Har kuggat 6 ggr på teorin!!! :(:(:(

_ZooN_ Blästrare/Lackerare
14 februari 2007 · 651 Inlägg

eXXoritas skrev:
o denna frågan då:

får du pakera på vänstersida av en enkeltiktad gata.?
och på högersida e det parkerings förbud. både framifrån o bakifrån?

Förstod inte riktigt det sista i denna frågan, men ja du får parkera på vänster sida på enkelriktad gata... även om det står bilar på höger sida.. bara du inte ställer dig så att du hindrar annan trafik från att komma fram på gatan

eXXoritas
15 februari 2007 ·

teori i morrn igen då smile

Murvald Knegare
15 februari 2007 · 718 Inlägg

Lycka till!smile

William 2009-02-20
loffe007
15 februari 2007 · 905 Inlägg

eXXoritas skrev:
teori i morrn igen då smile

lycka till och läs frågorna noga. ofta mycket slarvfel på sånna där prov för att man missuppfattar frågan.

SNap3 JapsRacer!
15 februari 2007 · 198 Inlägg

Lycka till! smile

FreddeK
16 februari 2007 ·

tycker förmånga gnäller på proven! proven finns där av ett syfte...att kunna trafikregler och vett å etikett i trafiken...så svårt att fatta? har ni skrivit upp fler än sex gånger så ska ni inte ha körkort helt enkelt....ta pengarna till buss o ch taxi. kanske verkar hårt sagt men det känns som ni bara gissar på frågorna. jag tog c-kort för två årsedan...hade två fel. men då gick jag i en riktig trafikskola med bra lärare...sökte mig information och gick in för det!

MAN FÅR INTE ETT SKIT GRATIS I LIVET UTAN DOM FLESTA MÅSTE KÄMPA FÖR DET MAN VILL HA!!!

xBjorlingx
16 februari 2007 · 433 Inlägg

Tuffhaggman skrev:
lägg ner energi på att läsa boken istället för att svara på frågorno i traffikprogrammet...segt o läsa boken-visst är det det men nu har du två veckor på dig..se till att läsa så mycke du kan o spara frågeprogrammet till dagarna innan du skriver....

Precis, bättre med boken!

robert_87 Lokförare
16 februari 2007 · 126 Inlägg

xBjorlingx skrev:

Tuffhaggman skrev:
lägg ner energi på att läsa boken istället för att svara på frågorno i traffikprogrammet...segt o läsa boken-visst är det det men nu har du två veckor på dig..se till att läsa så mycke du kan o spara frågeprogrammet till dagarna innan du skriver....

Precis, bättre med boken!

Jag läste inte en sida i boken, körde bara med data-programmet som dom har på körskolan.

56 poäng på första försöket smile

Saab 900 Aero -96
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
16 februari 2007 · 1 123 Inlägg

tongue jag klarade mig på den 5:e då läste jag endast svarta texter i boken:P de klarade jag mig bra uppkörning? de ska jag inte tala om.. men de var samma kärring som gav 4st mina andra vänner den där jaaa ni kuggade

Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
tobi
16 februari 2007 · 562 Inlägg

Freddeponken skrev:
tycker förmånga gnäller på proven! proven finns där av ett syfte...att kunna trafikregler och vett å etikett i trafiken...så svårt att fatta? har ni skrivit upp fler än sex gånger så ska ni inte ha körkort helt enkelt....ta pengarna till buss o ch taxi. kanske verkar hårt sagt men det känns som ni bara gissar på frågorna. jag tog c-kort för två årsedan...hade två fel. men då gick jag i en riktig trafikskola med bra lärare...sökte mig information och gick in för det!

MAN FÅR INTE ETT SKIT GRATIS I LIVET UTAN DOM FLESTA MÅSTE KÄMPA FÖR DET MAN VILL HA!!!

men gud.. fan har du ens läst frågorna? skillnad om det va trafiregler å trafikvett, men vad fan ska jag kunna gulafläcken i ögat för? som ett ex.

sedan har vi alla olika lätt att förklara det vi vill förmedla, vissa kan ej göra det på papper utan kan det bättre i en rikdigt situation...

Den som kanske har alla rätt på provet kanske inte kan ett piss i trafiken för han har bara rå pluggat hela tiden å på så sätt klarar du provet men inte reglerna i rikdiga trafiken....

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
eXXoritas
16 februari 2007 ·

tobi skrev:

Freddeponken skrev:
tycker förmånga gnäller på proven! proven finns där av ett syfte...att kunna trafikregler och vett å etikett i trafiken...så svårt att fatta? har ni skrivit upp fler än sex gånger så ska ni inte ha körkort helt enkelt....ta pengarna till buss o ch taxi. kanske verkar hårt sagt men det känns som ni bara gissar på frågorna. jag tog c-kort för två årsedan...hade två fel. men då gick jag i en riktig trafikskola med bra lärare...sökte mig information och gick in för det!

MAN FÅR INTE ETT SKIT GRATIS I LIVET UTAN DOM FLESTA MÅSTE KÄMPA FÖR DET MAN VILL HA!!!

men gud.. fan har du ens läst frågorna? skillnad om det va trafiregler å trafikvett, men vad fan ska jag kunna gulafläcken i ögat för? som ett ex.

sedan har vi alla olika lätt att förklara det vi vill förmedla, vissa kan ej göra det på papper utan kan det bättre i en rikdigt situation...

Den som kanske har alla rätt på provet kanske inte kan ett piss i trafiken för han har bara rå pluggat hela tiden å på så sätt klarar du provet men inte reglerna i rikdiga trafiken....

bra sagt! smile

eXXoritas
16 februari 2007 ·

Vill bara medela er alla om att jag har kuggat i dag!
Fick 49 poäng.. sad

Men jag vet vad felet är nu..
ringde dom på min trafikskola o frågade om boken verkligen stämmer?
Dom sa ja det borde den göra.
då sa jag från vilket år min bok var i från  och den är i från år 2000 - 2002!
Då sa dom att jag måste skaffa ny bok för trafikregler och massvis med anat gejs har ändrats .
tex döds antal, miljöfrågor , om släpvagnar, trafik regler osv!

Med andra ord så har jag pluggat i fel bok hela tiden.

Ska köpa en ny bok i dag från 2007.

en ny bok släpps 2 ggr per år tongue o jag ligger 7 år bakåt (A)  där har vi felet, lr ??

DanneDynamit
16 februari 2007 · 302 Inlägg

smart

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
Ary
16 februari 2007 · 4 Inlägg

Har också en sån gammal bok, dock gick det bra för min del.
Har du kört bil länge?

andreas_940
16 februari 2007 · 498 Inlägg

Men varför har du suttit med en gammal bok från första början?
(eller du börja med teorin 02?)

Ivf om det skulle varigt något med din körskola skulle de meddela dig om ändringarna direkt.

Men, antingen tar du en paus och lägger körkortet på is eller så får du återgå till att bara läsa boken och läs om och om igen tills du begriper!

Sedan låter du dina föräldrar höra dig! (de måste väl också börja undra? eller!)

Jag tycker det är bättre att en förälder hör dig istället för en kompis då det förmodligen är mer diciplin på en förälder? (generellt)

Sedan när du är på VV o skriver så tar du det lugnt och LÄSER hela frågan och tänker bort de ovesäntliga i frågan.

eXXoritas
16 februari 2007 ·

ja typ. när jag fyllde 15 - 16 år så skrev jag in mig i bilskolan o fick den boken.
(är 19 år nu)

Sen tog jag ett uppehåll med teorin typ tills jag va 19, började plugga för ca: 6 månader sedan samt tog körlektioner osv..

så ja. jag haft haft samma bok sen jag va vid 15 års åldern tills nu big_smile

eXXoritas
16 februari 2007 ·

Ary skrev:
Har också en sån gammal bok, dock gick det bra för min del.
Har du kört bil länge?

ja jag har kört mkt bil tongue

Ary
16 februari 2007 · 4 Inlägg

Använd suntförnuft isf o tänk mer praktiskt. Hur skulle du göra i sånna situationer, hur HAR du gjort tidigare.
När har du nästa o hur många har du gjort nu?

eXXoritas
16 februari 2007 ·

Ary skrev:
Använd suntförnuft isf o tänk mer praktiskt. Hur skulle du göra i sånna situationer, hur HAR du gjort tidigare.
När har du nästa o hur många har du gjort nu?

inte bokat någon ny tid än. har kuggat 7 ggr med den  idag.
ja men liksom det är itne det jag direkt har problem för om trafik regler o märken o så.
det är mäst miljö frågor, släpvagnar , döds antal, om mäniskan i trafiken osv. o allting sånt har ändrats sa dom i bilskolan mot den gammla o nya boken big_smile

Ary
16 februari 2007 · 4 Inlägg

Gött då tar du nästa!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang