Tja alla! Kan medela att det är slaskväder ute och inge varmt heller måste dock oxå plugga eftersom man har prov den här veckan..
Så det blir att sitta inne och plugga.. Sen blire resturang me flickvännen ikväll, men i veckan blire att vara me hanne oxå pga att på Lördag Åker hon till New York så då blire att mecka bil i en veckas lov
Men de är allt.. fortsätt Kommentera va nu tycker om takluckan och om bilen Trevlig Helg! // Kim
Tackar Jo de skulle jag kanske gjort.. men Stjärnan gjorde jag ju själv så den vill ju jag ha kvar på bilen Men passar bra så man inte har stjärnan kvar ibak Mvh Kim
Vad ska polaren din ha för att lacka nå motiv på min bagagelucka på 740in? Bor ju inte så långt bort.... Snacka om att han har talang den killen! Ålder på han då? IMPAD!!! och AVIS!!!!
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Vad ska polaren din ha för att lacka nå motiv på min bagagelucka på 740in? Bor ju inte så långt bort.... Snacka om att han har talang den killen! Ålder på han då? IMPAD!!! och AVIS!!!!
Hehe, jadu ingen anning va han tar Jo, han är 17 som jag Ska framföra de här till han på måndag Kul att Du gillar´t det!
Härligt projekt. Orkade dock inte läsa hela Blir nog kanon med plastningen, precis vad jag håller på med. Tackluckan blir ju grym. Det är coolt med sånt som inte syns vid första anblick. Det är detaljerna som gört