TV programmet " bäst I test" ?

KenthIJ
7 december 2023 · 1 479 Inlägg

Min dotter är väldigt förtjust i TV programmet " bäst I test ".
Någon här som vet om de tidigare säsongerna finns att köpa på Dvd eller liknande?

zzr94092
7 december 2023 · 4 404 Inlägg

Måste väl finnas på nätet för att casta?

KenthIJ
7 december 2023 · 1 479 Inlägg

zzr94092 skrev:
Måste väl finnas på nätet för att casta?

Har sökt på nätet men ej hittat

MrHyde
7 december 2023 · 656 Inlägg

zzr94092 skrev:
Måste väl finnas på nätet för att casta?

Tyvärr finns det inte, SVT Play är snabba på att plocka bort gamla program tyvärr sad
I vissa fall försvinner program bara 1 vecka eller 2 efter att det sänts i TV, vilket jag tycker är helt fel.

KenthIJ skrev:
Min dotter är väldigt förtjust i TV programmet " bäst I test ".
Någon här som vet om de tidigare säsongerna finns att köpa på Dvd eller liknande?

Jag har letat efter andra SVT-serier förr, kollade på samma ställen nu men hittade inget på Bäst i test så det är nog tyvärr kört fram tills dom visar repriser igen. Om dom nu visar det igen.
Prova skriv till SVT och fråga, jag fick svar av dom förut i alla fall angående repriser.

Live long, and prosper.
KenthIJ
9 december 2023 · 1 479 Inlägg

MrHyde skrev:

zzr94092 skrev:
Måste väl finnas på nätet för att casta?

Tyvärr finns det inte, SVT Play är snabba på att plocka bort gamla program tyvärr sad
I vissa fall försvinner program bara 1 vecka eller 2 efter att det sänts i TV, vilket jag tycker är helt fel.

KenthIJ skrev:
Min dotter är väldigt förtjust i TV programmet " bäst I test ".
Någon här som vet om de tidigare säsongerna finns att köpa på Dvd eller liknande?

Jag har letat efter andra SVT-serier förr, kollade på samma ställen nu men hittade inget på Bäst i test så det är nog tyvärr kört fram tills dom visar repriser igen. Om dom nu visar det igen.
Prova skriv till SVT och fråga, jag fick svar av dom förut i alla fall angående repriser.

Tackar
Serien går ju över till tv 4 nu men kanske att svt kommer att ha kvar rättigheter att sända repriser

Senast redigerat av KenthIJ (9 december 2023)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang