A-traktorer är en pest överallt..

MrHyde
13 februari · 654 Inlägg

Det står följande i reglerna:
"1§ Sundhet och "netiketten"
Garagets målgrupp är personer över 18 år. Är du under 18 år bör du överväga att inte registrera dig."

"1§ Generellt
Inga vinterbilar, EPA-traktorer, A-traktorer, lastbilar, husbilar, båtar, radiostyrda leksaker, folkracebilar, motorcyklar med mera."

Men likförbannat kryllar det av dom, bara vid generell sökning med ordet "a-traktor" så kom det upp 35 resultat som är a-traktorer. Det kommer nya hela tiden. Jag försöker anmäla dom när jag ser dom, men de verkar inte som om de plockas bort.
Tröttsamt att se de där härken(99,9% av a-traktorerna är härk, det var annat förr) i tid och otid, jag vill se bilar och inget annat när jag bläddrar genom de nyuppladdade.

Live long, and prosper.
Hamilton
13 februari · 8 864 Inlägg

EPA-traktorer, A-traktorer, Lastbilar, Husbilar postas i "övriga fordon" det är länge sedan det infördes.

Fotograf på tierpidag.se
MrHyde
13 februari · 654 Inlägg

Hamilton skrev:
EPA-traktorer, A-traktorer, Lastbilar, Husbilar postas i "övriga fordon" det är länge sedan det infördes.

Så varför står det i reglerna att de inte tillåts?

https://www.garaget.org/start.php?action=carRules

Live long, and prosper.
chrizz Administratör
19 februari · 11 783 Inlägg

Vi kommer att inom kort se över reglerna för dessa, samt göra andra ändringar. Det kommer eventuellt i nästa stora uppdatering av sajten inom kort (jag har jobbat med det över ett år nu), eller till nästa (dröjer ej ett år till). Mer detaljer kring det kommer senare, men tills dess så ber jag om lite översyn, och uthållighet inte minst.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang