Garaget.org vs Gatbilar.se

MilleN
15 mars 2007 · 9 108 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Dålig förlorare wink
Nej men varför inte ?

Nädå. Tycker det är så jävla töntigt bara wink No offense. Verkar inte vara nån vidare aktivitet på dom där battleserna(?) ändå?

Senast redigerat av MilleN (15 mars 2007)

Fredrik.Gustavsson
15 mars 2007 · 2 123 Inlägg

MilleN skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Dålig förlorare wink
Nej men varför inte ?

Nädå. Tycker det är så jävla töntigt bara wink No offense. Verkar inte vara nån vidare aktivitet på dom där battleserna(?) ändå?

Hur aktiveten är vet jag inte eftersom jag blev medlem på Gatbilar.se och fattade nada och det enda som hände var att jag fick en massa reklam om dom som jag gav blanka fan i.
Men det är säkert folk som kommer sitta och kolla hela dagarna på alla battles tror jag. Jag är iaf för en sådan grej, det är det enda garaget saknar.

MilleN
15 mars 2007 · 9 108 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Hur aktiveten är vet jag inte eftersom jag blev medlem på Gatbilar.se och fattade nada och det enda som hände var att jag fick en massa reklam om dom som jag gav blanka fan i.
Men det är säkert folk som kommer sitta och kolla hela dagarna på alla battles tror jag. Jag är iaf för en sådan grej, det är det enda garaget saknar.

Kollade nu, och de flesta battles hade 0,1,2 eller max 3 röster. Hur kul är det på en skala, förstår inte varför så många verkar gilla det när ingen röstar?

Tror säkert att det skulle bli fler röster här på garaget men bara grejen att kalla det Battle med grafitti-stil o grejer är nördvarning enligt mig. wink

PLPerformance
15 mars 2007 · 213 Inlägg

Jag känner mig mer "hemma" här på garaget.org

Sen tycker jag bilsort är lite löjliga som startar en sida som är nästa kopia av garaget (fast sämre, hehe).

För mig som fortfarande använder 56k modem så går garaget 10 gånger fortare också... wink

Fredrik.Gustavsson
15 mars 2007 · 2 123 Inlägg

MilleN skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Hur aktiveten är vet jag inte eftersom jag blev medlem på Gatbilar.se och fattade nada och det enda som hände var att jag fick en massa reklam om dom som jag gav blanka fan i.
Men det är säkert folk som kommer sitta och kolla hela dagarna på alla battles tror jag. Jag är iaf för en sådan grej, det är det enda garaget saknar.

Kollade nu, och de flesta battles hade 0,1,2 eller max 3 röster. Hur kul är det på en skala, förstår inte varför så många verkar gilla det när ingen röstar?

Tror säkert att det skulle bli fler röster här på garaget men bara grejen att kalla det Battle med grafitti-stil o grejer är nördvarning enligt mig. wink

Jo att kalla det battle är väl lite överdrivet. Chrizz har ju sån fantasi så han kommer på nåt bättre namn : )
Battle det är ju det alla skånska rappare gör ju wink

Widowmaker
15 mars 2007 · 1 112 Inlägg

n0ll skrev:
jag blir bara yr i huvudet av gatbilar, brukar stänga ner sidan efter 5 minuter, och återgå till garaget.

så gör jag med!!!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
15 mars 2007 · 1 112 Inlägg

Goli skrev:
Det är som natt och dag. Går inte jämföra... Gatbilar är bara snurrig, jobbig och knäpp. Vem bryr sig om "Battle"?

battle kunde vart intressant om man inte baserade halva sajten på det! att ha en sån liten funktion på garaget skulle kunna komplettera upp lite så man kan hålla på med de om man e rastlös! kunde vart trevligt om man finslipade konceptet lite

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
15 mars 2007 · 1 112 Inlägg

MilleN skrev:
Har inte reggat mig på gatbilar och orkar nog inte göra det heller smile

har reggat mig testat å tröttnat på typ ett par dagar! men nu vet jag inte hur man tar bort sin anvädare! finns ingen info eller regler sida eller något liknadne!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
15 mars 2007 · 1 112 Inlägg

ironhead skrev:
gatbilar trivs jag väll bäst då för där slipper man ju få sin bil avstängd men har på garaget ja då ska dom va framme och ta ens bil offline sånt suger om ändå garaget kunde uppfylla gatbilar krav så skulle det vara trivsammare

varför blev du avstängd?

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
15 mars 2007 · 1 112 Inlägg

MilleN skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Dålig förlorare wink
Nej men varför inte ?

Nädå. Tycker det är så jävla töntigt bara wink No offense. Verkar inte vara nån vidare aktivitet på dom där battleserna(?) ändå?

om man hade ett battle system på garaget så vore det inte samma som på gatbilar!! det skulle vara aktivitet där!!! tro mig!!!!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
RIGO-ROD
18 mars 2007 · 684 Inlägg

har battle mot dom flesta på gatbilar.se battles topplista,  totalt 3 röster sammanlagt!  heheh ????

Senast redigerat av RIGO-ROD (18 mars 2007)

Skuggan_84
18 mars 2007 · 209 Inlägg

Garaget.org är lite mer genom tänkt en vad gatbilar.se är

Gatbilar är en väldigt dryg sida å vara på allt känns så hoppslängt på något vis sidan känns ganska trång å va på på något vis kolla bara på första sidan reklam bilar å en himla massa text överalt med knappt nått mellan rum mellan raderena+ att jag tycker allt är väldigt smått specielt texten.

Garaget.org är en mycket skönare sida å va på det är ju mycket text grejer på första sidan här med men i ett mycket bätre upplägg allt är inte lika ihopp tryckt + att det inte är lika rörigt här känns som man är på en mer seriös sida när man är här på garaget och garaget är en väldigt lätt sida å förstå sig på

saabjohan203
18 mars 2007 · 75 Inlägg

tycker garaget är mkt bättre

RIGO-ROD
18 mars 2007 · 684 Inlägg

1622 medlemmar online på garaget.org    18 medlemmar på gatbilar.se online nu!

Senast redigerat av RIGO-ROD (18 mars 2007)

Efterlyst
18 mars 2007 · 70 Inlägg

Garaget.org är allt man behöver smile

Hee-Maan
18 mars 2007 · 3 113 Inlägg

RIGO-ROD skrev:
1622 medlemmar online på garaget.org    18 medlemmar på gatbilar.se online nu!

allvarligt? haha! säger inte det allt?

Semper Fi
chrizz Administratör
18 mars 2007 · 11 790 Inlägg

Låser den här tråden nu. Det är färdigtjaffsat smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang