Har kuggat 6 ggr på teorin!!! :(:(:(

Sluskk
7 februari 2007 · 778 Inlägg

altså vilket bonniers tarffic skola pratar vi om jag ha en från 2002 är den för gammal?

tobi
7 februari 2007 · 562 Inlägg

Sluskk skrev:
altså vilket bonniers tarffic skola pratar vi om jag ha en från 2002 är den för gammal?

Gammalt å gammalt....

det hinner ju ej ändras allt förmycke men döds antal osv osv ändras ju.. sedan plus lite annat..

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
eXXoritas
8 februari 2007 ·

hehe har mitt 7:nde prov snart big_smile

Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
8 februari 2007 · 2 258 Inlägg

Då får vi väl hålla tummarna för dig den här gången då! smile
// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
andreas_940
8 februari 2007 · 498 Inlägg

eXXoritas skrev:
hehe har mitt 7:nde prov snart big_smile

Får man fråga vad det är som gör att du kuggat så många ggr??

Jag hade en i min klass som klarade sitt teoriprov (B) på tredje försöket och då trodde jag han var extrem iom han klarade det på tredje försöket... men jag hade visst fel smile de finns dem som är värre!

Senast redigerat av andreas_940 (8 februari 2007)

Maizer
8 februari 2007 ·

haha 6 ggr.. Jag skulle nog hoppat framför tåget om jag va så dum.. men det är ju bara jag smile

Ena Colaberoende
8 februari 2007 · 1 219 Inlägg

Känner till en kille som körde 110 lektioner tills körläraren tog ett snack med honom och berättade att han aldrig kommer kunna få körkort.

Han kom inte ens så långt som slutprov.
Åker idag moped och är 35 år.

Hade själv ett helvete med Teorin men klarade både den och uppkörnignen på första gången. Kan erkänna att jag hade inte klarat det idag.

/Ena

eXXoritas
8 februari 2007 ·

Maizer skrev:
haha 6 ggr.. Jag skulle nog hoppat framför tåget om jag va så dum.. men det är ju bara jag smile

tur att det bara finns en som dig.

response Studerande
8 februari 2007 · 463 Inlägg

Maizer skrev:
haha 6 ggr.. Jag skulle nog hoppat framför tåget om jag va så dum.. men det är ju bara jag smile

Vi har olika lätt att lära oss saker, glöm inte det!

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
Nipfel
8 februari 2007 · 268 Inlägg

jag börja plugga ½år innan jag fyllde 18 och jag var intresserad av att fixa mitt körkort och att bli en bra bilförare, och så fort jag inte förstod frågan eller hade fel svar så kollade jag upp hur det verkligen var och förstod regeln och situationen och allting. Sen så bor jag i en ganska liten håla med få regler och man kan ju alla gator utantill och på teoriprovet så satte jag mig in i om  det fanns en sån gata i hålan där jag bor och i så fall, vem kör först? vem måste stanna och allting! på så sätt är det lättare och lära sig allting och nu flyter det på hur lätt som helst! Skrev upp 2dagar efter jag fyllt 18, fick 62/65, nervös och slarvfel smile och 14dagar efter körde jag upp, inga klagomål där inte. Har haft kortet i lite mer än ett halvår nu och har aldrig varit osäker på reglerna i trafiken och vet vad som är rätt och fel.

Så mitt tips till er är att förstå det ni läser, det hjälper inte om ni läst boken 4gånger eller 24gånger, det räcker med en gång om man förstår alla regler. Ni som kuggat teorin mer än 5gånger borde tänka efter var felet är. skulle ni en dag få 52 och klara körningen så vet jag inte om jag vill möta er där ute på vägarna ärligt talat.

Maizer
8 februari 2007 ·

Olika sätt att lära oss? Vissa lär sig tydligen inte alls? big_smile haha

response Studerande
8 februari 2007 · 463 Inlägg

Maizer skrev:
Olika sätt att lära oss? Vissa lär sig tydligen inte alls? big_smile haha

Olika LÄTT skrev jag. Om jag vore lika intolerant som dig så skulle jag slänga mig framför ett tåg...

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
saabmosare
8 februari 2007 · 60 Inlägg

Själv klarade jag mitt i går, 2 veckor och 3 dagar efter att jag fyllt 18, känns hur härligt som helst, nästa lite ofattbart. tongue Speciall känsla att köra ensam för första gången iaf. Bara att jobba på. För er som har problem att klara de, ladda hen lite olika körkortsprog och träna på, annars lär mn sej frågorna tillslut om man nöter samma. smile

Maizer
8 februari 2007 ·

Okej jag läste fel, förlåt. Men ändå har vi problemet att denna donna(?) inte lär sig överhuvudtaget.

N_W V8 de bästa som finns!
8 februari 2007 · 1 092 Inlägg

När jag jag gjorde mitt teoriprov läste jag boken ett par gånger, skrev pärmarna som fanns på bilskolan och körde STR-program på datorn, jag skrev en gång och fick alla rätt.
Tjejen min läste körskoleboken litegrann och körde också programmet på datorn och fixade det på första försöket.

Jag tycker då att STR-programmet är de man ska ha, tragglar man de fixar man provet, trafikskolorna borde ju ha störst koll hur frågorna är tycker man.

Lycka till, sjunde gången gillt! big_smile

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil
Cadillac Club Coupe "Ls-konverterad" (1949)
Pontiac Lemans 67 cabriolet "Projekt LTO pro cruising" (1967)
eXXoritas
9 februari 2007 ·

response skrev:

Maizer skrev:
Olika sätt att lära oss? Vissa lär sig tydligen inte alls? big_smile haha

Olika LÄTT skrev jag. Om jag vore lika intolerant som dig så skulle jag slänga mig framför ett tåg...

håller med = )

Maizer
9 februari 2007 ·

eXXoritas skrev:

response skrev:

Maizer skrev:
Olika sätt att lära oss? Vissa lär sig tydligen inte alls? big_smile haha

Olika LÄTT skrev jag. Om jag vore lika intolerant som dig så skulle jag slänga mig framför ett tåg...

håller med = )

Klart du håller med wink Du är ju idioten diskussionen handlar om wink

eXXoritas
9 februari 2007 ·

Maizer skrev:

eXXoritas skrev:

response skrev:

Olika LÄTT skrev jag. Om jag vore lika intolerant som dig så skulle jag slänga mig framför ett tåg...

håller med = )

Klart du håller med wink Du är ju idioten diskussionen handlar om wink

skaffa dig ett liv ist = )
som klagar på andra, du är säkert en stackare som inte har någon brrud , jobb och du är säkert en tjock finnig liten jävel där bakom skärmen som vill trycka ner på andra folk, för i verkligheten trycker alla på dig = )?

Maizer
10 februari 2007 ·

Haha gumman, fredrik.gustavsson här på garaget går i min klass, du kan ju alltid fråga honom om hur ful och mobbad jag är wink haha

Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
10 februari 2007 · 2 258 Inlägg

Hmm. Det här var intressant.
Varför fick eXXoritas plötsligt ett kön?
Och varför blev det kvinnligt? ("donna" och "gumman")
Själv tror jag nämligen det är en grabb.

Men egentligen kvittar det fullständigt. Och just därför är jag så fachinerad över att Maizer tilldelat denna individ det kvinnliga könet...?

/ Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang