Garaget.org vs Gatbilar.se

RIGO-ROD
14 mars 2007 · 684 Inlägg

mer liv i garaget.org  mer love in the air,, hahahhaha tongue

Hee-Maan
14 mars 2007 · 3 113 Inlägg

jag har inge gatubilar.se account heller tongue Garaget fanns ju långt innan och är klart mycket bättre..

Garaget is tha shit !! tongue

Semper Fi
brillmongo
14 mars 2007 · 874 Inlägg

chrille_ skrev:
Reggade mig på gatbilar för längesen ,,, men e där aldrig.. tycker de känns tråkigt där jämnfört med gorg smile

Hålle, med fullständigt, kunde inte skrivit bättre själv!

Senast redigerat av brillmongo (14 mars 2007)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
MrInfinity Pulverlackerare/Taxichaffuör
14 mars 2007 · 455 Inlägg

Då ska väll jag också säga vad jag tycker.
Gatbilar.se är en väldigt DÅLIG kopia av Garaget.org
Hela gatbilars upplägg är krångligt och fult, man hittar ingenting och det är helt dött på forumet. Garaget.org har perfekta menyer och det är lätt att hitta och det är dessutom snyggt. Det är iaf vad jag tycker smile

Robin_Calibra
14 mars 2007 · 66 Inlägg

Garaget.org är en härlig sida big_smile

Ena Colaberoende
14 mars 2007 · 1 219 Inlägg

Är reggad på båda men föredrar Garaget.org.
Tycker också Gatbilar verkar vara stendött, Det händer ingenting i Forumsdelen precis som någon sa.
Lite halvkrångligt att navigera sig på sidan och bara dom absolut värsta bilarna får någon uppmärksamhet.
Här får alla en chans att visa upp sina bilar.

Ingen som har tänkt på det att så fort det startar en tråd här om t.ex Garaget Road Tour så dröjer det ett par dagar så ligger det en likadan tråd uppe på Gatbilar.

Chrizz is the original!!!

/Ena

The-Red-Rose
14 mars 2007 · 68 Inlägg

jag tycker gatbilar ligger långt efter garaget.org i kvalite och allt annat oxå... en väldigt dö sida... tråkigt att rösta på en en battle som typ bara fem st på hela sidan kollar på... garaget.org är ett bra föredömme för hur en bil sida med många slags bilar ska fungera... tummen upp för denna sida...

Vill Du Ha 5% Avdrag På Amotek.se??
Kontakta Mig...
Volkswagen Passat 2,0 TDI "Sparbössa" (2011)
BMW E46 320i "E46 ett litet projekt" (2000)
Brådhis * Voff voff *
14 mars 2007 · 10 315 Inlägg

chrizz skrev:

Brådhis skrev:

walle87 skrev:
Håller med mycket enklare och bättre här på garaget:)

Instämmer!

Dock saknar jag en funktion här som polarn påstod att gatbilar.se har, nämligen att man kunde visa vilken eller vilka bilklubbar man hörde till...?!

//Brådhis

Klart du kan. Skriv det i din presentation under "Min sida", eller kanske "Övrigt" för bilarna, eller kanske länka till klubbarna i bilen? Finns mängder av alternativ, välj själv det du föredrar.

Ah... Okej... Men som han förklarade det så valde man där vilken klubb man tillhörde och sedan gick det att gå in på "den klubben" på gatbilar.se och se vilka som var med i den...!?

Nu är ju inte detta nå´t jag ligger sömnlös över direkt och jag är ju som sagt reggad här men inte där... ;-) Jag är mest bara lite nyfiken!

//Brådhis

Senast redigerat av Brådhis (14 mars 2007)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
GurraG INGET ANNAT!!
14 mars 2007 · 1 725 Inlägg

garaget.org är det bästa och kommer så förbli.. big_smile ett stort tack till dej chrizz

loudness
14 mars 2007 · 4 554 Inlägg

tror de lär dröjja innan de kommer nått som knäcker garaget.. alla som sitter här är ju nöjda och oerhört tacksamma för den enkla snygga och snabba sidan.. forumet är ju efter ganska många år nu rätt utformat med lämpliga kategorier och med över 200personer online nästan jämt får man snabbt svar.. de är nog inte många som slår..

Sixxkiller
14 mars 2007 · 64 Inlägg

Jag tycker gatbilar.se är bättre why??

1. Inga fjortis inlägg
2. Attityden mot andra användare är mycket bättre där
3. Sveriges största biltidning ligger bakom = Resurser till träffar o annat skoj

Aerodynamik ...
14 mars 2007 · 7 120 Inlägg

Sixxkiller skrev:
Jag tycker gatbilar.se är bättre why??

1. Inga fjortis inlägg
2. Attityden mot andra användare är mycket bättre där
3. Sveriges största biltidning ligger bakom = Resurser till träffar o annat skoj

Det där med attityd och fjortis är bara för att ingen svarar lol

Sen har jag kollat lite på gatbilar.se och jag håller med alla andra, det är stendött. Ingen kommenterar bilarna. Man får aldrig svar på något oavsett i forum eller om man kommenterar en bil.

Och DU av någon borde väl hata gatbilar.se för alla battles du förlorat tongue

Edit: Om man ska vara riktigt jävla petig med garaget så tycker JAG inte att blått och rött passar så bra ihop. Flikarna borde vara röda också. Inget fel men lite fult bara tongue

Senast redigerat av Aerodynamik (14 mars 2007)

_Widde_
14 mars 2007 · 149 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Sen har jag kollat lite på gatbilar.se och jag håller med alla andra, det är stendött. Ingen kommenterar bilarna. Man får aldrig svar på något oavsett i forum eller om man kommenterar en bil.

Precis, man får inget feedback alls på Gatbilar.se. Pisstråkigt! Sen känns det inte som att man vill lägga upp pågående projekt där heller.

Opelåkare. Banåkning och GT bilar är livet!
Volvo_Mannen Volvoskadad
14 mars 2007 · 6 017 Inlägg

GurraG skrev:
garaget.org är det bästa och kommer så förbli.. big_smile ett stort tack till dej chrizz

kunde inte sagt det bättre själv! big_smile

Jonas
JohnnyN Rutinerad medlem
14 mars 2007 · 1 938 Inlägg

Registrerade mej på gatbilar.se, loggade in, konstaterade att det var bara en dålig kopia där man inte hittar något överhuvudtaget. Så det räckte med "registrerings-inloggningen" för min del tongue garaget surfar jag in på minst 1 ggr per dag smile

Volvo_Mannen Volvoskadad
14 mars 2007 · 6 017 Inlägg

JohnnyN skrev:
Registrerade mej på gatbilar.se, loggade in, konstaterade att det var bara en dålig kopia där man inte hittar något överhuvudtaget. Så det räckte med "registrerings-inloggningen" för min del tongue garaget surfar jag in på minst 1 ggr per dag smile

håller med det e en dålig kopia på orginalet garaget.org

Jonas
Sixxkiller
14 mars 2007 · 64 Inlägg

Aerodynamik skrev:

Sixxkiller skrev:
Jag tycker gatbilar.se är bättre why??

1. Inga fjortis inlägg
2. Attityden mot andra användare är mycket bättre där
3. Sveriges största biltidning ligger bakom = Resurser till träffar o annat skoj

Det där med attityd och fjortis är bara för att ingen svarar lol

Sen har jag kollat lite på gatbilar.se och jag håller med alla andra, det är stendött. Ingen kommenterar bilarna. Man får aldrig svar på något oavsett i forum eller om man kommenterar en bil.

Och DU av någon borde väl hata gatbilar.se för alla battles du förlorat tongue

Edit: Om man ska vara riktigt jävla petig med garaget så tycker JAG inte att blått och rött passar så bra ihop. Flikarna borde vara röda också. Inget fel men lite fult bara tongue

haha nae jag bryr mig inte om att jag förlorade mina battles. Jag undrade vad som skulle hända om man förlorade alla eftersom man får poäng om man vinner och förlorar man blir man av me poäng. Så jag tog o körde en raid en hel dag o bara utmanade alla smile

GurraG INGET ANNAT!!
14 mars 2007 · 1 725 Inlägg

så du menar alltså att du utmanade alla och förlorade alla?? du säger alltså att du har den fulaste bilen på gatbilar?? tongue

Zankan Zankan
14 mars 2007 · 10 Inlägg

Tkr gatbilar slår garaget med hästlängder.
Ett par anledningar.

*Anordnar Träffar .
*Seriösare folk .
*Inga typiga snorungar utan kunskap.
*Trevliga admin´s
*battles
*EGEN TIDNING!

Nissan Skyline R34 GTT "Nizmo Edition 2" (1999)
FluGan Sideways.nu
14 mars 2007 · 873 Inlägg

Garaget vinner stort... tycker att gatbilar.se är svårnavigerad (säkert en vanesak) se är där ingen som svarar på forumet eller ger en kommentarer till bilen lite tråkit.

har haft en projekt tråd på gatbilar nu i en månad och ingen har svarat.

Senast redigerat av FluGan (14 mars 2007)

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Nissan 200sx "Sideways.nu" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang