RÖD SAAB 9000 AERO > Totalras < 17/7

CharlieW
22 mars 2007 · 227 Inlägg

håller stenkoll i almunge-knutby trakterna wink

VVS:are Våga Vägra Saab ;)
cNorman The One & Only
22 mars 2007 · 31 Inlägg

PLA 290... Lägger det på minnet!

Bilen kan ju bli uppstyckad i delar och såld för fina pengar för den fittjävel som tyckte att bilen var hans...

Om du har ordning på motornummer och annat, så kan mycket kanske hittas senare hos mindre/privata skrothandlare.

Men förhoppningsvis får du antingen tillbaka bilen i orört skick, eller skäligt betalt för pärlan!!

HÅLLER KOLL i Örebro och alla närområden! Finns bara ett sätt att straffa den skyldige. Kraftigt övervåld och grov misshandel, elternativt dråp smile

"Lycka till" // Norman

[-> The one And Only <-]
Seat Leon Cupra R "Extensor de Pene Rojo Jr." (2013)
staffe_
22 mars 2007 · 666 Inlägg

ska hålla utkik efter den här i sandviken gävle big_smile nån gång ska den vel komma fram

SUBARU WRX
din dröm min verklighet
Mazda rx7 (1994)
zwich Saab raggare : )
22 mars 2007 · 887 Inlägg

fan.. 10 dagar har gått imorrn.. dax o ringa försäkringsbolaget.
tror dom ska börja utreda värde på den... NOW OR NEVER.. finns gud ?

Turbo.. Because Im worth it :)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
23 mars 2007 · 13 744 Inlägg

zwich skrev:
fan.. 10 dagar har gått imorrn.. dax o ringa försäkringsbolaget.
tror dom ska börja utreda värde på den... NOW OR NEVER.. finns gud ?

tar nog 1månad innan dom börar fundera på att värdera den om den inte hittas
men saab försvinner sällan spårlöst utan brukar dyka upp när pundarn tröttnar eller torskar

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
zwich Saab raggare : )
23 mars 2007 · 887 Inlägg

ALDRIG vart såhär arg i hela mitt liv.. som Growe sa.. 30 dagar till dom kallar in tekniker kopplas in

Det här är ju fan sjukt sad  skulle ju ner till elmia osv med den sad sånna planer..

O nu måste jag vänta 30+  dar.. SEN ... SEEEN börja kolla på nya bilar (om inte den dykt upp då såklart ) .. SÅååååå vi syns i vinter på vägarna guys ! ska bli riktigt kul sad dammit

Turbo.. Because Im worth it :)
Mokko
23 mars 2007 · 286 Inlägg

Fy fan vad trist att du skulle bli av med bilen, du som hade sett fram imot att köpa 9000Aero och var så nöjd över ditt köp.
Jag håller då ögonen öppna riktigt rejält här uppe, nog för att det nog inte är så stor risk att den dyker upp här med ändå.

Min förra 9000 blev jag av med på förra julafton, då var det några från Söderhamn som hade plockat den och skulle riva ner den för att sälja i bitar, men som tur var så lyckades vi få tillbaka bilen genom riktigt bra kontakter.

MVH// Mokko

Al_xxx
23 mars 2007 · 50 Inlägg

De e fan vad manläser omstulna bilar här på forumet!

De verkar vara mer vanlig än vad man tror. Helt sjukt att folk inte kan skilljapåditt och mitt!
Blir riktigt förbannad när jagläser och hör sånt.

Hoppas din bil blir hittad och kommer tillbaka till dig igen.

Saab rostar, BMW rasar, Volvo är det enda som håller när man gasar!
beemern .......
23 mars 2007 · 2 655 Inlägg

kan de va de omtalade saab slaktarna som är i farten?. här uppe har de blivit stulna många just 9000 och liknande modeller. de flesta som hittats är hittade runt om sundsvalls trakten. är ett gäng som far över sverige och snor just saabar och slaktar dom. hittills har de bara varit tomma karosser me bortkapade chassi nummer som hittats.

aerosaab
23 mars 2007 · 38 Inlägg

jag kan titta inne på stan i stokholm jag säger till om jag ser den

Saab 9000 Aero
pukan2
23 mars 2007 · 3 182 Inlägg

du råka inte ha dubbla fetta slutrör på denna saab.

zwich Saab raggare : )
23 mars 2007 · 887 Inlägg

pukan2 skrev:
du råka inte ha dubbla fetta slutrör på denna saab.

Ne de va ett fett på vänster sida.

Turbo.. Because Im worth it :)
pukan2
23 mars 2007 · 3 182 Inlägg

zwich skrev:

pukan2 skrev:
du råka inte ha dubbla fetta slutrör på denna saab.

Ne de va ett fett på vänster sida.

oki då vet jag,såg mämligen en lika dan som din i onsdags motorvägen mott haninge men den hade dubbla fetta slutrör.

zwich Saab raggare : )
24 mars 2007 · 887 Inlägg

pukan2 skrev:

zwich skrev:

pukan2 skrev:
du råka inte ha dubbla fetta slutrör på denna saab.

Ne de va ett fett på vänster sida.

oki då vet jag,såg mämligen en lika dan som din i onsdags motorvägen mott haninge men den hade dubbla fetta slutrör.

Kan ju ha satt dit de.. vet du vart den åkte sen ?

Turbo.. Because Im worth it :)
mickeooj
29 mars 2007 · 31 Inlägg

nåt nytt om din stackars aero ?..sad

Saab 99 T16 (1971)
zwich Saab raggare : )
29 mars 2007 · 887 Inlägg

mickeooj skrev:
nåt nytt om din stackars aero ?..sad

inte ett piss.. börjat skriva in försäkringsgrejjer.. leta kvitton osv sad

Turbo.. Because Im worth it :)
Greatsnyggo saabtok
30 mars 2007 · 1 306 Inlägg

Mokko skrev:
Fy fan vad trist att du skulle bli av med bilen, du som hade sett fram imot att köpa 9000Aero och var så nöjd över ditt köp.
Jag håller då ögonen öppna riktigt rejält här uppe, nog för att det nog inte är så stor risk att den dyker upp här med ändå.

Min förra 9000 blev jag av med på förra julafton, då var det några från Söderhamn som hade plockat den och skulle riva ner den för att sälja i bitar, men som tur var så lyckades vi få tillbaka bilen genom riktigt bra kontakter.

MVH// Mokko

Någon  från söderhamn kan ja väl aldrig tro  här finns det äl inge  busar  *asg*

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
zwich Saab raggare : )
30 mars 2007 · 887 Inlägg

Greatsnyggo skrev:

Mokko skrev:
Fy fan vad trist att du skulle bli av med bilen, du som hade sett fram imot att köpa 9000Aero och var så nöjd över ditt köp.
Jag håller då ögonen öppna riktigt rejält här uppe, nog för att det nog inte är så stor risk att den dyker upp här med ändå.

Min förra 9000 blev jag av med på förra julafton, då var det några från Söderhamn som hade plockat den och skulle riva ner den för att sälja i bitar, men som tur var så lyckades vi få tillbaka bilen genom riktigt bra kontakter.

MVH// Mokko

Någon  från söderhamn kan ja väl aldrig tro  här finns det äl inge  busar  *asg*

yes.. de här är en skämttråd.. riktigt fun

Senast redigerat av zwich (30 mars 2007)

Turbo.. Because Im worth it :)
Hugin_83
30 mars 2007 · 19 Inlägg

Tycker det är för jävligt. Hoppas man får syn på någon som är på väg att göra det, eller kanske inte man gör säkert bara sig själv olycklig. Hoppas du får bra betalt för den iaf!

nixon89 klabbarpan
31 mars 2007 · 3 041 Inlägg

Lider med dig... SKit när sånt här händer. hoppas att du får din bil åter!

Benna over and out!

Volvo 940 T5 "Tss racing" (1991)
Volvo V70 "Blöjexpressen" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang