Funplate.se

Magda
29 mars 2007 · 331 Inlägg

Någon som har beställt därifrån?
Ska nämligen göra det, men är lite osäker eftersom de vill ha betalningen i förtid...

Sandra Bilnörd...
29 mars 2007 · 310 Inlägg

Jag har gjort det 2 ggr och är mycket nöjd med plåtarna! Kan verkligen rekommendera dem!

Edit: Om du klickar på min 200sx så finns det en bild på en plåt där. Har även ytterliggare 3 plåtar därifrån.

Senast redigerat av Sandra (29 mars 2007)

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd
AntonRacing
29 mars 2007 · 236 Inlägg

om du är osäker på att betala via internet så brukar de vara på elmia i påsk..

Saab ng900 Steg 3+
Sandra Bilnörd...
29 mars 2007 · 310 Inlägg

Fast förra året så kunde man inte beställa plåtar med glitter på mässan. Vilket jag tycker var lite tråkigt. Kanske går i år...

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd
dusty Living in the fastlane
29 mars 2007 · 2 616 Inlägg

oh shit finns den sidan kvar smile satt å spelade massa spel på den när jag var mindre tongue

Blörke
29 mars 2007 · 191 Inlägg

dusty skrev:
oh shit finns den sidan kvar smile satt å spelade massa spel på den när jag var mindre tongue

haha tänker inte du på funplanet nu?!

VictorD Med Jetplan i generna
29 mars 2007 · 413 Inlägg

Några kompisar (iceled och lillen81 här på gorg) har beställt därifrån ett flertal gånger. Har inte varit några problem (förutom felstavning en gång men de skickade bara nya plåtar). Skicka till dom om du har några frågor. Har själv tänkt beställa nått därifrån, vet bara inte vad.

Mvh. Victor

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
_Orb_ MiKeY
29 mars 2007 · 85 Inlägg

Det är sbsolut inga probs o beställa därifrån.. ja o 4 polare beställde därifrån o fick våra skyltar några var lite krokiga men det var bara att ringa och säga till dom så fick vi nya.. inga bekymmer.. beställ bara..

dusty Living in the fastlane
29 mars 2007 · 2 616 Inlägg

Blörke skrev:

dusty skrev:
oh shit finns den sidan kvar smile satt å spelade massa spel på den när jag var mindre tongue

haha tänker inte du på funplanet nu?!

oj sorry jo givetvis smile Ibland är inte huvet ritkigt med wink

Moser .-ϻΘϨƎЯ
30 mars 2007 · 1 313 Inlägg

ja ska fixxa mig en skylt på elmia iaf cool

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Miklen
30 mars 2007 ·

Vart nöjd me min skylt å snabb leverans.. Men som sagt om du e osäker vänta te Elmia eller annan mässa/event..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang