Garaget.org vs Gatbilar.se

Widowmaker
13 mars 2007 · 1 112 Inlägg

Har suttit mycket med både gatbilar.se och garaget.org nu under ett tag och konstaterat att garaget är så jälva mycket bättre, tycker att man saknar massa grejjer på gatbilar.se och det är så mycket lättare att manövrera sidan på garaget. Har även testat streetcars men det var en flopp, sidan känns inte ens klar å jag hittar inte ens något alternativ någonstans på sidan där man kan ta bort sin användare. Garaget skulle bli fulländat om dom släppet tidningen "Garaget". Det är nog det enda som saknas om man skall jämnföra med gatbilar.

Vad har ni andra för argument om detta? Tycker ni som jag eller tvärtom kanske?

Man borde lägga till en funktion så att folk kan starta små omröstningar på forumet med tids begränsingar.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
walle87
14 mars 2007 · 68 Inlägg

Håller med mycket enklare och bättre här på garaget:)

Trozzo Oekonomisk, ja visst
14 mars 2007 · 966 Inlägg

Säger bara bojkotta gatbilar.se, den sidan suger

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
AdamOpel DraMinBil.nu
14 mars 2007 · 1 016 Inlägg

jag blir bara yr i huvudet av gatbilar, brukar stänga ner sidan efter 5 minuter, och återgå till garaget.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
Erick
14 mars 2007 · 4 767 Inlägg

Håller helt med er ovanstående.. gatbilar.se är bara en dålig kopia på garaget.org och växer enbart pga mördande reklam i Bilsport-tidningen..

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
TurboXX CNC-operatör
14 mars 2007 · 75 Inlägg

bätter/snyggare bilar på garaget! mycket skitbilar på gatbilar. (vinterbilar och dyligt)

1hk/kg är livet
eastmotorsport -sommar ska de va....
14 mars 2007 · 4 524 Inlägg

Klarar inte av Gatbilars lösningar,krångligt och inte överskådligt och användarvänligt som Garaget. Chrizz har gjort ett jäkla bra jobb med den här communityn och det visar antalet besökare och användare också.

Ett stort tack Chrizz alltså.......

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Brådhis * Voff voff *
14 mars 2007 · 10 315 Inlägg

walle87 skrev:
Håller med mycket enklare och bättre här på garaget:)

Instämmer!

Dock saknar jag en funktion här som polarn påstod att gatbilar.se har, nämligen att man kunde visa vilken eller vilka bilklubbar man hörde till...?!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
Gatebil
14 mars 2007 · 286 Inlägg

Garaget ær ca 27 000 gånger bættre! bættre design, upplægg, orientering osv..så mycke enklare!

Tidningen Gatbilar.se ska vi væl inte ens prata om, ræcker o sæga ordet pinsamt!

chrizz Administratör
14 mars 2007 · 11 790 Inlägg

Brådhis skrev:

walle87 skrev:
Håller med mycket enklare och bättre här på garaget:)

Instämmer!

Dock saknar jag en funktion här som polarn påstod att gatbilar.se har, nämligen att man kunde visa vilken eller vilka bilklubbar man hörde till...?!

//Brådhis

Klart du kan. Skriv det i din presentation under "Min sida", eller kanske "Övrigt" för bilarna, eller kanske länka till klubbarna i bilen? Finns mängder av alternativ, välj själv det du föredrar.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
AdamOpel DraMinBil.nu
14 mars 2007 · 1 016 Inlägg

bilklubbar ja visst, men bara bilklubbar som jag fattade det för som bara fanns på gatbilar's hemsida, ungefär som lunarstorms "klubbar" wink lite halvfjårtis smile

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
chrizz Administratör
14 mars 2007 · 11 790 Inlägg

n0ll skrev:
bilklubbar ja visst, men bara bilklubbar som jag fattade det för som bara fanns på gatbilar's hemsida, ungefär som lunarstorms "klubbar" wink lite halvfjårtis smile

Mjo, har sett det. Klubbarna har ett forum var på gatbilar, och alla klubbarna sammanlagt har väl runt 10 inlägg. Toppenidé det där!! tongue

edit: Jag rättar mig själv, jag var elak ovan. De har 10 trådar, och 46 inlägg totalt.

Senast redigerat av chrizz (14 mars 2007)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Black-star
14 mars 2007 · 101 Inlägg

Då ska jag säga mitt oxå wink     JAG ÄR KÄR I garaget.org ! Fråga min tjej haha...

Den första sidan man tittar på är garaget.org NR:1


Det är ju så lätt att hitta på denna sida ...bra jobbat


"citat min tjej" Du sitter ju för faaan alltid på garaget.org


Men ska bara säga att hon oxå tycker om sidan ...hihi smile

Hon tycker om och jag ÄLSKAR.



Tack ooo Tack....

Senast redigerat av ColdBlade (14 mars 2007)

*Be Strong*Be Happy*
Volvo XC 70 "SMURFEN" (2002)
THEBADGUY Gorgilus addictus
14 mars 2007 · 4 737 Inlägg

chrizz skrev:

n0ll skrev:
bilklubbar ja visst, men bara bilklubbar som jag fattade det för som bara fanns på gatbilar's hemsida, ungefär som lunarstorms "klubbar" wink lite halvfjårtis smile

Mjo, har sett det. Klubbarna har ett forum var på gatbilar, och alla klubbarna sammanlagt har väl runt 10 inlägg. Toppenidé det där!! tongue

edit: Jag rättar mig själv, jag var elak ovan. De har 10 trådar, och 46 inlägg totalt.

Tar lite ideér från konkurrenterna? wink

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Redbull Moderator+
14 mars 2007 · 1 081 Inlägg

THEBADGUY skrev:

chrizz skrev:

n0ll skrev:
bilklubbar ja visst, men bara bilklubbar som jag fattade det för som bara fanns på gatbilar's hemsida, ungefär som lunarstorms "klubbar" wink lite halvfjårtis smile

Mjo, har sett det. Klubbarna har ett forum var på gatbilar, och alla klubbarna sammanlagt har väl runt 10 inlägg. Toppenidé det där!! tongue

edit: Jag rättar mig själv, jag var elak ovan. De har 10 trådar, och 46 inlägg totalt.

Tar lite ideér från konkurrenterna? wink

Du missade ironin i inlägget ovan? wink

Vem jag?
Goli
14 mars 2007 · 793 Inlägg

Det är som natt och dag. Går inte jämföra... Gatbilar är bara snurrig, jobbig och knäpp. Vem bryr sig om "Battle"?

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Streckkoden
14 mars 2007 · 2 655 Inlägg

Gatbilar känns lite dött. Ingen vidare fart på forumen, folk är ÄNNU sämre på att rösta kommentera bilarna.

Har prövat på gatbilar men tyvärr så är det inte lika beroendeframkallande som garaget..

Nu ska ska jag väl sluta smöra för chrizz.. smile

MilleN
14 mars 2007 · 9 108 Inlägg

Har inte reggat mig på gatbilar och orkar nog inte göra det heller smile

chrille_ Servicerådgivare
14 mars 2007 · 715 Inlägg

Reggade mig på gatbilar för längesen ,,, men e där aldrig.. tycker de känns tråkigt där jämnfört med gorg smile

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_
Audi A4 1.8T "Prosport S-line" (2008)
MilleN
14 mars 2007 · 9 108 Inlägg

haha oj, var tvungen att kolla upp om jag var reggad och det var jag visst big_smile Sedärja, jaja då har jag varit inloggad två gånger nu då smile Lika bra att låta det vara och se till så ingen tar mitt nick hehe.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang