Insane Racing, vad håller de på med??

volvoraggaren Nightrider
8 april 2007 · 32 Inlägg

Igår hade de ju fest och bjød in folk gissa vad som hænde ???
ju de idioterna slog sønder killarna från PBZ utan nån anledning 2 medvetsløsa och en som fick en kofot i huvet alla ligger på sjukhus en med 4utslagna tænder och en med knæckt næsa på 3stællen

vad i Hel--- håller de på med
ta lite mindre anoboøa om ni inte klarar av doserna
detta ær inte slutet ,bara børjan

jævligt bra reklam ni gør før er sjælva

Malmoe SSS -12
8 april 2007 · 3 217 Inlägg

Bara jag som reagerar på den korta bakgrunden, kan där legat något bakom händelsen?


Synd när det händer, våld hör inte hemma i bilbranschen...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Tengu1969
8 april 2007 · 1 396 Inlägg

Va? Var hände det någonstans?

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
henkebenke
8 april 2007 · 1 703 Inlägg

Låter onödigt med slagsmål? Mer info?

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
FL3JM Inga konstigheter
8 april 2007 · 2 064 Inlägg

Dom har ju isåfall ett passande namn för sitt team.

Låter som ett jävligt extremt bråk alltså, kan nån komma med mer info om vad som hänt, var, hur, när och varför?

SNap3 JapsRacer!
8 april 2007 · 198 Inlägg

Mer info!?

Kutte Mr.
8 april 2007 · 1 Inlägg

Kan detta ha med saken att göra? http://www.jnytt.se/Read__7206.aspx

Hoppas dom blir utkastade av arrangörerna å får böta för det dåliga uppförandet!

Mer info tack!

Senast redigerat av Kutte (8 april 2007)

I feel the need... The need for speed!!!
MilleN
8 april 2007 · 9 108 Inlägg

Sitter med mobil på elmia Och skriver. det hände på insanes fest på frysen här i jönköping. vet inte mer än er vad som hänt men jävligt hemskt är det iaf. tänk även på att teamet inte kan beskyllas för vad medlemmarna gjort.   jag var på festen en stund men det var helt dött så vi drog rätt snabbt. vi mötte faktiskt pbz gubbarna i dörren på väg ut Och polaren snackade med arash, som tydligen

MilleN
8 april 2007 · 9 108 Inlägg

tydligen är han som fått näsan spräckt. det finns en del förklaringar att göra tycker jag. i pbz montern var det inga glada miner nu iaf. hoppas det går bra med dom som ligger på sjukan!

_SheDevil_
8 april 2007 · 8 Inlägg

Kan ju vara vad som helst som ligger bakom slagsmålet?! Men man borde väl kunna ta saker var för sig om de e något personligt de handlat om?! Anser iaf jag.. Tycker de är förjävligt de som hänt..

Men som sagt, man kan inte straffa teamet för va några medlemmar gjort..

Anja aka SheDevil
GurraG INGET ANNAT!!
8 april 2007 · 1 725 Inlägg

väldigt tråkigt att sånt här ska hända enligt mej

pontus_n
8 april 2007 · 1 Inlägg

Här kommer versionen ifrån oss i Team Insane Racing:

Kvart i tre på natten, 15 min innan vi skulle stänga festen, så dyker tre killar ifrån PB-Z upp på platsen. De betalar inträde, och är vad jag har fått höra trevliga till en början. Inne på vårat dansgolv är det givetsvis ett gäng som dansar, och en utav dessa råkar stöta till en utav PB-Z-killarna, inget kaxigt eller bråkigt utan bara utav misstag, sådant som händer när man dansar.

De tre ifrån pbz tränger in honom i ett hörn, och börjar bråka. Mackan står som DJ och ser vad som händer, går ner och avbryter bråket. När Mackan är på väg tillbaka till DJ-båset, vänder han sig om och ser att killarna ifrån PB-Z börjar bråka igen, och han går tillbaka för att avbryta. Han drar bort en utav killarna ifrån bråket, som då biter i hans tumme, så att den går av. Nu vid det här laget blir det lite tumult-artat, och vi i Insane har redan ringt polisen för att snabbt få det hela avstyrt.

En utav våra tjejer tog av sig sin tröja för att Mackan skulle kunna stoppa blodflödet. Då började PB-Z-killarna fotografera henne, kalla henne för hora och skämtade om att dom skulle lägga upp bilderna på henne på nätet.

Så som vi upplever det hela kom PB-Z-killarna till våran fest kvart i tre enbart för att bråka, och det var det dom fick också.

Annars så kan jag säga att våran fest var mycket lyckad. Det hade gått in mer folk i lokalen, men vi som var där hade det mycket trevligt och det var en riktigt bra TIR-fest för att vara första gången i Jönköping.

Väl mött!

/Pontus, Team Insane Racing

(Så som snacket har gått här på garaget.org verkar ju många redan ha dömt oss i Insane. Snacket på den pågående mässan här på Elmia är dock tvärtom...)

Goffen Administratör
8 april 2007 · 2 974 Inlägg

Stackars han som fick tummen avbiten hur manligt är det att bita i nån då? Hade nån gjort så på mig hade den personen fått mer än några tänder utslagna... tråkigt med bråk vilket fall som helst och jag hoppas sådant undviks i framtiden...

En kopp av den svarta såsen...
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
ironhead volvoraggare
8 april 2007 · 4 776 Inlägg

pontus_n skrev:
Här kommer versionen ifrån oss i Team Insane Racing:

Kvart i tre på natten, 15 min innan vi skulle stänga festen, så dyker tre killar ifrån PB-Z upp på platsen. De betalar inträde, och är vad jag har fått höra trevliga till en början. Inne på vårat dansgolv är det givetsvis ett gäng som dansar, och en utav dessa råkar stöta till en utav PB-Z-killarna, inget kaxigt eller bråkigt utan bara utav misstag, sådant som händer när man dansar.

De tre ifrån pbz tränger in honom i ett hörn, och börjar bråka. Mackan står som DJ och ser vad som händer, går ner och avbryter bråket. När Mackan är på väg tillbaka till DJ-båset, vänder han sig om och ser att killarna ifrån PB-Z börjar bråka igen, och han går tillbaka för att avbryta. Han drar bort en utav killarna ifrån bråket, som då biter i hans tumme, så att den går av. Nu vid det här laget blir det lite tumult-artat, och vi i Insane har redan ringt polisen för att snabbt få det hela avstyrt.

En utav våra tjejer tog av sig sin tröja för att Mackan skulle kunna stoppa blodflödet. Då började PB-Z-killarna fotografera henne, kalla henne för hora och skämtade om att dom skulle lägga upp bilderna på henne på nätet.

Så som vi upplever det hela kom PB-Z-killarna till våran fest kvart i tre enbart för att bråka, och det var det dom fick också.

Annars så kan jag säga att våran fest var mycket lyckad. Det hade gått in mer folk i lokalen, men vi som var där hade det mycket trevligt och det var en riktigt bra TIR-fest för att vara första gången i Jönköping.

Väl mött!

/Pontus, Team Insane Racing

(Så som snacket har gått här på garaget.org verkar ju många redan ha dömt oss i Insane. Snacket på den pågående mässan här på Elmia är dock tvärtom...)

jag dömer ingen i detta fallet om man komer på en fest enbart för att bråka så har man inget där att göra i varje fall så tycker jag att dom där killarna i från pb-z borde få bli avstängda på alla events som har med bilar att göra tur att man inte är medlem i den klubben asså för då hade man ju gått ur för länge sen hehe så jävla lågt att sätta i gång bråk men det fanns ju ingen anledning heller ju

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Alecci
8 april 2007 · 2 014 Inlägg

Utan att uttala mitt stöd för någondera sidan vill jag påpeka att man bör vänta med att döma folk tills bägge parterna yttrat sig i frågan. Det finns alltid två sidor av samma mynt.

Edit: PB-Z är inte en klubb, utan ett företag.

Senast redigerat av Alecci (8 april 2007)

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
GurraG INGET ANNAT!!
8 april 2007 · 1 725 Inlägg

håller med alecci där.. ska helt klart inte yttra sej innan man hört båda parternas version.. så dömer ingen av dom.. kan bara säga att det är tråkigt med bråk inom bilvärlden.. sad

ironhead volvoraggare
8 april 2007 · 4 776 Inlägg

så som jag har fattat det är ju så att det är killarna från pb-z som börja bråka eller

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Alecci
8 april 2007 · 2 014 Inlägg

Bråk är alltid tråkigt och onödigt, inte bara inom bilvärlden.

Bråk är alltid korkat, i synnerhet i samband med alkohol/onykterhet.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
GurraG INGET ANNAT!!
8 april 2007 · 1 725 Inlägg

jovisst är det så.. men tycker det borde kunna låtas bli att bråka när man ändå har samma intresse och sådär

Goli
8 april 2007 · 793 Inlägg

verkar det inte som om båda gjort lika mycket skada? Inte för att man vet något om situationen med vad som går att dömma efter vad som står här så har båda teamen gjort lika mycket dummheter och borde få samma straff? Det spelar ju ingen roll vem som börjar, det handlar mer om vem som avslutar det, och det verkar de ju gjort tillsammans..

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang