Vad har ni för erfarenhet av Gummihuset.se?

Panchoz
28 mars 2007 · 26 Inlägg

Vad har ni för erfarenhet av gummihuset , leveranstider m.m ???

I dont belive in shit until shit happens
Madhouse
28 mars 2007 · 1 079 Inlägg

tog ca: en vecka att få fälgar och däck jag beställde, dessvärre så var hjulbultarna slut så de ska komma imorgon en vecka senare. Trevligt bemötande på telefonen, funkar bra anser jag.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
MilleN
29 mars 2007 · 9 108 Inlägg

Beställde däck där en gång och har inget ont att säga iaf.. Förutom att det är billigare på dackonline.se smile

ScottaN Medlem 5280
29 mars 2007 · 552 Inlägg

Det har bara funkat bra.

Panchoz
29 mars 2007 · 26 Inlägg

ok skönt att det har gått så bra för er smile . jag har väntat i 2 veckor och ringde idag men mina fälgar har inte kommit än . kanske om 2 veckor sa han . Han knappa på datorn och sa : men vi gör så här vi skickar de direkt när vi har balanserat däcken, NäHe tänkte jag trodde ni skulle ha kvar de ett tag till när ni är klara med de!!! prrkle

I dont belive in shit until shit happens
Eastside
1 april 2007 · 16 Inlägg

Panchoz skrev:
ok skönt att det har gått så bra för er smile . jag har väntat i 2 veckor och ringde idag men mina fälgar har inte kommit än . kanske om 2 veckor sa han . Han knappa på datorn och sa : men vi gör så här vi skickar de direkt när vi har balanserat däcken, NäHe tänkte jag trodde ni skulle ha kvar de ett tag till när ni är klara med de!!! prrkle

..de verkar ha problem nu när det snabbt blev barmark. Tagit ~ +2 vec här med..oh fick samma svar...näe inte fan tänker jag köra med dubbade däck i 2 vec till... hmm ..fick lite bättre pris. Pga ej utlovade leverans tider. Så jag väntar än på däcken roll ..vad snäll man kan bli för de blir någon krona billigare tongue

Panchoz
1 april 2007 · 26 Inlägg

ofan fick du billigare ,,,då ska jag ringa imorn o få d billigare annars avbeställer jag de smile)

I dont belive in shit until shit happens
Tigerofsweden
2 april 2007 · 1 231 Inlägg

brossan beställde därifrån , funkade kanon , kom efter bara ett par dagar smile

tsint
2 april 2007 · 4 Inlägg

Beställde mina replikor där för en månad sedan, tog några dagar sen låg de på posten. Jag är iaf jättenöjd! smile

Niklas.E
2 april 2007 · 57 Inlägg

Jag är nöjd med dom....

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
2 april 2007 · 2 933 Inlägg

vet inte än, beställde fälgar därifrån i tisdags tror jag och än har jag dem inte tongue

Senast redigerat av dj_aggwa (2 april 2007)

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
_Widde_
2 april 2007 · 149 Inlägg

Har funkat bra de gånger jag beställt där.

Opelåkare. Banåkning och GT bilar är livet!
gym-mange
2 april 2007 · 46 Inlägg

jag beställde över nätet på lördag morgon, ringde på torsdag och fick kollinr, slog en signal till posten på fredagen .. och fick mina däck:)
avin kom först på tisdagen veckan efter det.
dackonline var lite billigare an gummihuset, skillde dock ynka 70spänn per däck så det struntade jag i.

Senast redigerat av gym-mange (2 april 2007)

Volvo XC60 "Ocean race d4" (2015)
Efterlyst
8 april 2007 · 70 Inlägg

När jag beställde mina fälgar drog det ut på tiden. Sas först att det skulle ta cirka en vecka men det drog ut ett par veckor över. Det skylldes på leverantören och det kan ju vara troligt.
När min far har beställt fälgar har det fungerat kanon båda ggr....

Crazyivan
12 april 2007 · 712 Inlägg

Jag beställde mina, gick jätte smidigt..
tog mindre än en vecka så väntade fälgarna på posten på mig. Jätte smidigt och dom är trevliga!

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe
Saab 9-3 2.0t Vector "Vector" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang