Är ni trevliga mot polisen?

Germax
5 april 2007 · 12 086 Inlägg

Jag ställer jämt in mig på att va relativt katig mot snuten, råkar de komma fram en trevlig polis så bemöter jag trevligt givetvis! Men 9 av 10 snutar är dryga.

mumin1 Linköping
5 april 2007 · 181 Inlägg

Säger så här : Är snuten trevlig så är jag det tillbaka, är han/hon otrevlig så får han/hon räkna med att man är det tillbaka.

perpelle
5 april 2007 ·

Lindberg88 skrev:
när jag gjort fel så är man trevlig annars är det kul att dryga med dom wink

Vilket jävla resonemang!
Kör du volvo?

För att svara på tråden så är jag alltid trevlig, finns ingen anledning att vara dryg även om de är griniga.

Senast redigerat av perpelle (5 april 2007)

twin_cam Smålänning
5 april 2007 · 7 877 Inlägg

Polisen bemöter väl en som dom själva vill bli bemötta? Jag brukar vara ganska snäll mot polisen, i alla fall i början när man är nervös...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Machin Fartmissbrukare
5 april 2007 · 1 302 Inlägg

är poliserna trevliga mot mig så är jag trevlig mot dom..

men stoppar dom en bara för att jävlas så blir man juh ilsk och är otrevlig och jävlas tillbaka.. så e d bara

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
mjukismagnus
5 april 2007 · 470 Inlägg

Näää

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
5 april 2007 · 1 098 Inlägg

är polisen trevlig mot mej så är jag trevlig mot dom.. men är dom halvdryga så blir jag också de...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
_Orb_ MiKeY
6 april 2007 · 85 Inlägg

Brukar oftast vara trevlig mot poliser som är trevliga mot mig, men när man tex blir stoppad o får böter för dimljus (löjligt men förvisso korrekt), men sedan blir anklagade för att gå på amfetamin... ´Det var en polis i Lidköping som anklagade mig för detta, och skulle ta blodprov o allt på mig, ja svarade varågod med rent samvete  i o med att ja bara hatar droger, har aldrig provat ens. efter många om o men så fick jag åka vidare trots att han var ursäker på att ja var hög, och att han visste om att jag hade 8 mil hem o köra med full bil.. Då har man all rätt att vara otrevlig mot dom, kan man bli falskt anklagad av någon värre än en snut..???

good_year
6 april 2007 · 755 Inlägg

brukar vara trevlig mot polisen har inte blivit stoppad så många gånger..
kan berätta om en gång när jag stog och gjorde ringar med volvon på en parkering och bara lekte up ett par däck på ett ställe sedan ser jag blå ljus i röker då tänker jag att det är kört.. stänger av bilen och kliver ut och ställer mig mot huven med händerna i byxfikorna..
sedan frågade dom om jaghade roligt och ja sa jag sedan sa dom att dom kunde ge mig böter för mina däck var så dåliga(konstigt.) sedan för att jag ritade streck på marken sedan så satt dom i bilen och små dirkuterade lite sedan så frågade dom var det var för motor och så i bilen sedan kliver polisen ut från pasagerar sidan och sätter sig i min bil och frågar om han också får leka lite.. kan ju inte neka en snut.. han byggde lika stort rökmoln som jag seedan kör den andra snuten genom röken så det var rätt så fina miner på dom som var runt om kring som inte hade sett allt i hopa.. jag slapp böter i utbyte mot att han lekte med min bil. det är fint det..

MrTobias
6 april 2007 · 1 297 Inlägg

alltid trevlig och hälsar alltid när jag kör big_smile tjejen tycker att jag är knäpp när jag vinkar till polisen ^_*

Hurricane DRIVER @ HWR.se
6 april 2007 · 621 Inlägg

Strumpan skrev:
alltid trevlig och hälsar alltid när jag kör big_smile tjejen tycker att jag är knäpp när jag vinkar till polisen ^_*

Hahaha NICE!! Dom kommer ju krama om dig och
ge dig blommor när du torskar för fortkörning. . . smile

- V8 - 4 ever . . .
_________________
Goffen Administratör
6 april 2007 · 2 976 Inlägg

Jag blev stannad ikväll pga dimljus "som jag glömt stänga av" men ett trevligt bemötande från både mig och polismannen och kvinnan slutade i att jag slapp böter och fick både en glad påsk önskning och poliskvinnans telefonnr "ja allt är sant utom att jag fick hennes telefonnr" skål på er.

En kopp av den svarta såsen...
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
good_year
6 april 2007 · 755 Inlägg

hehehe GLAD PÅSK PÅ DIG!!

MrTobias
6 april 2007 · 1 297 Inlägg

Hurricane skrev:

Strumpan skrev:
alltid trevlig och hälsar alltid när jag kör big_smile tjejen tycker att jag är knäpp när jag vinkar till polisen ^_*

Hahaha NICE!! Dom kommer ju krama om dig och
ge dig blommor när du torskar för fortkörning. . . smile

Tss jag kör säkert lagligare med min peugeot 206a än va du gör smile du har säkert 10ggr fler hästar än mig skulle jag gissa på smile)

MrTobias
6 april 2007 · 1 297 Inlägg

Men nog fan hade jag uppskattat en kram av polisen om jag torska kortet smile)) med en klapp på axeln *De löser sig ska du se* big_smileD

dusty Living in the fastlane
6 april 2007 · 2 616 Inlägg

kag äer alltis snelzöl mot polizen för kag har skapat demma tråsen smile

Team-Adolfsson Gödseldräng
6 april 2007 · 4 529 Inlägg

dusty skrev:
kag äer alltis snelzöl mot polizen för kag har skapat demma tråsen smile

översatt
jag är alltid snäll mot polisen för jag har skapar denna tråden
kanske stämmer vem vet han verkar onykter

Volvotjej84 helt galen
6 april 2007 · 388 Inlägg

Jag brukar vifta med ögonfransarna och spela dum, det kommer man förvånansvärt långt med... big_smile Är alltid trevlig mot snutarna, men se kvinnliga poliser ger jag fan inte mkt för...

Varför åka fort när man kan åka brett?
Bebben Legitimerad besserwisser
6 april 2007 · 921 Inlägg

Har haft kontakt med polisen 2 ggr, en gång så åkte polaren fast i en fartkontroll (jag satt i passagerarsätet)... Polisen kom fram, knackade på rutan och förklarade snällt att enligt svensk lag var han tvungen att bötfälla honom (kompisen) eftersom han kört för fort.

Andra gången blev jag stannad i en alkokontroll i 5ans P-hus (!) i göteborg.
"Nu serrö, nu ska du få blåsa tills lungorna exploderar! (...) eller ja, inte exploderar kanske... Men du kommer nog se ut som en smurf efter en stund! (skratt)"

Så jag har stött på en trevlig polis, och en trevlig\skämtsam polis.

P.s. Lungorna exploderade inte kanske, men jag kände mig som en smurf när den där lilla maskinen äntligen pep till. big_smile D.s.

dusty Living in the fastlane
6 april 2007 · 2 616 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:

dusty skrev:
kag äer alltis snelzöl mot polizen för kag har skapat demma tråsen smile

översatt
jag är alltid snäll mot polisen för jag har skapar denna tråden
kanske stämmer vem vet han verkar onykter

lika pinsamt varje gång. fattar inte riktigt vad jag tänker med när jag sätter mig vid datorn när jag kommer hem. får helt enkelt be om ursäkt för mitt uppförande.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang