Har kuggat 6 ggr på teorin!!! :(:(:(

eXXoritas
16 februari 2007 ·

Ary skrev:
Gött då tar du nästa!

tack får hoppas på detta..= )

vanten06
19 februari 2007 · 342 Inlägg

Klarade min teori på första försöket idag. började plugga för tre dagar sedan och läste igenom boken en gång. Har även gjort nått program på datorn för ett par månader sen.

Fick 60 rätt, tycker att det var ganska bra, hade jag gått tillbaka och kollat på frågan igen hade jag kanske fått nått mer rätt men orka.

Så jag är skitglad idag.

pz_racing VAG entusiast
19 februari 2007 · 277 Inlägg

jag fick 45 på första och 60 på andra

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
terazzi
19 februari 2007 ·

eXXoritas skrev:

Ary skrev:
Använd suntförnuft isf o tänk mer praktiskt. Hur skulle du göra i sånna situationer, hur HAR du gjort tidigare.
När har du nästa o hur många har du gjort nu?

inte bokat någon ny tid än. har kuggat 7 ggr med den  idag.
ja men liksom det är itne det jag direkt har problem för om trafik regler o märken o så.
det är mäst miljö frågor, släpvagnar , döds antal, om mäniskan i trafiken osv. o allting sånt har ändrats sa dom i bilskolan mot den gammla o nya boken big_smile

fick med samma svar som du idag när jag va där tongue att det va mycket som ändrats och att jag haft råotur.. sad
dock har jag kuggat mindre än dig..
51p första gången, hade inte ens bok vid tillfället.. bara pluggat på skolan..
49 andra gången,..
sen pallade jag inte med d o jobbade satan..
47p o hade läst igenom boken massa då :S
sen 51p IGEN :S läst lite till..
och 51p igen, o nu har jag det inom en månad igen..så ny bok så kanske det hjälper smile

Senast redigerat av terazzi (19 februari 2007)

Viitoo
19 februari 2007 · 121 Inlägg

Sök på eniro Surte Det e en kille som hjälper deej o du klarar lätt han garanterar deej att du klarar ja giick till han o klara på första fick 57 winkbig_smile han ger deej teori frågorna 90 % av dem frågorna du pluggar hos han kmr me;) Sök på eniro Surte

Vitt is the shiit :)
tobi
22 februari 2007 · 562 Inlägg

ÄNTLIGEN! SÅ HAR MAN KÖRKORTET big_smile klarade teorin på 4de å uppkörningen på första! (idag)

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
terazzi
22 februari 2007 ·

tobi skrev:
ÄNTLIGEN! SÅ HAR MAN KÖRKORTET big_smile klarade teorin på 4de å uppkörningen på första! (idag)

GRATTIS smile

kwansa Hmm, vet inte?
22 februari 2007 · 1 775 Inlägg

Grattis smile. Är det inte fårochmed iår man bara får skriva upp 2ggr/år?

Senast redigerat av kwansa (22 februari 2007)

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.
andreas_940
22 februari 2007 · 498 Inlägg

kwansa skrev:
Grattis smile. Är det inte fårochmed iår man bara får skriva upp 2ggr/år?

Nja, de skulle jag inte tro?
Jag har då aldrig hört något om att de skulle bli så?

Founder
22 februari 2007 · 1 414 Inlägg

Jag gjorde inte en enda fråga på några program eller i nån körskola... läste boken o lärde mig den, resten lite common sence... hade 1 fel på provet smile

Det var iof 8 år sen jag gjorde provet men dom kan la knappast gjort det så jäkla mycket svårare? Snackade med en kille som nyligen gjort provet o jag kände igen typ hälften av frågorna han rabblade upp...

Grattis till alla som fixat provet och till er andra, läs på!!!

Senast redigerat av Founder (22 februari 2007)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Persson
22 februari 2007 · 43 Inlägg

räckte ju att plugga lite sen köra så hade man ett kort. så svårt var det inte wink (tog nyss mitt)...

ps. du som skrev tråden... missbruka inte "!!!!!!" hela tiden så är du bussig big_smile

Nattugglan Idiot..
22 februari 2007 · 285 Inlägg

Founder skrev:
Jag gjorde inte en enda fråga på några program eller i nån körskola... läste boken o lärde mig den, resten lite common sence... hade 1 fel på provet smile

Det var iof 8 år sen jag gjorde provet men dom kan la knappast gjort det så jäkla mycket svårare? Snackade med en kille som nyligen gjort provet o jag kände igen typ hälften av frågorna han rabblade upp...

Grattis till alla som fixat provet och till er andra, läs på!!!

Tror att dom gjorde provet mycket svårare för 2årsen.
Pågrund av att dom flesta klarade det

andreas_940
22 februari 2007 · 498 Inlägg

Nattugglan skrev:

Founder skrev:
Jag gjorde inte en enda fråga på några program eller i nån körskola... läste boken o lärde mig den, resten lite common sence... hade 1 fel på provet smile

Det var iof 8 år sen jag gjorde provet men dom kan la knappast gjort det så jäkla mycket svårare? Snackade med en kille som nyligen gjort provet o jag kände igen typ hälften av frågorna han rabblade upp...

Grattis till alla som fixat provet och till er andra, läs på!!!

Tror att dom gjorde provet mycket svårare för 2årsen.
Pågrund av att dom flesta klarade det

Mycke svårare har jag MYCKET svårt att tro? smile

Vill de ha de "svårt" kan de ju återgå till det gammla systemet. men kan man hantera en bok så ska det inte vara några problem!!

Vogge
13 november 2007 · 494 Inlägg

Founder skrev:
Jag gjorde inte en enda fråga på några program eller i nån körskola... läste boken o lärde mig den, resten lite common sence... hade 1 fel på provet smile

Det var iof 8 år sen jag gjorde provet men dom kan la knappast gjort det så jäkla mycket svårare? Snackade med en kille som nyligen gjort provet o jag kände igen typ hälften av frågorna han rabblade upp...

Grattis till alla som fixat provet och till er andra, läs på!!!

mycke svårare och mycket svårare de har ju lagt till ett par sidor med ren miljö goja. vilket av följande ämen påverkar arvsmassa neggativt koldioxid, kolmonoxid eller svavel osv osv inte så svårt bara att nöta in alla ämnen men jävligt tråkig kunskap de var nog inget de pratades om för 8 år sedan. har man otur får man massa miljö frågor de är ju klart värst.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
ESTRANDBERG88 Hojmek
13 november 2007 · 748 Inlägg

Använde nästan enbart BONNIERS TRAFIKSKOLA, kanon att kunna sitta hemma vid datorn å plugga istället för att springa på körskolan eller sitta å tråkläsa i boken smile

Danne
13 november 2007 · 145 Inlägg

ville passa på att fråga, hur pass lönt är att att använda STR:s test som man får med i diverse paket på körskolorna?, dom har ju så man får med 20st "omgångar" på 70st frågor.

Vet inte om ni har sett att en del skolor har det numera.

v8rickard Gammelbilsnörd
13 november 2007 · 450 Inlägg

Skall skriva för Lastbil nu den 5e. har skaffat lite datorprogram och en 3 år gammel bok, tycker det skall gå rätt bra. Bara man ser till att ha B biten biff så... Sen e det ju massa fordonslära oxå men det e ju bara bra om det kommer mycket... Men fan vad dyrt det kommer bli med körlektioner kostar ju 1000kr timmen, får se hur många lektioner som krävs...

Joo
13 november 2007 · 741 Inlägg

Men eXXoritas hur har det gått för dig då? det var ju du som startade tråden och hade såna problem, roligt och höra hur det gått för dig nu 6 mån efter du startade tråden, har du klarat körkortet än? smile smile

TyraX
13 november 2007 · 526 Inlägg

hahahaha 6 ggr:P ingenting de tongue min poolare kuggade 12 tongue

Audi A4 1.8T "LostBoy" (1996)
NiV3Rt
13 november 2007 · 371 Inlägg

eXXoritas skrev:
Doms system måste vara totalt förstört!!!!!!

Ja, det är systemet det är fel på roll

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang