vorsprung durch teknik
25 januari 2007 · 886 Inlägg

Riktigt grym,, den skull man inte tacka nej till direkt big_smile

Timp_GTi
25 januari 2007 · 188 Inlägg

En dröm!

Volkswagen Corrado G60 JET "2.0 Eaton-projekt" (1991)
FL3JM Inga konstigheter
25 januari 2007 · 2 064 Inlägg

Man måste inte vara Golfälskare för att älska den där, den där var ju bara så jävla brutalt grym!!
Tycker golfar annars är rätt så trista, men den där vill jag fan ha! USA vet hur man gör bilar nuförtiden! smile

SwenssonGTI
25 januari 2007 · 358 Inlägg

kär smile

Danijel
25 januari 2007 · 237 Inlägg

jag som aldrig gillat golf, fram tills nu

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]
FL3JM Inga konstigheter
25 januari 2007 · 2 064 Inlägg

FAN också, jag läste igenom sidan nu och såg att dom SLOPAT 4WD för att minska vikten. sadsadsadsad
Den är FRAMHJULSDRIVEN! >.<
Så jävla synd alltså. Blir så otroligt mycket tråkigare med framhjulsdrift alltså, BLÄ. sad Fatta den där med fyrhjulsdrift, helt KLOCKREN skulle den vara! Skulle iaf äga rätt många bilar. Bakhjulsdrift skulle också vara ok, men mindre kul på vintern.

__LINDSKOG__
25 januari 2007 · 107 Inlägg

FL3JM skrev:
FAN också, jag läste igenom sidan nu och såg att dom SLOPAT 4WD för att minska vikten. sadsadsadsad
Den är FRAMHJULSDRIVEN! >.<
Så jävla synd alltså. Blir så otroligt mycket tråkigare med framhjulsdrift alltså, BLÄ. sad Fatta den där med fyrhjulsdrift, helt KLOCKREN skulle den vara! Skulle iaf äga rätt många bilar. Bakhjulsdrift skulle också vara ok, men mindre kul på vintern.

Håller med om att det e synd att dom slopat 4WD..
Men det hade kvittat för min del ändå.. Skulle mer än gärna ha den golfen..

FL3JM Inga konstigheter
25 januari 2007 · 2 064 Inlägg

__LINDSKOG__ skrev:

FL3JM skrev:
FAN också, jag läste igenom sidan nu och såg att dom SLOPAT 4WD för att minska vikten. sadsadsadsad
Den är FRAMHJULSDRIVEN! >.<
Så jävla synd alltså. Blir så otroligt mycket tråkigare med framhjulsdrift alltså, BLÄ. sad Fatta den där med fyrhjulsdrift, helt KLOCKREN skulle den vara! Skulle iaf äga rätt många bilar. Bakhjulsdrift skulle också vara ok, men mindre kul på vintern.

Håller med om att det e synd att dom slopat 4WD..
Men det hade kvittat för min del ändå.. Skulle mer än gärna ha den golfen..

Ja men då är det som alla andra stylade bilar, ser ut å gå fort men så händer det inget när man gasar. Man ritar ju lakrits hur länge som helst med framhjulsdrift. sad
Den skulle ju vara SJUK med 4WD och 400 hk ju.

__LINDSKOG__
25 januari 2007 · 107 Inlägg

FL3JM skrev:

__LINDSKOG__ skrev:

FL3JM skrev:
FAN också, jag läste igenom sidan nu och såg att dom SLOPAT 4WD för att minska vikten. sadsadsadsad
Den är FRAMHJULSDRIVEN! >.<
Så jävla synd alltså. Blir så otroligt mycket tråkigare med framhjulsdrift alltså, BLÄ. sad Fatta den där med fyrhjulsdrift, helt KLOCKREN skulle den vara! Skulle iaf äga rätt många bilar. Bakhjulsdrift skulle också vara ok, men mindre kul på vintern.

Håller med om att det e synd att dom slopat 4WD..
Men det hade kvittat för min del ändå.. Skulle mer än gärna ha den golfen..

Ja men då är det som alla andra stylade bilar, ser ut å gå fort men så händer det inget när man gasar. Man ritar ju lakrits hur länge som helst med framhjulsdrift. sad
Den skulle ju vara SJUK med 4WD och 400 hk ju.

Man får ju lära sig att köra riktigt om man har 400 hk och framhjulsdrift...
Men den hade ju varit grymt att ha 4WD på den..

_JoCCeV TVT Member
25 januari 2007 · 377 Inlägg

ähh fan ja älskar den ändå! big_smile Alltid tyckt om Golf visserligen hehe, men den där är en dröm! fan va rå!

Draedon kontorsråtta
26 januari 2007 · 231 Inlägg

riktigt porrig bil.. men som sagt synd att dom skippade 4wd. men grym ändå!

Melker_elk Blyfot och motor dödare
26 januari 2007 · 388 Inlägg

porrit!!!  vill ha.. lite synd att dom slopat 4hjulsdriften sad

Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang