Vill inte slänga ut massa pengar på kjolpaket, vill ha en bil jag själv ska tycka är skön och snygg, takpoiler är jag skeptisk till just nu

vet inte varf, en avantage grill är jag sugen på, lack är jag inte säker på, vinröd eller svart (som på tanklocket) är sugen på svart, är en jävligt snygg färg, sugen på allt annat innuti bilen och det har jag bestämt mig för nu, men de som återstår att välja mellan är :
Takspoiler, blire inte förmycket på en stilren bil?
Tror den är snyggast på en svartbil..
Avantarge grill, är ett måste tycker jag själv, mycket snyggt!
Huvförlängning, inte säker, kommer trodligtvis bli som orginal..
Toning av rutor, vill inte pga epa utseende tycker jag..
Satt och tänkte på huvförlängning ida, Kommer nog inte passa på mercan

kanske en aning mer ner på lyserna, men då kommer det inte stämma med kansten från skärmen och de kommer förmodligen bli fult eftersom jag inte har nån kant till blinkersarna, så nu satt jag och titta på en avantarge grill, takspoiler är jag inte sugen på längre, pga att jag inte sett en " icke stylad" mercedes med en sån vinge, vill se en bild på det..
Har bara sett me tonaderutor och storvinge, då är det jävligt snyggt, men jag ska ju inte ha en stor vinge och inge tonade rutor, men just nu är jag i ett velar stadium

Måste få klart huven, är sugen på att bygga om huven lite, men vet inte hur, några tips eller ps bilder som nån har lust att göra?

mvh kimpa