Har kuggat 6 ggr på teorin!!! :(:(:(

Magda
10 februari 2007 · 331 Inlägg

Hm...tror att eXXoritas kommer bli lite stött när han ser att folk tror att han är "brud" tongue

Maizer
10 februari 2007 ·

haha det är ju sånt feminint namn tyckte jag det kändes som, fick bara för mig det tongue

eXXoritas
10 februari 2007 ·

Maizer skrev:
haha det är ju sånt feminint namn tyckte jag det kändes som, fick bara för mig det tongue

o du e la bög..smile

xBjorlingx
10 februari 2007 · 433 Inlägg

Jag fyller i november, men började plugga redan på sommarn, sen bokade jag uppskrivningen så jag fick den på min födelsedag och sen vipps så klarade jag det på första försöket. Hade inga körkortsprogram förrens någon vecka innan uppskrivningen. Jag satt bara och läste i boken. Felet de flesta gör är att lära sig frågorna på körkortsprogrammen utantill. Då är det inte konstigt att man kuggar..

Maizer
10 februari 2007 ·

Ja jag måste fan va det. Och du är smart, riktigt smart smile

eXXoritas
13 februari 2007 ·

snart teori i gen big_smilebig_smilebig_smile gorde en ny teori lektion i dag fick 64.

_ZooN_ Blästrare/Lackerare
13 februari 2007 · 651 Inlägg

eXXoritas skrev:
snart teori i gen big_smilebig_smilebig_smile gorde en ny teori lektion i dag fick 64.

Får lycka till!
Själv gjorde jag allting privat utan att vara i kontakt med körskola...
Pluggade bonniers 2005 på datorn, fick alla rätt + de frågorna som inte räknas till slutpoängen på teo provet.. Rekomenderar det till alla er som är oroliga. Men glöm inte läsa boken!

eXXoritas
13 februari 2007 ·

ok!

ar några frågor, får man köra med odubbade vinter däck på sommaren?

_ZooN_ Blästrare/Lackerare
13 februari 2007 · 651 Inlägg

eXXoritas skrev:
ok!

ar några frågor, får man köra med odubbade vinter däck på sommaren?

Japps det får man.. Rekomenderade tom. på halkan att "när era dubbade vinterdäck är nere på 3mm, släng inte dom.. plocka av dubbarna och använd dom så länge det går"

vampyren
13 februari 2007 · 128 Inlägg

du ska inte skämmas,känner en kille som kuggade  över 20grr tror ja de var innan han klarade det.

Burn IF performance
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
14 februari 2007 · 2 258 Inlägg

Då är det kanske dags att vi håller tummarna för dig nu då... Vem vet, kanske alla tips och tankar från den här tråden får dig att tänka på ett annat sätt när du väl sitter där nästa gång och därför får det att klaffa. Tänk på oss och våra tips - vi tänker på dig! smile
// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
terazzi
14 februari 2007 ·

ska med göra d snart tongue man tar ju till sig av vad alla skrivit smile

tobi
14 februari 2007 · 562 Inlägg

jadu... provet va fan inte lätt så många sjuka frågor så folk anar inte xD

fick 50 poäng 3 ggr sedan i dag fick jag 56 p smile nu är det bara uppkörning kvar för min del iaf tongue

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
eXXoritas
14 februari 2007 ·

tobi skrev:
jadu... provet va fan inte lätt så många sjuka frågor så folk anar inte xD

fick 50 poäng 3 ggr sedan i dag fick jag 56 p smile nu är det bara uppkörning kvar för min del iaf tongue

grattis som fan. har mitt igen på fredag smile
hur har du kunnat få tider så snabbt då?
3 ggr på 2 veckor yikes nice.. wink

eXXoritas
14 februari 2007 ·

_ZooN_ skrev:

eXXoritas skrev:
ok!

ar några frågor, får man köra med odubbade vinter däck på sommaren?

Japps det får man.. Rekomenderade tom. på halkan att "när era dubbade vinterdäck är nere på 3mm, släng inte dom.. plocka av dubbarna och använd dom så länge det går"

ok shysst.

o denna frågan då:

får du pakera på vänstersida av en enkeltiktad gata.?
och på högersida e det parkerings förbud. både framifrån o bakifrån?

fred89 Mazda Über Alles
14 februari 2007 · 121 Inlägg

skrev nu 9,45 imorse och fick 61 rätt av 65 och pluggat hyfsat bra men ändå inte vrålpluggat i ca 1 vecka(fyllde 18 år igår) . en annan klasskompis fick 53 samtidigt.big_smile

snart på en väg nära dig
tobi
14 februari 2007 · 562 Inlägg

eXXoritas skrev:

tobi skrev:
jadu... provet va fan inte lätt så många sjuka frågor så folk anar inte xD

fick 50 poäng 3 ggr sedan i dag fick jag 56 p smile nu är det bara uppkörning kvar för min del iaf tongue

grattis som fan. har mitt igen på fredag smile
hur har du kunnat få tider så snabbt då?
3 ggr på 2 veckor yikes nice.. wink

Nej men jag har rignt varje dag, sedan har jag int ebara bokat i sthhlm (där jag bor) utan även i gävle..

tips til ldig gå in på vv.se å uppdatra så fort du sitter vid datan wink

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
eXXoritas
14 februari 2007 ·

mazda_speed2 skrev:
skrev nu 9,45 imorse och fick 61 rätt av 65 och pluggat hyfsat bra men ändå inte vrålpluggat i ca 1 vecka(fyllde 18 år igår) . en annan klasskompis fick 53 samtidigt.big_smile

gratis.. big_smile harru bara pluggat i 1 vecka?

fred89 Mazda Über Alles
14 februari 2007 · 121 Inlägg

eXXoritas skrev:

mazda_speed2 skrev:
skrev nu 9,45 imorse och fick 61 rätt av 65 och pluggat hyfsat bra men ändå inte vrålpluggat i ca 1 vecka(fyllde 18 år igår) . en annan klasskompis fick 53 samtidigt.big_smile

gratis.. big_smile harru bara pluggat i 1 vecka?

jag pluggat rätt så mycket med trafikskolan teo 2007. fick den i torsdas av en polare och har suttit lite nästa varje kväll sen dess och sen satt jag nästan varje gång jag kunde på trafikskolans data. så nu e det bara halkbanan och uppkörningen kvar. och min körlärare tycker att jag ska trycka gasen i botten och senast satte han på radion och lyssnade på vm i åre.big_smile

snart på en väg nära dig
tobi
14 februari 2007 · 562 Inlägg

mazda_speed2 skrev:

eXXoritas skrev:

mazda_speed2 skrev:
skrev nu 9,45 imorse och fick 61 rätt av 65 och pluggat hyfsat bra men ändå inte vrålpluggat i ca 1 vecka(fyllde 18 år igår) . en annan klasskompis fick 53 samtidigt.big_smile

gratis.. big_smile harru bara pluggat i 1 vecka?

jag pluggat rätt så mycket med trafikskolan teo 2007. fick den i torsdas av en polare och har suttit lite nästa varje kväll sen dess och sen satt jag nästan varje gång jag kunde på trafikskolans data. så nu e det bara halkbanan och uppkörningen kvar. och min körlärare tycker att jag ska trycka gasen i botten och senast satte han på radion och lyssnade på vm i åre.big_smile

synd bara att det ej är körskole läraren som ger ut körkortet då wink

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang